Kromkommer en de nieuwe definitie van kwaliteit
Helden zijn bedrijven die positieve alternatieven bieden op slechte producten, diensten of gewoontes. Eén van deze helden is Kromkommer, het bedrijf dat gekke groenten en fruit wil redden. En nu roepen zij op tot een eerlijke TO-maatschappij, waarin ze een nieuwe definitie van kwaliteit willen bewerkstelligen.
Vers, veilig en lekker OF mooi?
Voor Kromkommer gaat kwaliteit van groenten en fruit niet om het perfecte uiterlijk, maar om vers, veilig en vooral een lekker product. Nu is dat nog anders. Groenten en fruit worden op hun uiterlijk uit het proces gehaald, wat een kromme gedachte is. Op deze manier willen zij groenten en fruit redden en bij jou op je bord laten belanden. En zeg nu zelf, hoe leuk is een hartjestomaat? Of een Tweeling-komkommer?
Doe mee en ga voor een eerlijke to-maatschappij!
Als Creating Heroes steunen wij uiteraard de helden van Kromkommer. En ook jij kunt mee doen! Lees meer over de to-maatschappij op hun website en doe zelf mee met de beweging! Samen maken we het verschil! 🙂
Wil je iedere week inspirerende artikelen ontvangen in je mailbox?
Meld je dan aan voor de heldenpost:
Ik ben begonnen met ondernemen omdat ik een verandering wil maken in het vak marketing. Marketing is namelijk ziek, teveel bedrijven passen misleiding toe om er zelf beter van te worden. Daarom help ik graag bedrijven die het anders doen! Niet meer streven naar winstmaximalisatie ten koste van de klanten, maar streven naar winstmaximalisatie met de klant en de maatschappij!
Streef naar enthousiaste en blije klanten, want die zijn aanstekelijk. Zorg dus voor een enthousiaste klantenvirus!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!