Over ons

Hoe wij begonnen

Eind 2016 staken wij, Jeron, Patrick en Freek, onze koppen bij elkaar, want volgens ons was het tijd voor verandering. We wilden meer bereiken, niet zozeer in onze eigen bedrijven, maar in de samenleving als geheel. We wisten dat we door de combinatie van onze specialismen meer impact realiseren voor organisaties en merken met betekenis.

Zo geschiedde: Creating Heroes was geboren. Sinds onze oprichting helpen we heldenmerken. Dit zijn merken die de grote uitdagingen in de wereld niet uit de weg gaan, maar juist aangaan om het verschil te maken voor hun wereld. Of dit nu de directe vestigingsplaats is, of juist de gehele wereld. Hoewel Patrick niet langer betrokken is bij Creating Heroes en Ramon is aangeschoven, blijft onze identiteit rotsvast:

Wij creëren een wereld waarin bullsh!t geen plek heeft, maar waar juist merken met betekenis het verschil maken.

Over ons hoe het begon

Voor positieve impact

Om de wereld beter achter te laten dan we ‘m aantroffen, kunnen we niet langer bullsh!t tolereren. We geloven dan ook dat elke organisatie een heldenmerk kan worden als ze weer teruggaan naar de kernvraag: hoe ben ik van betekenis voor mijn omgeving? Met het antwoord op die vraag creëert een organisatie positieve impact.

Natuurlijk vergt het veel van onze samenleving om de omwenteling van bullsh!t naar betekenis te maken. Daarom zetten wij alvast de eerste stappen door organisaties te begeleiden in hun reis naar een betekenisvol heldenmerk.

Hoe wij heldenmerken helpen

Om positieve impact te creëren, doorlopen we samen met onze klanten de merkreis. Deze reis gebruiken we als een instrument om een merk te ontwikkelen en sterker te maken. We beginnen uiteraard met het belangrijkste: hoe ben jij of kan jij van betekenis zijn? Dat ontdekken we tijdens de eerste sessie, waarna we op reis gaan om het merkfundament op te bouwen, het merk te laden en merkdragers te ontwikkelen.

merkreis

Sidekickteam

Waar Batman Robin als sidekick had, hebben onze heldenmerken ook een sidekick, namelijk ons! Wij zijn de strategische partners, de kritische collega’s en enthousiaste doeners die onze helden bijstaan in hun merkreis. Ieder heeft zijn eigen specialisme, zodat we elkaar perfect aanvullen en de helden gedurende de hele reis begeleiden. Onze sidekicks zijn:

Jeron Ponstijn

Sidekick gericht op creatieve concepten, gebruikerservaring en visuele communicatie

Ramon Wolf Franken

Sidekick gericht op sterke storytelling, vocabulair visionairisme en creatieve copywriting

Freek Hogeboom

Sidekick gericht op betekenis, identiteit en strategie

Liselotte Vercauteren

Sidekick van de sidekicks

Cheyenne

Cheyenne Dorafshan

Sidekick stagiair gericht op grafisch ontwerpen

Jan Lowin IJzerman*

Sidekick gericht op online marketing en creatieve marketingconcepten

Marijn Ruijl*

Sidekick gericht op online marketing, webdevelopment en creatieve marketingconcepten

Thomas Janssen*

Sidekick gericht op online marketing en marketingprogramma’s

Pascal Goudkuil*

Sidekick gericht op videomarketing

Baree de Kruijf - The Cloudy Company

Barée de Kruijf*

Sidekick op het gebied van webdevelopment

Ruben den Brok*

Sidekick op het gebied van webdevelopment

Lola

Knuffelsidekick

Help jij ons om samen impact te creëren met onze helden?

Kom eens langs om kennis te maken! Je kan ons bereiken via welkom@creatingheroes.nl
of  06 58 999 045.

Zij met een * zijn sidekicks die we als freelancers inzetten om ons team te versterken. Zij zijn specialisten in hun vakgebied en daardoor ondersteunen we onze helden nog beter.

Ga je mee op reis?

Wil je een merk met betekenis? Dan zet je de eerste stap door de Merksessie aan te vragen. In de sessie gaan we dieper in op de onderdelen van de merkreis, waarna we bepalen hoe jouw persoonlijke merkreis eruitziet. Ga je mee?