Het geheim van missiegedreven ondernemen

Heldenmerken zijn merken die bij uitstek in hun onderneming worden gedreven door hun missie. Maar wat betekent dat eigenlijk? En hoe start je ermee? In deze editie van de Hero-secrets bespreken we het geheim van missiegedreven ondernemen. Voor deze editie hebben we gesproken met een ervaringsdeskundige op het gebied van missiegedreven ondernemen, JanPaul de Beer. Hij startte in 2013 SpringLab, dat als missie heeft om kinderen meer te laten bewegen door bewegend leren. Dat doet de organisatie onder meer door Bewegend Leren in het onderwijs te brengen. Eén van hun prachtige oplossingen is de beweegvloer, waarover je hier meer kan vinden.

In deze Hero-secrets bespreken we met Jan-Paul de volgende onderwerpen:

  1. Wat is missiegedreven ondernemen?
  2. Hoe start je met missiegedreven ondernemen?
  3. Missiegedreven ondernemen, het grove stappenplan
  4. Het geheim van missiegedreven ondernemen

Exclusief voor Hero-secret lezers

Dit artikel is exclusief te lezen voor de Hero-secret lezers. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!

Meld je aan voor de exclusieve Hero-secrets



Creating Heroes gebruikt de gegevens die je in dit formulier verstrekt om contact om relevante e-mails met tips en trucks met je te delen. Laat ons weten op welke manieren je van ons zou willen horen:

Als sidekicks respecteren we te alle te allen tijde de privacy van onze helden. Daarom kun je op elk moment op ‘Abonnement opzeggen’ klikken bij iedere e-mail die wij versturen. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons via welkom@creatingheroes.nl. Op onze website kun je in de footer onze privacy-verklaring lezen, zodat je alles kunt lezen over hoe wij ieder bedrijf inspireren om een heldenbedrijf te worden.

Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.


Het geheim van missiegedreven ondernemen

Heldenmerken zijn merken die bij uitstek in hun onderneming worden gedreven door hun missie. Maar wat betekent dat eigenlijk? En hoe start je ermee? In deze editie van de Hero-secrets bespreken we het geheim van missiegedreven ondernemen. Voor deze editie hebben we gesproken met een ervaringsdeskundige op het gebied van missiegedreven ondernemen, JanPaul de Beer. Hij startte in 2013 SpringLab, dat als missie heeft om kinderen meer te laten bewegen door bewegend leren. Dat doet de organisatie onder meer door Bewegend Leren in het onderwijs te brengen. Eén van hun prachtige oplossingen is de beweegvloer, waarover je hier meer kan vinden.

In deze Hero-secrets bespreken we met Jan-Paul de volgende onderwerpen:

  1. Wat is missiegedreven ondernemen?
  2. Hoe start je met missiegedreven ondernemen?
  3. Missiegedreven ondernemen, het grove stappenplan
  4. Het geheim van missiegedreven ondernemen

Exclusief voor Hero-secret lezers

Dit artikel is exclusief te lezen voor de Hero-secret lezers. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!

Meld je aan voor de exclusieve Hero-secrets



Creating Heroes gebruikt de gegevens die je in dit formulier verstrekt om contact om relevante e-mails met tips en trucks met je te delen. Laat ons weten op welke manieren je van ons zou willen horen:

Als sidekicks respecteren we te alle te allen tijde de privacy van onze helden. Daarom kun je op elk moment op ‘Abonnement opzeggen’ klikken bij iedere e-mail die wij versturen. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons via welkom@creatingheroes.nl. Op onze website kun je in de footer onze privacy-verklaring lezen, zodat je alles kunt lezen over hoe wij ieder bedrijf inspireren om een heldenbedrijf te worden.

Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.


Bouw een heldenmerk

Download het heldenmerk pakket

Vul je gegevens in en ontvang het heldenmerk pakket. Ga aan de slag en word ook een betekenisvol merk.