Herotalk

Ook jouw merk goed in de markt zetten?

De gratis Herotalk is een inspiratiesessie voor helden. Wij willen namelijk dat ieder merk in Nederland een heldenmerk wordt. Daarom bieden we een vrijblijvende sessie om de volgende stap te zetten richting échte impact.

Wanneer is de Herotalk iets voor jou?

  • Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing;
  • Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
  • Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
  • Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen;
  • Je hebt de drive om positieve impact te hebben op de samenleving!

Herken je jezelf en je onderneming hierin? Dan ben je een…

Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

1 + 1 = ?

held

(de; m,v; meervoud: helden)

1. ondernemer met drive; bezig met het maken van échte impact om positieve verandering te realiseren

2. iem. die uitblinkt door moed

Herotalk

Ook jouw merk goed in de markt zetten?

De gratis Herotalk is een inspiratiesessie voor helden. Wij willen namelijk dat ieder merk in Nederland een heldenmerk wordt. Daarom bieden we een vrijblijvende sessie om de volgende stap te zetten richting échte impact.

Wanneer is de Herotalk iets voor jou?

  • Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing;
  • Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
  • Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
  • Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen;
  • Je hebt de drive om positieve impact te hebben op de samenleving!

Herken je jezelf en je onderneming hierin? Dan ben je een…

held

(de; m,v; meervoud: helden)

1. ondernemer met drive; bezig met het maken van échte impact om positieve verandering te realiseren

2. iem. die uitblinkt door moed

Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

1 + 7 = ?

Wat houdt de Herotalk in?

De Merkscan

We voeren twee analyses uit voordat je bij ons langskomt. Puur uit interesse, we zijn gewoon nieuwsgierige marketeers. Onze missie is immers om van ieder merk een heldenmerk te maken. Dus willen we dat het liefste ook voor jou doen. Plus, we weten pas écht iets over je bedrijf als we van binnen én van buiten wat informatie hebben. Zo vinden we de bouwenstenen van jouw heldenmerk.

Van buiten

We scannen je website grondig om een goed beeld te krijgen van je marketinguitingen. Daarnaast neuzen we in je social mediakanalen om te zien wat jullie zoal uitspoken. Zo krijgen we een goed beeld van je externe communicatie.

Van binnen

Je krijgt van ons een doeltreffende korte vragenlijst per mail. Door deze te beantwoorden krijgen we inzicht in hoe de interne identiteit van je merk is. Het is ook de eerste aanzet om je na te laten denken over je merk.

De merkfundering

De merkfundering is de basis van ieder sterk merk. Zonder een goede fundering kan je merk geen impact maken. We analyseren je merk op basis van de merkidentiteit, de positionering, de huisstijl en de strategie. Je krijgt hiermee een beeld hoe sterk de fundering van je merk is.

De merkdragers

We onderzoeken grondig de website van je merk. Dit is één van de belangrijkste dragers van je merkverhaal. De merkdragers zijn de krachtige constructies die het merkverhaal dragen. Daarnaast bekijken we naar de producten en diensten van je merk en bespreken we de andere dragers van je merk.

Merk laden

Als laatste bekijken we de manier waarop je merk verhalen deelt. Waar worden de verhalen gedeeld? Is dit met een consistente boodschap? We scannen samen hoe deze verhalen in elkaar zitten, zodat we je kunnen adviseren hoe je hier het beste mee omgaat.

Tijdens de Herotalk

Na de merkscan is het tijd voor de Herotalk. Offline of online, wat je zelf fijn vindt (we hebben water, koffie en lekkere chocolade hinthint). We plannen samen een moment in om écht de tijd te nemen voor elkaar. Wat gaan we doen tijdens het gesprek dan?

Merkscan doornemen

We nemen de gevonden inzichten samen door. Aan de hand van de drie bouwstenen bepalen we waar je nu staat. Het gaat erom dat we elkaar beter leren kennen. Dat is niet alleen gezellig, maar ook de volgende stap in het vinden van je merkidenteit. De merkscan helpt dus bij het vormen van een beeld van je onderneming.

Positief kritisch

Tijdens de Herotalk stellen we je enkele K-vragen om je uit je comfortzone te halen. Dit doen we niet omdat we je willen ontmoedigen, maar juist om je sterker te maken en te kijken waar de meeste groei haalbaar is. We gaan samen patronen doorbreken om van jouw merk een succesvol heldenmerk te maken.

Inspiratieronde

De sessie wordt afgesloten met een inspiratieronde. We bedenken samen een stappenplan om met jouw merk impact te realiseren. Daarbij bespreken we de beste ideeën om je merk naar de volgende fase te helpen. Van het schrijven van een merkverhaal tot het uitvoeren van een marketingcampagne, alles is mogelijk.

Als dit allemaal is gelukt dan heb je de eerste stappen gezet richting het worden van een…

heldenmerk

(het; m,v; meervoud:
heldenmerken)

1. merk dat positieve impact creëert voor de samenleving

2. merk dat uitblinkt door de drive om verandering teweeg te brengen

Maar, sidekicks, waarom doen jullie die sessie gratis & vrijblijvend?

Goed je dat je dat vraagt! Wij geloven erin dat er helden nodig zijn die andere merken inspireren om de uitdagingen in de samenleving aan te gaan. Om die reden helpen wij graag helden op weg om nog meer uit hun onderneming te halen. Daarom bieden wij de Herotalk als service aan, door zoveel mogelijke helden te helpen komt ons doel steeds dichterbij: Ieder merk opereert vanuit betekenis en creëert positieve impact op hun omgeving!

Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

6 + 2 = ?

Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

3 + 4 = ?