Voor veel organisaties komen klanten op de eerste plek, zij zijn immers degene die geld betalen, omdat ze waarde ontvangen. Vanuit de betekenis van Viiisi kijken zij hier anders tegenaan, zij zetten hun mensen voorop. Richard Branson heeft het bij Virgin ook vaak gezegd: “Klanten staan niet op de eerste plaats. Medewerkers staan op de eerste plaats. Als jij goed met je medewerkers omgaat, gaan zij goed met je klanten om.” Dat uitgangspunt is dezelfde die Viisi heeft: People First, Clients Second en Stakeholders Third.
Viisi gelooft wanneer hun medewerkers echt plezier hebben in hun werk dat klanten daar als natuurlijk verschijnsel als vanzelf ook gelukkiger van worden en dat de waarde voor de klant automatisch toeneemt. Wanneer de waarde en de blijheid van de klanten toenemen, neemt ook de groei geleidelijk toe. Een gezonde en beheerste groei zien zij als middel om de financiële wereld op lange termijn duurzamer en beter te maken. Daardoor komen de stakeholders op de derde plaats.
Kortom: Viisie borgt hun betekenis in de organisatie door een gezonde bedrijfscultuur op te zetten.