Het geheim van een goed beleid om je merk te verankeren in je organisatie
Helden hebben een merk dat ergens voor staat én doet wat het belooft. De merkidentiteit gaat dan veel verder dan alleen hoe het eruitziet. Het draait juist ook om de interne organisatie. Als medewerker moet je de kracht van het merk echt ervaren, voordat je het aan klanten kunt doorgeven. In de eerste editie van de Hero-secrets gaan we dan ook op zoek naar het geheim van een goed beleid om de merkidentiteit te verankeren in je organisatie.
Voor iedere Hero-secret spreken we met een expert om het geheim van zijn specialisatie te ontrafelen. In deze Hero-secret spreken we met Rachel Gasper-Rothengatter, oprichter en eigenaar van het heldenmerk Floooow, waarmee zij iedere medewerker in Nederland flow wil laten ervaren op het werk. In dit artikel bespreken we:
- Het bouwen van een merk en organisatiebeleid
- Wat is organisatiebeleid eigenlijk?
- Waarom is het hebben van een goed organisatiebeleid belangrijk?
- Van missie, visie en kernwaarden naar organisatiebeleid
- Het opzetten van een organisatiebeleid
- Coolblue als mentor
- Het geheim: de klankbordgroep
Exclusief voor Hero-secret lezers
Het artikel dat je voor je hebt is exclusief voor onze abonnees op Hero-secret. Je kunt je nu gratis aanmelden via onderstaand formulier om het gehele artikel te lezen. Je ontvang dan alle eerdere edities van Hero-secrets en je verzekerd je ervan dat je iedere 2 maanden de nieuwste editie exclusief in je mailbox ontvangt.
Het geheim van een goed beleid om je merk te verankeren in je organisatie
Helden hebben een merk dat ergens voor staat én doet wat het belooft. De merkidentiteit gaat dan veel verder dan alleen hoe het eruitziet. Het draait juist ook om de interne organisatie. Als medewerker moet je de kracht van het merk echt ervaren, voordat je het aan klanten kunt doorgeven. In de eerste editie van de Hero-secrets gaan we dan ook op zoek naar het geheim van een goed beleid om de merkidentiteit te verankeren in je organisatie.
Voor iedere Hero-secret spreken we met een expert om het geheim van zijn specialisatie te ontrafelen. In deze Hero-secret spreken we met Rachel Gasper-Rothengatter, oprichter en eigenaar van het heldenmerk Floooow, waarmee zij iedere medewerker in Nederland flow wil laten ervaren op het werk. In dit artikel bespreken we:
- Het bouwen van een merk en organisatiebeleid
- Wat is organisatiebeleid eigenlijk?
- Waarom is het hebben van een goed organisatiebeleid belangrijk?
- Van missie, visie en kernwaarden naar organisatiebeleid
- Het opzetten van een organisatiebeleid
- Coolblue als mentor
- Het geheim: de klankbordgroep
Exclusief voor Hero-secret lezers
Het artikel dat je voor je hebt is exclusief voor onze abonnees op Hero-secret. Je kunt je nu gratis aanmelden via onderstaand formulier om het gehele artikel te lezen. Je ontvang dan alle eerdere edities van Hero-secrets en je verzekerd je ervan dat je iedere 2 maanden de nieuwste editie exclusief in je mailbox ontvangt.
Misschien vind je dit ook interessant:
Psst, wil je een geheimpje lezen?
In Hero-secrets vertellen verschillende ondernemers de geheimen bij het bouwen en laden van een heldenmerk. Door je in te schrijven voor Hero-secrets ontvang je iedere maand een persoonlijke e-mail met exclusieve verhalen van, voor en over heldenmerken.