Het geheim van marketinginnovatie - Creating Heroes

Het geheim van marketinginnovatie

De marketingwereld staat nooit stil en we zijn continue bezig met nieuwe mogelijkheden te ontdekken om meerwaarde te leveren aan onze klanten. Marketinginnovatie is dan ook essentieel voor je merk om ervoor te zorgen dat je op lange termijn succesvol bent en blijft.

Voor deze editie van de hero-screts spreken we met Jan Lowin IJzerman, meervoudig ondernemer waaronder wildproeverij.nl en privekantoortje.nl en helpt bedrijven bij strategie- en conceptontwikkeling en heeft jarenlange ervaring in (online) marketing.

In deze Hero-secrets bespreken we samen met Jan Lowin:

  1. Wat is marketing?
  2. Voorbeelden van marketinginnovatie
  3. Marketinginnovatie voor kleine bedrijven
  4. Hoe begin je met marketinginnovatie?
  5. Toekomst van marketing
  6. Het geheim van marketinginnovatie

Exclusief voor Hero-secret lezers

Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!

Meld je aan voor de exclusieve Hero-secrets



Creating Heroes gebruikt de gegevens die je in dit formulier verstrekt om contact om relevante e-mails met tips en trucks met je te delen. Laat ons weten op welke manieren je van ons zou willen horen:

Als sidekicks respecteren we te alle te allen tijde de privacy van onze helden. Daarom kun je op elk moment op ‘Abonnement opzeggen’ klikken bij iedere e-mail die wij versturen. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons via welkom@creatingheroes.nl. Op onze website kun je in de footer onze privacy-verklaring lezen, zodat je alles kunt lezen over hoe wij ieder bedrijf inspireren om een heldenbedrijf te worden.

Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.


Het geheim van marketinginnovatie

De marketingwereld staat nooit stil en we zijn continue bezig met nieuwe mogelijkheden te ontdekken om meerwaarde te leveren aan onze klanten. Marketinginnovatie is dan ook essentieel voor je merk om ervoor te zorgen dat je op lange termijn succesvol bent en blijft.

Voor deze editie van de hero-screts spreken we met Jan Lowin IJzerman, meervoudig ondernemer waaronder wildproeverij.nl en privekantoortje.nl en helpt bedrijven bij strategie- en conceptontwikkeling en heeft jarenlange ervaring in (online) marketing.

In deze Hero-secrets bespreken we samen met Jan Lowin:

  1. Wat is marketing?
  2. Voorbeelden van marketinginnovatie
  3. Marketinginnovatie voor kleine bedrijven
  4. Hoe begin je met marketinginnovatie?
  5. Toekomst van marketing
  6. Het geheim van marketinginnovatie

Exclusief voor Hero-secret lezers

Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!

Meld je aan voor de exclusieve Hero-secrets



Creating Heroes gebruikt de gegevens die je in dit formulier verstrekt om contact om relevante e-mails met tips en trucks met je te delen. Laat ons weten op welke manieren je van ons zou willen horen:

Als sidekicks respecteren we te alle te allen tijde de privacy van onze helden. Daarom kun je op elk moment op ‘Abonnement opzeggen’ klikken bij iedere e-mail die wij versturen. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons via welkom@creatingheroes.nl. Op onze website kun je in de footer onze privacy-verklaring lezen, zodat je alles kunt lezen over hoe wij ieder bedrijf inspireren om een heldenbedrijf te worden.

Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.


Psst, wil je een geheimpje lezen?

In Hero-secrets vertellen verschillende ondernemers de geheimen bij het bouwen en laden van een heldenmerk. Door je in te schrijven voor Hero-secrets ontvang je iedere maand een persoonlijke e-mail met exclusieve verhalen van, voor en over heldenmerken.