Onze Heldenmissie!

Wij zijn op missie om van iedere organisatie een betekenisvol merk te maken. Iedere organisatie is een heldenmerk dat positieve impact maakt voor onze samenleving.

Onze visie:

De uitdagingen in de samenleving worden aangepakt door merken die zorgen voor positieve verandering!

Er zijn ontzettend veel uitdagingen in onze samenleving. Denk aan de klimaatverandering, uitputting van grondstoffen, vereenzaming van ouderen, grote verschillen tussen arm en rijk. Allemaal uitdagingen die onze samenleving echt raken. Wij geloven dat, om deze uitdagingen succesvol aan te pakken, we geen verplichtingen moeten opleggen aan consumenten, maar dat positieve verandering vanuit bedrijven worden aangejaagd.

Merken die producten en diensten ontwikkelen die consumenten beslist willen hebben én een gunstige verandering brengen in de samenleving. Wij zijn ervan overtuigd dat je alleen op deze manier de enorme uitdagingen het hoofd kunt bieden. Deze merken zijn de helden van onze samenleving. Ze zijn koplopers die enorme positieve impact maken voor onze samenleving. Het resultaat? Iedereen wordt gelukkiger: de aarde, de klant, het bedrijfsleven én de samenleving.

Onze heldenmissie:

Van bullshit naar betekenis: Ieder merk creëert positieve impact aan de samenleving!

Veranderingen in onze samenleving komen van merken. Wij geloven erin dat iedere organisatie een heldenmerk moet worden: Zij creëren positieve impact voor onze samenleving. Merken die negatieve impact maken gaan kapot, zij kunnen niet meer voortbestaan.

Als Creating Heroes bouwen wij heldenmerken en stimuleren wij heldenmerken om positieve impact te creëren en de kritische massa te bereiken. Daarvoor is er ook in de marketingwereld een enorme omslag nodig: Alles bullshit moet eruit en betekenis moet erin. Als merk moet je betekenis hebben voor de samenleving, anders doe je niet meer mee!

Daarmee worden de oplossingen van de helden gangbaar en hebben alle slechte en producten geen bestaansrecht meer.

Doe jij meer met onze missie?

Roadmap naar het behalen van onze missie

Roadmap naar het behalen van onze missie

  • 1

    Bewustwording

    Startpunt is het creëren van bewustwording over wat heldenmerken zijn en waarom zij belangrijk zijn voor de toekomst van onze samenleving. Samen met onze helden creëren we een ideaal businessmodel voor een heldenmerk.

    1

  • 2

    Impact vergroten van heldenmerken

    De tweede stop is om de impact te vergroten van alle heldenmerken en daarmee de impact op de samenleving. We bieden challenges aan voor helden om hun impact stapsgewijs te vergroten.

    2

  • 3

    Iedere organisatie een heldenmerk!

    Iedere organisatie in Nederland is zich bewust van de keuze om een heldenmerk te worden. Onze helden inspireren andere merken om het anders aan te pakken én dat impact werkt! Heldenmarketing zijn in deze laatste fase normaal en de oplossingen van deze helden zijn de nieuwe standaard!

    3

Ben jij onze nieuwe held..

.. dan is de vrijblijvende inspiratiesessie voor jou!

Wij geloven erin dat helden nodig zijn om de uitdagingen in de samenleving aan te gaan én impact te maken. Daarom helpen wij jou als held graag op weg om meer uit je heldenmerk te halen. We bieden je een gratis inspiratiesessie – de Herotalk – als service aan. Door zoveel mogelijk heldenmerk te helpen komt ons doel elke keer dichterbij: Ieder merk opereert vanuit betekenis en creëert impact voor de samenleving.

Ben jij onze nieuwe held..

.. dan is de vrijblijvende inspiratiesessie voor jou!

Wij geloven erin dat helden nodig zijn om de uitdagingen in de samenleving aan te gaan én impact te maken. Daarom helpen wij jou als held graag op weg om meer uit je heldenmerk te halen. We bieden je een gratis inspiratiesessie – de Herotalk – als service aan. Door zoveel mogelijk heldenmerk te helpen komt ons doel elke keer dichterbij: Ieder merk opereert vanuit betekenis en creëert impact voor de samenleving.

Creating Heroes – Apeldoorn

Prins Willem-Alexanderlaan 394
7311 SZ Apeldoorn
welkom [a] creatingheroes.nl
06 27 47 36 53
KvK 67780121
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy