Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Heldenmerken zijn er in vele soorten en maten. We geven graag de betekenisvolle voorbeelden waar jij inspiratie uit kunt halen. Deze week bespreken we de bananen reddende helden van Sunt.
Laura Hoogland heeft Sunt in 2019 opgericht. Ze heeft al haar spaargeld gestoken in het redden van miljoenen bananen. Ze moeten niet gered worden omdat ze niet lekker zijn, maar omdat ze niet voldoen aan de uiterlijke standaarden van de huidige industrie. Daar moest verandering in komen.
Sunt redt deze bananen vanaf het begin door er bananenbrood van te maken. Ieder bananenbrood redt minimaal 1 banaan. Inmiddels zijn er meerdere producten bijgekomen. In deze producten zijn geen onnodige toevoegingen bijgevoegd. Dat maakt het brood extra lekker (en gezond). Met deze producten zorgen zij ervoor dat de consument een échte rol kan spelen in redden van bananen. En het is makkelijk: Je koopt een bananenbrood.
“Eén van de initatieven om meer impact te maken is de Bananenfabriek van Sunt”
Sinds de start is Sunt flink gegroeid. Inmiddels telt het bedrijf minstens 400 verkooppunten in Nederland en België. Zo ligt het o.a. bij Albert Heijn in de schappen. Met ludieke campagnes hebben zij deze groei bewerkstelligt. Zoals het openen van de eerste Bananenbar in Europa. Mensen konden hier hun ‘oude banaan’ inleveren in ruil voor een gratis bananenbrood. Van die oude bananen maakten zij weer nieuwe bananenbroden. Hiermee haalden ze landelijke media en dat zorgde voor meer bewustwording omtrent het probleem.
Sunt wil graag internationaal groeien tot een merk met internationaal aanzien. Eén van de initatieven om meer impact te maken is de Bananenfabriek van Sunt. In een interview met deOndernemer gaf Hoogland hierbij aan: “De bananen die in Europese havens worden afgekeurd redden het niet meer om groen de supermarkt te bereiken, maar zijn nog perfect voor consumptie”. Daardoor kunnen ze samenwerken met veel importeurs van bananen en daarmee de keten van binnenuit verbeteren.
Op termijn willen ze de bananen niet alleen omzetten in grondstoffen voor hun eigen producten, maar ook voor producten van anderen.
Heldenmerken zijn er in vele soorten en maten. We geven graag de betekenisvolle voorbeelden waar jij inspiratie uit kunt halen. Deze week bespreken we de bananen reddende helden van Sunt.
Laura Hoogland heeft Sunt in 2019 opgericht. Ze heeft al haar spaargeld gestoken in het redden van miljoenen bananen. Ze moeten niet gered worden omdat ze niet lekker zijn, maar omdat ze niet voldoen aan de uiterlijke standaarden van de huidige industrie. Daar moest verandering in komen.
Sunt redt deze bananen vanaf het begin door er bananenbrood van te maken. Ieder bananenbrood redt minimaal 1 banaan. Inmiddels zijn er meerdere producten bijgekomen. In deze producten zijn geen onnodige toevoegingen bijgevoegd. Dat maakt het brood extra lekker (en gezond). Met deze producten zorgen zij ervoor dat de consument een échte rol kan spelen in redden van bananen. En het is makkelijk: Je koopt een bananenbrood.
“Eén van de initatieven om meer impact te maken is de Bananenfabriek van Sunt”
Sinds de start is Sunt flink gegroeid. Inmiddels telt het bedrijf minstens 400 verkooppunten in Nederland en België. Zo ligt het o.a. bij Albert Heijn in de schappen. Met ludieke campagnes hebben zij deze groei bewerkstelligt. Zoals het openen van de eerste Bananenbar in Europa. Mensen konden hier hun ‘oude banaan’ inleveren in ruil voor een gratis bananenbrood. Van die oude bananen maakten zij weer nieuwe bananenbroden. Hiermee haalden ze landelijke media en dat zorgde voor meer bewustwording omtrent het probleem.
Sunt wil graag internationaal groeien tot een merk met internationaal aanzien. Eén van de initatieven om meer impact te maken is de Bananenfabriek van Sunt. In een interview met deOndernemer gaf Hoogland hierbij aan: “De bananen die in Europese havens worden afgekeurd redden het niet meer om groen de supermarkt te bereiken, maar zijn nog perfect voor consumptie”. Daardoor kunnen ze samenwerken met veel importeurs van bananen en daarmee de keten van binnenuit verbeteren.
Op termijn willen ze de bananen niet alleen omzetten in grondstoffen voor hun eigen producten, maar ook voor producten van anderen.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: