Vanuit de merkidentiteit van Buro Ontwerp & Omgeving hebben zij afgelopen jaren gave projecten mogen realiseren. Om het merk te laden is een goede portfolio essentieel. De manier om het portfolio van Buro Ontwerp & Omgeving goed naar voren te brengen is een storytelling bedrijfsvideo. Hiermee willen ze hun merk laden én voorkeur te krijgen bij nieuwe klanten.
De video is tijdens de lente opgenomen, zodat de bomen in de bloesem staan in voor mooie beelden. In de video hebben we bewust de keuze gemaakt om het ontwerp op tekening en het eindresultaat na elkaar te tonen, zodat het werk van Buro Ontwerp & Omgeving echt gaat leven voor de kijker. Bij deze beelden vertelden de medewerkers het verhaal van het bedrijf. Om het natuurlijk over te laten komen, heeft iedere geïnterviewde tijd gehad om de vragen in te lezen, zich voor te bereiden en in en dialoog-structuur in te spreken voor de camera.
Het eindresultaat is een gave storytelling bedrijfsvideo, welke is opgeleverd in twee versies: Een lange versie voor de website en een korte versie voor op sociale media. Na een half jaar is de basis van deze video gebruikt en omgezet in een vacature-video.