Van bullsh!t naar betekenis

Samen bouwen aan jouw heldenmerk

Samen bouwen aan jouw heldenmerk!

Onze helden

Ga mee op merkreis

Om een betekenisvol merk te creëren, gaan we samen op merkreis. Met deze reis leggen we de fundering voor een heldenmerk: een merk dat weet waar het voor staat, waarde levert en continu werkt aan zijn missie. Tijdens de reis stoppen we zeven keer om vorm en richting te geven aan het merk om uiteindelijk de basis te leggen voor langdurige impact.

Meer over de merkreis →

Merkreis Creating Heroes

Op weg naar betekenis

Wij geloven dat als we de wereld beter willen achterlaten dan we die aantroffen, we bullsh!t die wereld uit moeten helpen. Dat doen we door met organisaties op merkreis te gaan om samen betekenisvolle heldenmerken te creëren. Wij helpen ze om hun identiteit weer terug te vinden, waarde centraal te stellen en vanuit die betekenis te werken en positieve verandering te creëren.
Op weg naar betekenis

Hoe ziet jouw merkreis eruit?

Wil je ook een heldenmerk worden, maar wil je eerst weten hoe jouw persoonlijke reisplan eruitziet? Meld je aan voor de Merksessie! Tijdens deze sessie duiken we in alle onderdelen van de merkreis, ontdekken we welke stappen jij al hebt genomen en wat jij nog kan doen om een heldenmerk te worden.

Ga je mee op reis?

5 superkrachten die helden hebben

De betekenisvolle merken die wij helpen noemen wij helden. Zij maken namelijk het verschil in de wereld. Ze zorgen voor mensen, creëren een betere omgeving en laten de wereld beter achter dan ze die hebben aangetroffen. Ze omarmen hun missie en stellen alles in werk om de stip aan de horizon te bereiken. Dit zijn hun superkrachten:

Onderscheidenheid

Anders dan anderen

Een heldenmerk heeft altijd een unieke combinatie van motivatie en betekenis. Geen enkel bedrijf heeft dezelfde wortels.

Betrokkenheid

Samen de schouders eronder

Een heldenmerk heeft sterke interne marketing, waardoor medewerkers weten waarvoor ze ’s ochtend uit bed komen.

Aantrekkingskracht

Aantrekkelijk als een held

Omdat je ergens voor staat, trek je klanten, (nieuwe) medewerkers en stakeholders aan die passen bij je merk.

Innovatiekracht

Vooruit op de troepen

Samen met je medewerkers en partners jaag je innovaties aan om je missie te bereiken. Jullie gaan waar nog nooit iemand is geweest.

Positieve impact

Je geeft betekenis aan de wereld

Met je merk zorg je voor een samenleving waarin betekenis de sleutel tot succes is door de impact die je genereert!

Wat helden zeggen over Creating Heroes

Het is zeer waardevol om een marketingpartner te hebben die kritisch met me meedenkt en ook die countervailing power durft te zijn, die ook tegenwicht biedt en mij scherp houdt.”

“Wij werken nu 3 jaar met de sidekicks van Creating Heroes samen en zij leveren een mooie bijdrage aan de verdere bloei van Retulp. Zij geven daadwerkelijk invulling aan het woord samenwerking, dus samen werken om de missie te bereiken. Met een frisse kritische blik wordt er naar je bedrijfsdoelen gekeken en met veel creativiteit en humor worden er marketing ondersteuning geboden.”

Held Richard Gabriel Tulper lijn

“Al sinds de start van Fietskoeriers Apeldoorn helpen de boys van Creating Heroes ons op het gebied van marketing (huisstijl, social media, website) en strategie (brainstormsessies/ acquisitieplannen/ doelgroepen/ toekomstvisie). Ze inspireren ons door om te denken en door al hun kennis vrijelijk te delen. Ik zie ze als zeldzame pioniers die hun omgeving een zo positief mogelijke draai weten te geven.”

“Mijn compagnon en ik hebben bij Creating Heroes verschillende sessies gevolgd om gezamenlijk en methodisch onze richting te bepalen en te duiden. Ons bedrijf heeft nu een heldere visie, een website die past als een handschoen en marketing gericht op onze specifieke doelgroep. En eerlijk, toen alles helder werd, voelden we ons best Happy Heroes.”

“Creating Heroes brengt goed in beeld wat de kern en waardes zijn van mijn bedrijf. Door de HERO-talks, maar ook het ontwerpen van de verpakking helpen ze BAST op de juiste manier onder de aandacht te brengen van de juiste doelgroep. De heren weten hun gezamenlijke kennis goed te bundelen en in te zetten voor BAST”

“Ik heb met Creating Heroes een traject mogen lopen omdat ik vast liep in mijn eigen marketing.

Over Creating Heroes

Creating Heroes is het strategisch merkbureau voor helden. En wij zijn op een missie: wij willen dat iedere organisatie vanuit betekenis werkt. Om deze missie realiteit te maken, helpen wij als sidekicks onze helden om een betekenisvol merk te realiseren. Jullie maken impact en wij zorgen dat je door onze merkreis te volgen een betekenisvol merk creëert.

Over ons hoe het begon

Download het gratis Heldenmerkpakket

Zelf aan de slag met het ontdekken van je merkidentiteit?
Download dan het Heldenmerkpakket. Hierin ontvang je:

  • Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen
  • Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen
  • Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningen boek
E-book - Bouw een heldenmerk

// MOBIELE WEERGAVE: //

E-book - Bouw een heldenmerk
  • Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen
  • Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen
  • Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningen boek

Boek je Merksessie!

Wil je ook een heldenmerk worden, maar wil je eerst weten hoe jouw persoonlijke reisplan eruitziet? Meld je aan voor de Merksessie! Tijdens deze sessie duiken we in alle onderdelen van de merkreis, ontdekken we welke stappen jij al hebt genomen en wat jij nog kan doen om een heldenmerk te worden.

Ga je mee op reis?

Of boek je Merksessie!

Wil je ook een heldenmerk worden, maar wil je eerst weten hoe jouw persoonlijke reisplan eruitziet? Meld je aan voor de Merksessie! Tijdens deze sessie duiken we in alle onderdelen van de merkreis, ontdekken we welke stappen jij al hebt genomen en natuurlijk wat jij nog kan doen om een heldenmerk te worden.

Ga je mee op reis?