Interne merkscan
Hoe sterk is jouw merk van binnen?
Ontdek in één week hoe medewerkers jouw organisatie écht beleven en waar de grootste kansen liggen om je merk van binnenuit te versterken.
Hoe sterk is jouw merk van binnen?
Ontdek in één week hoe medewerkers jouw organisatie écht beleven en waar de grootste kansen liggen om je merk van binnenuit te versterken.
Je kunt extern nog zoveel roepen… als het intern niet klopt, voelt iedereen dat. Medewerkers zijn de dragers van je merk. Als zij niet weten waar je voor staat, of het anders beleven dan bedoeld, dan krijg je wrijving: inconsistent gedrag, losse initiatieven, wisselende klantbeleving en werving die maar niet wil aanslaan.
De interne merkscan geeft je een eerlijk en helder beeld van hoe het er écht voor staat.
Een korte, scherpe analyse van je interne merkbeleving.
We combineren data met gesprekken, zodat je geen ‘mening’, maar een duidelijk beeld krijgt van waar het schuurt én waar het stroomt.
Kortom: de basis die elk merk nodig heeft.
Klaar om helderheid te krijgen over je interne merk? Ontdek binnen één week waar je staat en waar je het beste kunt beginnen. Plan hieronder je kennismaking.