Herotalk
Ook jouw merk goed in de markt zetten?
De Herotalk is een inspiratiesessie voor helden. Wij willen dat ieder merk in Nederland een heldenmerk wordt én impact creëert. Wij bieden deze vrijblijvende inspiratiesessie aan om merken te helpen een volgende stap te zetten en échte impact te creëren.
Wanneer is de Herotalk iets voor jou?
- Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing.
- Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
- Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
- Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen!
Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!
Herotalk
Ook jouw merk goed in de markt zetten?
De Herotalk is een inspiratiesessie voor helden. Wij willen dat ieder merk in Nederland een heldenmerk wordt én impact creëert. Wij bieden deze vrijblijvende inspiratiesessie aan om merken te helpen een volgende stap te zetten en échte impact te creëren.
Wanneer is de Herotalk iets voor jou?
- Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing.
- Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
- Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
- Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen!
- Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen.
Vraag direct een vrijblijvende Herotalk aan!
Wat houdt de Herotalk in?
De merkscan
De basis van de Herotalk is de merkscan. Voor de afspraak scannen we je website en de sociale mediakanalen om een goed beeld te krijgen van de marketinguitingen van je merk. Daarnaast krijg je een vragenlijst toegestuurd. Deze twee analyses vormen de basis van de merkscan.
De merkfundering
De merkfundering is de basis van ieder sterk merk. Zonder een goede fundering kan je merk geen impact maken. We analyseren je merk op basis van de merkidentiteit, de positionering, de huisstijl en de strategie. Je krijgt hiermee een beeld hoe sterk de fundering van je merk is.
De merkdragers
We onderzoeken grondig de website van je merk. Dit is één van de belangrijkste dragers van je merkverhaal. De merkdragers zijn de krachtige constructies die het merkverhaal dragen. Daarnaast bekijken we naar de producten en diensten van je merk en bespreken we de andere dragers van je merk.
Merk laden
Als laatste bekijken we de manier waarop je merk verhalen deelt. Waar worden de verhalen gedeeld? Is dit met een consistente boodschap? We scannen samen hoe deze verhalen in elkaar zitten, zodat we je kunnen adviseren hoe je hier het beste mee omgaat.
Positief kritisch
Tijdens de Herotalk stellen we je enkele K-vragen om je uit je comfortzone te halen. Dit doen we niet omdat we je willen ontmoedigen, maar juist om je sterker te maken en te kijken waar de meeste groei haalbaar is. We gaan samen patronen doorbreken om van jouw merk een succesvol heldenmerk te maken.
Inspiratieronde
De sessie wordt afgesloten met een inspiratieronde waarin we samen met jou een stappenplan bespreken om met jouw merk impact te realiseren. Daarbij bespreken we de beste ideeën om je merk naar de volgende fase te helpen.
Waarom bieden wij dit aan?
Wij geloven erin dat er helden nodig zijn die andere merken inspireren om de uitdagingen in de samenleving aan te gaan! Om die reden helpen wij graag helden op weg om nog meer uit hun onderneming te halen. Daarom bieden wij de Herotalk als service aan, door zoveel mogelijke helden te helpen komt ons doel steeds dichterbij: Ieder merk opereert vanuit betekenis en creëert positieve impact op hun omgeving!