Kan iedereen een held zijn?

Om maar direct antwoord te geven: Nee! Helden zijn bepaalde type bedrijven en ondernemers die echt een verschil willen maken. Als een held moet je de drijfveer hebben om met hun merk positieve impact te genereren.

Maar wij hebben geen ‘Heldenmissie!’

Wij komen veel bedrijven en ondernemers tegen die aangeven zichzelf niet als held te zien. Ze hebben voor zichzelf nog geen ‘Heldenmissie‘ geformuleerd. Ze hebben wel de drijfveer om positieve impact te genereren, om écht iets te betekenen voor de samenleving, maar weten niet zo goed hoe zij dat met hun merk moeten doen. Al sparrend komen wij vaak samen met hun achter hele mooie initiatieven die voor deze bedrijven heel normaal zijn.

Dit wil maar zeggen, veel bedrijven zijn al op de goede weg, maar hebben vaak een klein stapje nodig om een échte held te worden, zodat ook zij erin geloven. Een drive hebben om echt positieve impact te maken is de start, van daaruit ontwikkel je een scherpe heldenmissie. Deze heldenmissie helpt iedereen die aan je merk werkt, zie het als een soort kompas voor je merk.

Ga de uitdaging aan en wees de held!

Wil jij graag een held zijn? Dan is het jouw doel om vanaf vandaag de uitdaging aan te gaan. Wij helpen je graag bij het vinden van jouw ‘heldenmissie’ om van je merk een heldenmerk te maken. Tijdens de Herotalk gaan we samen met jou die eerste uitdaging aan, om jouw missie te ontdekken. Je kunt gratis gebruik maken van de Herotalk, we ontvangen je graag met een stukje chocolade!