Het geheim van marketinginnovatie
De marketingwereld staat nooit stil en we zijn continue bezig met nieuwe mogelijkheden te ontdekken om meerwaarde te leveren aan onze klanten. Marketinginnovatie is dan ook essentieel voor je merk om ervoor te zorgen dat je op lange termijn succesvol bent en blijft.
Voor deze editie van de hero-screts spreken we met Jan Lowin IJzerman, meervoudig ondernemer waaronder wildproeverij.nl en privekantoortje.nl en helpt bedrijven bij strategie- en conceptontwikkeling en heeft jarenlange ervaring in (online) marketing.
In deze Hero-secrets bespreken we samen met Jan Lowin:
- Wat is marketing?
- Voorbeelden van marketinginnovatie
- Marketinginnovatie voor kleine bedrijven
- Hoe begin je met marketinginnovatie?
- Toekomst van marketing
- Het geheim van marketinginnovatie
Exclusief voor Hero-secret lezers
Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!
Het geheim van marketinginnovatie
De marketingwereld staat nooit stil en we zijn continue bezig met nieuwe mogelijkheden te ontdekken om meerwaarde te leveren aan onze klanten. Marketinginnovatie is dan ook essentieel voor je merk om ervoor te zorgen dat je op lange termijn succesvol bent en blijft.
Voor deze editie van de hero-screts spreken we met Jan Lowin IJzerman, meervoudig ondernemer waaronder wildproeverij.nl en privekantoortje.nl en helpt bedrijven bij strategie- en conceptontwikkeling en heeft jarenlange ervaring in (online) marketing.
In deze Hero-secrets bespreken we samen met Jan Lowin:
- Wat is marketing?
- Voorbeelden van marketinginnovatie
- Marketinginnovatie voor kleine bedrijven
- Hoe begin je met marketinginnovatie?
- Toekomst van marketing
- Het geheim van marketinginnovatie
Exclusief voor Hero-secret lezers
Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!
Misschien vind je dit ook interessant:
Psst, wil je een geheimpje lezen?
In Hero-secrets vertellen verschillende ondernemers de geheimen bij het bouwen en laden van een heldenmerk. Door je in te schrijven voor Hero-secrets ontvang je iedere maand een persoonlijke e-mail met exclusieve verhalen van, voor en over heldenmerken.