Ik wil het graag anders doen, maar ik weet niet hoe!

Helden zijn die bedrijven die de drive hebben om positieve impact te creëren. Vaak zijn het ondernemers die op missie zijn, die merken dat het anders moet. Deze ondernemers komen wij veel tegen, maar ze weten vaak niet hoe ze het anders moeten doen.

Ga op ontdekkingsreis

Wat ons betreft ben je een held wanneer je de drive hebt om positieve impact te creëren: Je wilt het anders doen om de wereld of je omgeving een klein beetje beter te maken. Dat zegt nog niet dat je het al anders doet. Voor ons zijn die bedrijven/ ondernemers die opstaan om te veranderen (de zogeheten changemakers) de helden.

Het is jouw zoektocht om te ontdekken of jij de drive om wilt zetten in een merk dat het anders wil doen! Als het antwoord daarop volmondig JA is, dan begint de volgende zoektocht. Je gaat op zoek naar de manier om het anders te doen. Bij onze klanten ontdekken wij vaak dat ze al heel veel doen, maar dat dit normaal voor hun is. Je gaat op zoek naar de betekenis die je met je merk wilt hebben. Vervolgens ga je in een merkidentiteitstraject op zoek naar je heldenmissie.

Leer je eigen heldenmissie ontdekken

Denk jij nu je het leest: Ik wil ook een held zijn, ik wil het echt anders doen!? Dan is het tijd om aan de slag te gaan met de ontwikkeling van je merk. Je moet op zoek gaan naar dat gene wat jou echt raakt en wat jij graag wilt veranderen. Wil jij ontdekken wat dat is? Tijdens een Herotalk gaan we samen met jou op zoek naar de held in jezelf. Wat maakt jou bedrijf bijzonder en gaat je bedrijf uitgroeien tot superheld? Je kunt de Herotalk gratis aanvragen, geef jij aan welke chocolade je erbij wilt?