Your Proud Company - Gezonde Bedrijfscultuur Hero - Creating Heroes

Your Proud Company, Gezonde Bedrijfscultuur Hero

’Nederland het voorbeeldland op het gebied van HR’

Heldenprofiel Your Proud Company

Oprichter:
Martin Barelds

Opgericht:
2019

Heldenproject:
Heldenmerk bouwen

Heldencategorie 
Maatschappelijke held

Heldenkracht:
Met humor, kennis en ervaring organisaties van onderop omturnen van HR naar Bedrijfscultuur

Waarden van organisaties voorop

Iedere organisatie heeft een waardensysteem, bewust of onbewust. De waarden van organisaties zijn vaak niet bekend binnen organisatie waardoor er bewust of onbewust een ongezonde cultuur is ontstaan, waardoor nieuwe strategieën niet werken, ziekteverzuim verhoogd wordt en mensen lang buiten het werkproces komen te staan. Door de focus te leggen op de waarden van je organisatie ontwikkel je een gezonde cultuur waar mensen graag willen werken én worden gestelde (hogere) doelen behaald. Laat mensen trots zijn op je organisatie.

‘Nederland het voorbeeldland op het gebied van HR!’

De merkfundering van Your Proud Company

Na een jaar ondernemen besloot Martin Barelds dat er meer was. Hij opereerde op het gebied van personeelszaken, maar besloot dat hij een grotere betekenis moest hebben voor de maatschappij. Samen met Martin Barelds zijn we vanaf de basis gestart om de betekenis van zijn bedrijf te ontdekken: Mensen trots laten zijn op hun organisatie door een gezonde bedrijfscultuur.

Deze merkfundering is de belangrijke basis waarop het nieuwe merk Your Proud Company gebouwd is. Al snel ontdekten we dat Martin de HR-markt wilde veranderen. ‘Weg met HR, focus op bedrijfscultuur’ is dan ook een kreet die hier volledig bij past. Het focussen op een gezonde bedrijfscultuur zorgt ervoor dat HR-medewerkers meer focus moeten leggen op de bedrijfscultuur van de organisatie en alle administratie en compliancy out te sourcen.

Deze filosofie is de basis van het merkconcept en de merkidentiteit van Your Proud Company. De organisatie is iets om trots op te zijn en wordt daarmee een aantrekkelijke werkgever, door te focussen op bedrijfscultuur. De missie die hieruit ontstaat is gericht op het gehele land:

De missie van Your Proud Company is om Nederland het voorbeeldland op het gebied van HR te laten zijn.

Hr is daarmee verouderd en is toe aan de volgende stap: Niet langer moeten bedrijven zich focussen op Human Resources, maar op het opzetten en onderhouden van gezonde bedrijfsculturen. Nederland moet voorop gaan lopen in de wereld en het gidsland worden op het gebied van HR.

Het logo van Your Proud Company is ontstaan vanuit alle merksessies. De wijsheid van de organisatie en de wijsheid binnen de bedrijfscultuur is verankert in de huisstijl met het ontwerp van de uil. De kleuren passen volledig bij de kernwaarden van Your Proud Company: Humor en net even anders. Felle kleuren zorgen voor een onderscheidende kleuren ten opzichte van de andere bedrijven in de markt. En dat is precies wat Your Proud Company is: Een onderscheidende speler in de markt.

Your Proud Company Merkfundering

Website als belangrijkste merkdrager

Het merkverhaal van Your Proud Company is er één om te delen. De merkdragers van een merk zijn de belangrijke constructies die deze merkverhalen kunnen delen. Voor het merk Your Proud Company is de website de belangrijkste merkdrager. Op de website staat het adagium Weg met HR, focus op bedrijfscultuur centraal, zodat het direct opvalt.

Naast de makkelijke navigatie, waarin de gebruiker kan vinden wat zij nodig hebben omtrent bedrijfscultuur, is ook de blogsectie een belangrijk instrument op de website. Met een eigen stijl van opmaak wordt er op de blog nadruk gelegd zodat dit prettig leest en mensen echt meeneemt in de transformatie van Human Resources naar Bedrijfscultuur.

Your Proud Company Merkdragers

Vergroten van de merkbekendheid met contentmarketing

Het laden van het merk Your Proud Company

Vanaf de start van het merk is begonnen met contentmarketing. Via blogs, infographics, afbeelden en video’s wordt het merkverhaal van Your Proud Company met de doelgroep gedeeld. Stap voor stap worden beslissers in de doelgroep meegenomen in hun klantreis met als doel dat Your Proud Company bekend wordt bij de doelgroep. De tweede stap is om met deze content merkvoorkeur te verkrijgen, waardoor Martin en zijn team aan de slag kan met zoveel mogelijk gezonde bedrijfsculturen neer te zetten.

Your Proud Company Merk laden

Resultaat van het merk Your Proud Company

Het merk Your Proud Company is een krachtig merk dat volledig past bij de filosofie van Martin. De komende jaren staat er een krachtig merk dat Nederland helpt aan gezonde culturen binnen bedrijven, waardoor er betere resultaten behaald worden!

Creating Heroes over Your Proud Company

Creating Heroes overYour Proud Company:

De kracht van het merk Your Proud Company zit in de drijfveren van Martin. In elk gesprek dat we voeren ontdekken we dat hij écht de markt wil veranderen om te zorgen dat er gezondere bedrijfsculturen ontstaan. En niet om er zelf beter van te worden, maar juist omdat het onze samenleving helpt wanneer er op het werk gelukkige mensen zijn! En wij zijn ook een trots bedrijf, trots op de samenwerking met Your Proud Company.

Net als Your Proud Company een held worden?

Met de vrijblijvende Herotalk bespreken we samen met jou het stappenplan om jouw heldenmerk op te zetten en/ of uit te bouwen.

Net als Your Proud Company een held worden?

Met de vrijblijvende Herotalk bespreken we samen met jou het stappenplan om jouw heldenmerk op te zetten en/ of uit te bouwen.