Over ons

We bouwen merken van binnenuit. Merken die komen vanuit de mensen en écht betekenis hebben. Creating Heroes ontstond vanuit één overtuiging: dat betekenis de basis is van alles. Dit zorgt voor merken die kloppen. In gedrag, in keuzes en in uitstraling.

Dat is waar we elke dag als sidekicks voor werken — samen met de organisaties die het verschil willen maken.

Hoe wij begonnen

Eind 2016 staken wij, Jeron, Patrick en Freek, onze koppen bij elkaar, want volgens ons was het tijd voor verandering. We wilden meer bereiken, niet zozeer in onze eigen bedrijven, maar in de samenleving als geheel. We wisten dat we door de combinatie van onze specialismen meer impact realiseren voor organisaties en merken met betekenis.

Van sommige bedrijven kregen we echt geen energie. In de marketingwereld wordt in onze ogen een hoop bullsh!t geproduceerd met als enige doel meer verkopen. Wat ons betreft is het tijd voor verandering! Van daaruit kwamen de plannen:

Er zijn erg veel uitdagingen in de wereld enerzijds en betekenisvolle merken anderzijds die deze uitdagingen aangaan. Wanneer uitsluitend deze merken positieve aandacht krijgen, groeien deze merken, inspireren zij anderen én maken ze impact voor de samenleving. Patrick noemde deze merken echte helden. Zo zijn heldenmerken en het merk Creating Heroes ontstaan.

Hoewel Patrick niet langer betrokken is bij Creating Heroes en Ramon is aangeschoven, blijft onze identiteit rotsvast:

Wij creëren een wereld waarin bullsh!t geen plek heeft, maar waar juist merken met betekenis het verschil maken.

Over ons hoe het begon

Voor positieve impact

Om de wereld beter achter te laten dan we ‘m aantroffen, kunnen we niet langer bullsh!t tolereren. We geloven dan ook dat elke organisatie een heldenmerk kan worden als ze weer teruggaan naar de kernvraag: hoe ben ik van betekenis voor mijn omgeving? Met het antwoord op die vraag creëert een organisatie positieve impact. En dat kan alleen als je een merk bouwt van binnenuit.

Natuurlijk vergt het veel van onze samenleving om de omwenteling van bullsh!t naar betekenis te maken. Daarom zetten wij alvast de eerste stappen door organisaties te begeleiden in hun reis naar een betekenisvol heldenmerk.

Hoe wij heldenmerken helpen

Sinds die eerste stap zijn we niet veranderd in wat we willen betekenen. We geloven nog steeds: een sterk merk bouw je van binnenuit. Daarom werken we niet vóór organisaties, maar mét hen. Samen met onze klanten doorlopen we de merkreis. Deze reis gebruiken we als een instrument om een merk te ontwikkelen en sterker te maken. We beginnen uiteraard met het belangrijkste: hoe ben jij of kan jij van betekenis zijn? Dat ontdekken we tijdens de eerste sessie, waarna we op reis gaan om het merkfundament op te bouwen, het merk te laden en merkdragers te ontwikkelen.

merkreis

Sidekickteam

Waar Batman Robin als sidekick had, hebben onze heldenmerken ook een sidekick, namelijk ons! Wij zijn de strategische partners, de kritische collega’s en enthousiaste doeners die onze helden bijstaan in hun merkreis. Ieder heeft zijn eigen specialisme, zodat we elkaar perfect aanvullen en de helden gedurende de hele reis begeleiden. Onze sidekicks zijn:

Jeron Ponstijn

Sidekick gericht op creatieve concepten, gebruikerservaring en visuele communicatie

Ramon Wolf Franken

Sidekick gericht op sterke storytelling, vocabulair visionairisme en creatieve copywriting

Freek Hogeboom

Sidekick gericht op betekenis, identiteit en strategie

Liselotte Vercauteren

Sidekick van de sidekicks

Cheyenne

Cheyenne Dorafshan

Sidekick stagiair gericht op grafisch ontwerpen

Jan Lowin IJzerman*

Sidekick gericht op online marketing en creatieve marketingconcepten

Marijn Ruijl*

Sidekick gericht op online marketing, webdevelopment en creatieve marketingconcepten

Thomas Janssen*

Sidekick gericht op online marketing en marketingprogramma’s

Pascal Goudkuil*

Sidekick gericht op videomarketing

Baree de Kruijf - The Cloudy Company

Barée de Kruijf*

Sidekick op het gebied van webdevelopment

Ruben den Brok*

Sidekick op het gebied van webdevelopment

Lola

Knuffelsidekick

Help jij ons om samen impact te creëren met onze helden?

Kom eens langs om kennis te maken! Je kan ons bereiken via welkom@creatingheroes.nl
of  06 16 712 045.

Zij met een * zijn sidekicks die we als freelancers inzetten om ons team te versterken. Zij zijn specialisten in hun vakgebied en daardoor ondersteunen we onze helden nog beter.

Ga je mee op reis?

Wil je een merk met betekenis? Dan zet je de eerste stap door de Merksessie aan te vragen. In de sessie gaan we dieper in op de onderdelen van de merkreis, waarna we bepalen hoe jouw persoonlijke merkreis eruitziet. Ga je mee?

Gratis Tools voor merken:

Menu:

Creating Heroes – Apeldoorn

Holthuis 22B
7335 AC Apeldoorn
welkom@creatingheroes.nl
06 16 71 20 45
KvK 67780121
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy