Eind 2016 staken wij, Jeron, Patrick en Freek, onze koppen bij elkaar, want volgens ons was het tijd voor verandering. We wilden meer bereiken, niet zozeer in onze eigen bedrijven, maar in de samenleving als geheel. We wisten dat we door de combinatie van onze specialismen meer impact realiseren voor organisaties en merken met betekenis.
Van sommige bedrijven kregen we echt geen energie. In de marketingwereld wordt in onze ogen een hoop bullsh!t geproduceerd met als enige doel meer verkopen. Wat ons betreft is het tijd voor verandering! Van daaruit kwamen de plannen:
Er zijn erg veel uitdagingen in de wereld enerzijds en betekenisvolle merken anderzijds die deze uitdagingen aangaan. Wanneer uitsluitend deze merken positieve aandacht krijgen, groeien deze merken, inspireren zij anderen én maken ze impact voor de samenleving. Patrick noemde deze merken echte helden. Zo zijn heldenmerken en het merk Creating Heroes ontstaan.
Hoewel Patrick niet langer betrokken is bij Creating Heroes en Ramon is aangeschoven, blijft onze identiteit rotsvast:
Wij creëren een wereld waarin bullsh!t geen plek heeft, maar waar juist merken met betekenis het verschil maken.