Ideale Merksessie

Aan de slag met de betekenis van jouw merk!

Tijdens de Ideale Merksessie gaan we samen met jou de strategie voor je merk bepalen. In een sessie van twee uur kijken we naar jouw merk, schetsen we de contouren van jouw ideale merk én bepalen we hoe je daar komt. Zie het als een sneltrein naar het begin van een merkstrategie.

Voor wie is de Ideale Merksessie?

De Ideale Merksessie is voor zelfstandig ondernemers tot bedrijven met vijftig medewerkers. Of je dus net bent gestart of al een tijd bezig: wil je jouw ideale merk ontdekken en vanuit betekenis werken? Boek nu een Ideale Merksessie!

Misschien herken je de situaties waarin onze klanten zaten:

  •  Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing;
  •  Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
  •  Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
  •  Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen;
  • Je hebt de drijfveer om positieve impact te hebben op de samenleving.

Herken je jezelf en je organisatie hierin? Dan ben je een…

Vraag direct de Ideale Merksessie aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

3 + 1 = ?

held

(de; m/v/x; meervoud: helden)

1. ondernemer met drive; bezig met of de ambitie voor het maken van échte impact om positieve verandering te realiseren

2. iem. die uitblinkt door moed

Ideale Merksessie

Aan de slag met de betekenis van jouw merk

Tijdens de Ideale Merksessie gaan we samen met jou de strategie voor je merk bepalen. In een sessie van twee uur kijken we naar jouw merk, schetsen we de contouren van jouw ideale merk én bepalen we hoe je daar komt. Zie het als een sneltrein naar het begin van een merkstrategie.

Voor wie is de Ideale Merksessie?

De Ideale Merksessie is voor zelfstandig ondernemers tot bedrijven met vijftig medewerkers. Of je dus net bent gestart of al een tijd bezig: wil je jouw ideale merk ontdekken en vanuit betekenis werken? Boek nu een Ideale Merksessie!

Misschien herken je de situaties waarin onze klanten zaten:

  •  Je hebt een prachtig bedrijf, maar vindt het lastig om structuur aan te brengen in je marketing;
  •  Je wilt graag ondernemen vanuit je passie, maar weet niet precies wat je passie is;
  •  Je wilt graag betekenisvol ondernemen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen;
  •  Je merkt dat je medewerkers allemaal een ander verhaal vertellen en je wilt met één verhaal naar buiten komen;
  • Je hebt de drijfveer om positieve impact te hebben op de samenleving.

Herken je jezelf en je organisatie hierin? Dan ben je een…

held

(de; m/v/x; meervoud: helden)

1. ondernemer met drive; bezig met of de ambitie voor het maken van échte impact om positieve verandering te realiseren

2. iem. die uitblinkt door moed

Vraag direct de Ideale Merksessie aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

3 + 3 = ?

Hoe werkt de Ideale Merksessie?

Voorbereiding - de Merkscan

Nadat je je hebt aangemeld voor de Ideale Merksessie kiezen we samen een datum en de deelnemer(s) voor deze sessie (met een maximum van 4 personen).

Wij bereiden voor het gesprek een Merkscan voor, zodat we concreet aan de slag kunnen met je ideale merk. Dat doen we op basis van twee korte vragenlijsten die jullie invullen én op basis van eigen onderzoek.

Van buiten

We scannen je website grondig om een goed beeld te krijgen van je huidige marketinguitingen. Daarnaast neuzen we in je social mediakanalen om te zien wat jullie zoal uitspoken. Zo krijgen we een goed beeld van je externe communicatie.

Van binnen

Iedere deelnemer krijgt van ons een doeltreffende korte vragenlijst per mail. Door deze te beantwoorden krijgen we inzicht in hoe de interne identiteit van je merk is. Het is ook de eerste aanzet om je na te laten denken over je merk.

Wat doen we tijdens de Ideale Merksessie

1. Bullsh!t spotten

Als eerste gaan we bullsh!t spotten in jouw markt én de omgeving van je merk. Wat gebeurt er in je markt wat nu echt niet meer kan? Wat vinden jullie bullsh!t? Bewustwording hierover is een mooie eerste stap naar betekenis.

2. Ideale merk

Van Bullsh!t gaan we naar Betekenis. We gaan groots dromen. Iedere deelnemer vertelt hoe hun ideale merk eruitziet. We schetsen een gezamenlijk beeld van jullie ideale merk. En uiteraard, als held zijnde, zit dit ideale merk vol betekenis.

3. Waar staat je merk nu?

De derde stap in de Ideale Merksessie is om te achterhalen waar je merk nu staat. Dat doen we naar aanleiding van de resultaten uit de Merkscan. Deze bespreken we met elkaar en dit geeft een mooi beeld van het startpunt naar het ideale merk.

4. Stappenplan ideale merk

Met het Ideale Merkcanvas bepalen we het stappenplan naar jullie ideale merk. Want hoe ga je van de dag van vandaag naar je ideale merk? Dat gaan we samen vastleggen in het stappenplan.

De Ideale Merksessie

De Ideale Merksessie kan offline of online, wat je zelf fijn vindt (we hebben water, koffie en lekkere chocolade, hint hint). Al hebben wij een voorkeur voor een live-sessie op ons kantoor. Want in direct contact ontstaat echte waarde!

Maar wat mag je van ons verwachten tijdens deze sessie?

Positief kritisch

Tijdens de Ideale Merksessie halen we je uit je comfortzone met enkele K-vragen. Dit doen we niet omdat we je willen ontmoedigen, maar juist om je merk sterker te maken en te kijken waar de meeste groei haalbaar is. We doorbreken samen patronen om van jouw merk een succesvol heldenmerk te maken.

Betekenis staat centraal

De betekenis van merken is voor ons het allerbelangrijkste. We willen immers dat ieder merk vanuit betekenis werkt. Daarom gaan we tijdens de Ideale Merksessie jullie uit je comfortzone halen om te kijken waar jullie échte betekenis ligt.

Ideale Merkcanvas

Na de Ideale Merksessie heb je een helder beeld gekregen wat er voor jouw merk nodig is om een jouw ideale merk te zijn én hoe jullie daarmee van betekenis zijn. Je krijgt letterlijk het stappenplan in handen van jouw ideale merk door het Ideale Merkcanvas.

Als dit allemaal is gelukt, dan heb je de eerste stappen gezet naar het worden van een…

heldenmerk

(het; m,v; meervoud:heldenmerken)

1. merk dat positieve impact creëert voor de samenleving

2. merk dat uitblinkt door de drijfveer om verandering teweeg te brengen

Ideale Merksessieleider

Ha Held, hier Freek, aangenaam. Als sidekick help ik je tijdens de Ideale Merksessie. Mijn passie is om de echte betekenis achter merken te vinden. Door met verschillende spellen te graven naar de echte betekenis, om deze vervolgens te ontdekken is wat je het liefste doe. Ik ben erg benieuwd naar jouw ideale merk. Zullen we samen gaan graven?

Maar, sidekicks, waarom doen jullie die sessie gratis & vrijblijvend?

Goed je dat je dat vraagt! Wij geloven erin dat helden nodig zijn die andere merken inspireren om de uitdagingen in de samenleving aan te gaan. Om die reden helpen wij graag helden op weg om nog meer uit hun onderneming te halen. En daarom bieden wij de Ideale Merksessie als service aan. Door zoveel mogelijke helden te helpen komt ons doel steeds dichterbij: ieder merk opereert vanuit betekenis en creëert positieve impact op hun omgeving!

Vraag direct de Ideale Merksessie aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

3 + 4 = ?

Vraag direct de Ideale Merksessie aan!

Waarom hebben we deze gegevens nodig? Lees ons privacy-statement

0 + 4 = ?

Gratis Tools voor merken:

Menu:

Creating Heroes – Apeldoorn

Holthuis 22B
7335 AC Apeldoorn
welkom@creatingheroes.nl
06 16 71 20 45
KvK 67780121
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy