Creating Heroes
  • Werkwijze
  • Heldenportfolio
  • Over ons
  • Contact
  • Merksessie
  • Menu Menu

5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!

Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.

1. Verwonderen is de kickstart van innoveren

Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:

‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’

Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!

2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid

Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:

‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.

In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.

“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“

3. Doorzettingsvermogen is essentieel

man op een deelfiets van Deelfiets Nederland

Foto van DeelfietsNederland.nl

Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:

‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’

Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.

4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!

Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:

‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’

Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.

5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!

Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.

1. Verwonderen is de kickstart van innoveren

Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:

‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’

Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!

2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid

Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:

‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.

In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.

“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“

3. Doorzettingsvermogen is essentieel

man op een deelfiets van Deelfiets Nederland

Foto van DeelfietsNederland.nl

Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:

‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’

Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.

4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!

Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:

‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’

Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.

5. Heb een door medewerkers gedragen beleid

Als je groeit met je merk, dan zijn je medewerkers zeer belangrijk. Zij maken of kraken je merk door hun inspanningen. Wanneer dit niet past bij je visie, missie en kernwaarden, dan heeft dat een negatief effect op je organisatie en groei. Maar wat is dan een goed beleid? Samen met Rachel Gasper-Rothengatter van Floooow spraken we over het geheim van een goed beleid:

‘Een goed beleid is een beleid dat is gedragen door de medewerkers. Het geheim hier naartoe is het hebben van een klankbordgroep die een afspiegeling is van de organisatie. Hierdoor houdt je rekening met alle belangen en behoeften van alle afdelingen binnen je organisatie. Soms kan het beleid voor de ene afdeling (bijvoorbeeld kantoor) heel goed te doen zijn, maar voor een andere afdeling (bijvoorbeeld productie) niet praktisch uitvoerbaar zijn.

Een klankbordgroep kun je goed betrekken bij het uitwerken van je beleid. Deze groep hoeft daarbij niet altijd te bestaan uit dezelfde personen, zolang de klankbordgroep een afspiegeling van je organisatie blijft.’

Ook de Hero-secret over het geheim van een goed beleid lees exclusief terug in je mailbox. Meld je nu aan voor de hero-secret en ontvang deze en alle andere hero-secrets.

5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!

Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.

1. Verwonderen is de kickstart van innoveren

Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:

‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’

Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!

2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid

Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:

‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.

In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.

“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“

3. Doorzettingsvermogen is essentieel

man op een deelfiets van Deelfiets Nederland

Foto van DeelfietsNederland.nl

Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:

‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’

Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.

4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!

Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:

‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’

Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.

5. Heb een door medewerkers gedragen beleid

Als je groeit met je merk, dan zijn je medewerkers zeer belangrijk. Zij maken of kraken je merk door hun inspanningen. Wanneer dit niet past bij je visie, missie en kernwaarden, dan heeft dat een negatief effect op je organisatie en groei. Maar wat is dan een goed beleid? Samen met Rachel Gasper-Rothengatter van Floooow spraken we over het geheim van een goed beleid:

‘Een goed beleid is een beleid dat is gedragen door de medewerkers. Het geheim hier naartoe is het hebben van een klankbordgroep die een afspiegeling is van de organisatie. Hierdoor houdt je rekening met alle belangen en behoeften van alle afdelingen binnen je organisatie. Soms kan het beleid voor de ene afdeling (bijvoorbeeld kantoor) heel goed te doen zijn, maar voor een andere afdeling (bijvoorbeeld productie) niet praktisch uitvoerbaar zijn.

Een klankbordgroep kun je goed betrekken bij het uitwerken van je beleid. Deze groep hoeft daarbij niet altijd te bestaan uit dezelfde personen, zolang de klankbordgroep een afspiegeling van je organisatie blijft.’

Ook de Hero-secret over het geheim van een goed beleid lees exclusief terug in je mailbox. Meld je nu aan voor de hero-secret en ontvang deze en alle andere hero-secrets.

Bouw een heldenmerk

Download het heldenmerk pakket

Vul je gegevens in en ontvang het heldenmerk pakket. Ga aan de slag en word ook een betekenisvol merk.

Lees de laatste artikelen op het inspiratieplatform

De kracht van het B2B-merk in 7 voorbeelden

02/02/2023/door Freek

Waarom het invullen van vacatures alles met je merk te maken heeft

31/01/2023/door Freek

De kracht van een consistente huisstijl!

17/05/2019/door Freek

Waarom rebranding van je merk een goede optie is!

18/04/2019/door Freek

Menu:

Home
Wat zijn Helden?
Werkwijze
Heldenportfolio
Ons Heldenarsenaal
Vrijblijvende Herotalk
Over Ons
Onze heldenmissie
Inspiratie
Contact

Helden helpen wij onder andere met:

Merkidentiteit
Positionering
Huisstijl
Strategie
Impactvolle marketingcampagnes
Storytelling-websites
Videomarketing

Creating Heroes – Apeldoorn

Prins Willem-Alexanderlaan 394
7311 SZ Apeldoorn
welkom [a] creatingheroes.nl
06 16 71 20 45
KvK 67780121
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy
De kracht van een merkbewaker in je organisatieHet geheim van LinkedIn
Scroll naar bovenzijde

Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.

OKPrivacy Statement

Cookie en privacy instellingen



Hoe wij cookies gebruiken

We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.

Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.

Essentiële Website Cookies

Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.

Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.

We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.

We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.

Overige externe diensten

We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Accepteer instellingenVerberg de mededeling enkel