Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Op deze plek bespreken we regelmatig interessante merken die wij als helden bestempelen. Vandaag is dat het merk Viisi dat de financiële wereld beter wil maken. Waarom en hoe zij dit doen lees je in dit artikel.
Viisi is een financieel dienstverlener gericht op hypotheekadvies die op een missie is: let’s change finance. De kern van iedere heldenmerk is de betekenis die het merk wil toevoegen. Door veel marketeers wordt dit ook wel aangeduid met de Engelse term purpose. De betekenis van Viisi is de financiële wereld veel beter, duurzaam en meer lange termijngericht maken. Het merk is van mening dat bedrijven niet alleen verantwoordelijkheid voor zichzelf moeten dragen, maar ook voor de maatschappij. Als bedrijf profiteer je van vele voordelen zoals de infrastructuur, het politieke klimaat, scholen, enzovoort. De betekenis van Viisi gaat daarmee verder dan hun eigen organisatie, maar heeft ook invloed op hun familie en vrienden en daarmee op de samenleving. Hiermee wil Viisi de rol oppakken om een voorbeeld te zijn voor de financiële sector, waar andere dienstverleners hun volgen.
Het tweede deel van de betekenis van Viisi sluit hier direct op aan. Zij willen een omgeving creëren waar alle medewerkers hun persoonlijke dromen kunnen verwezenlijken.
Voor veel organisaties komen klanten op de eerste plek, zij zijn immers degene die geld betalen, omdat ze waarde ontvangen. Vanuit de betekenis van Viiisi kijken zij hier anders tegenaan, zij zetten hun mensen voorop. Richard Branson heeft het bij Virgin ook vaak gezegd: “Klanten staan niet op de eerste plaats. Medewerkers staan op de eerste plaats. Als jij goed met je medewerkers omgaat, gaan zij goed met je klanten om.” Dat uitgangspunt is dezelfde die Viisi heeft: People First, Clients Second en Stakeholders Third.
Viisi gelooft wanneer hun medewerkers echt plezier hebben in hun werk dat klanten daar als natuurlijk verschijnsel als vanzelf ook gelukkiger van worden en dat de waarde voor de klant automatisch toeneemt. Wanneer de waarde en de blijheid van de klanten toenemen, neemt ook de groei geleidelijk toe. Een gezonde en beheerste groei zien zij als middel om de financiële wereld op lange termijn duurzamer en beter te maken. Daardoor komen de stakeholders op de derde plaats.
Kortom: Viisie borgt hun betekenis in de organisatie door een gezonde bedrijfscultuur op te zetten.
Dat het niet alleen bij mooie woorden blijft, maar dat er ook daadwerkelijk een goede bedrijfscultuur is bij Viisi bewijst wel hun ranking in de Best Workplace in 2020 voor bedrijven van 20 tot 49 medewerkers. Al jaren staat het bedrijf in de top 10 van deze ranking. Voor deze ranking wordt er een onderzoek gedaan onder de medewerkers en wordt er een audit uitgevoerd van het beleid, de interne programma’s, etc. Zij waarderen Viisi vooral om het familiegevoel binnen de organisatie, door bijvoorbeeld speciale gelegenheden uitgebreid te vieren of om nieuwe medewerkers gastvrij te ontvangen.
Voor je eigen merk is dit een tof voorbeeld: Je hoeft geen groot team te hebben om van betekenis te zijn. Het gaat om de innerlijke drive van je organisatie om écht positieve impact te willen genereren. Viisi laat zien dat je met een gepassioneerd team stap voor stap je missie kan bereiken. Volg het voorbeeld van Viisi en ga aan de slag met de betekenis van je merk. Lees in dit artikel alles over hoe je de betekenis van je merk ontdekt.
Op deze plek bespreken we regelmatig interessante merken die wij als helden bestempelen. Vandaag is dat het merk Viisi dat de financiële wereld beter wil maken. Waarom en hoe zij dit doen lees je in dit artikel.
Viisi is een financieel dienstverlener gericht op hypotheekadvies die op een missie is: let’s change finance. De kern van iedere heldenmerk is de betekenis die het merk wil toevoegen. Door veel marketeers wordt dit ook wel aangeduid met de Engelse term purpose. De betekenis van Viisi is de financiële wereld veel beter, duurzaam en meer lange termijngericht maken. Het merk is van mening dat bedrijven niet alleen verantwoordelijkheid voor zichzelf moeten dragen, maar ook voor de maatschappij. Als bedrijf profiteer je van vele voordelen zoals de infrastructuur, het politieke klimaat, scholen, enzovoort. De betekenis van Viisi gaat daarmee verder dan hun eigen organisatie, maar heeft ook invloed op hun familie en vrienden en daarmee op de samenleving. Hiermee wil Viisi de rol oppakken om een voorbeeld te zijn voor de financiële sector, waar andere dienstverleners hun volgen.
Het tweede deel van de betekenis van Viisi sluit hier direct op aan. Zij willen een omgeving creëren waar alle medewerkers hun persoonlijke dromen kunnen verwezenlijken.
Voor veel organisaties komen klanten op de eerste plek, zij zijn immers degene die geld betalen, omdat ze waarde ontvangen. Vanuit de betekenis van Viiisi kijken zij hier anders tegenaan, zij zetten hun mensen voorop. Richard Branson heeft het bij Virgin ook vaak gezegd: “Klanten staan niet op de eerste plaats. Medewerkers staan op de eerste plaats. Als jij goed met je medewerkers omgaat, gaan zij goed met je klanten om.” Dat uitgangspunt is dezelfde die Viisi heeft: People First, Clients Second en Stakeholders Third.
Viisi gelooft wanneer hun medewerkers echt plezier hebben in hun werk dat klanten daar als natuurlijk verschijnsel als vanzelf ook gelukkiger van worden en dat de waarde voor de klant automatisch toeneemt. Wanneer de waarde en de blijheid van de klanten toenemen, neemt ook de groei geleidelijk toe. Een gezonde en beheerste groei zien zij als middel om de financiële wereld op lange termijn duurzamer en beter te maken. Daardoor komen de stakeholders op de derde plaats.
Kortom: Viisie borgt hun betekenis in de organisatie door een gezonde bedrijfscultuur op te zetten.
Dat het niet alleen bij mooie woorden blijft, maar dat er ook daadwerkelijk een goede bedrijfscultuur is bij Viisi bewijst wel hun ranking in de Best Workplace in 2020 voor bedrijven van 20 tot 49 medewerkers. Al jaren staat het bedrijf in de top 10 van deze ranking. Voor deze ranking wordt er een onderzoek gedaan onder de medewerkers en wordt er een audit uitgevoerd van het beleid, de interne programma’s, etc. Zij waarderen Viisi vooral om het familiegevoel binnen de organisatie, door bijvoorbeeld speciale gelegenheden uitgebreid te vieren of om nieuwe medewerkers gastvrij te ontvangen.
Voor je eigen merk is dit een tof voorbeeld: Je hoeft geen groot team te hebben om van betekenis te zijn. Het gaat om de innerlijke drive van je organisatie om écht positieve impact te willen genereren. Viisi laat zien dat je met een gepassioneerd team stap voor stap je missie kan bereiken. Volg het voorbeeld van Viisi en ga aan de slag met de betekenis van je merk. Lees in dit artikel alles over hoe je de betekenis van je merk ontdekt.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: