Storytelling workshop
Aan de slag met je merkverhaal
Leer in één dag het verhaal van jouw merk in te zetten om klanten aan te trekken met onze Storytelling workshop.
De Storytelling-workshop is speciaal voor organisaties die:
Je wilt een toffe dag hebben samen met je medewerkers;
Je wilt het verhaal van je merk verder uitdiepen;
Je wilt met je merk vanuit betekenis werken en weet dat Storytelling daar het ideale instrument voor is;
Je wilt jouw doelgroep bereiken en verbinding met je doelgroep.
De start van de storytelling-workshop starten we met het ontdekken van je merkverhaal. Samen met je team ontdek je het echte verhaal van je merk aan de hand van de merkidentiteit.
In het tweede deel van de workshop gaan we aan de slag met de theorie over storytelling. Je leert alles over storytelling, hoe je het kunt toepassen met de inzet van rubrieken, formats en het storyboard en je gaat er ook gelijk mee aan de slag! Tijdens dit deel geven we een aantal inspirerende voorbeelden om je creativiteit te bevorderen.
Een workshop is geen workshop wanneer je het niet in de praktijk brengt. In het laatste deel van de dag gaan jullie in groepen aan de slag om storytelling in de praktijk te brengen. Iedere groep gaat een verhaal delen voor de rest van de groep over je merk en je ontdekt direct de kracht van storytelling.
Een workshop houdt niet op wanneer wij weg zijn. Net voordat je wilt gaan slapen of wanneer je onder een verdiende douche staat ontpoppen de beste ideeën op! Dit noemen we de nastorm. Na twee weken leggen we contact om samen de nastorm te bespreken en hoe je storytelling verder in kunt zetten voor je merk.
Mario van GOsensit
Is de Storytelling-workshop een stap om aan de slag te gaan met je merkverhaal? Vraag dan hieronder een offerte aan:
Is de Storytelling-workshop een stap om aan de slag te gaan met je merkverhaal? Vraag dan hieronder een offerte aan: