De beste TEDxApeldoorn-Talks met heldenverhalen

Als Creating Heroes zijn wij trotse mediapartner van TEDxApeldoorn. Iedere editie inspireren sprekers de bezoekers met heldenverhalen. In dit artikel 5 krachtige verhalen verteld op TEDxApeldoorn:

Gerwin Hop – How Marlboro Man is going to help renewable energy?

Heldenverhalen zijn er in verschillende soorten en maten. Gerwin Hop strijdt voor een wereld zonder fossiele brandstoffen. Tijdens TEDxApeldoorn 2016 gaf hij in Paleis ’t Loo de volgende inspirerende talk:

Joseph Oubelkas – Health, Love, Freedom

Vijf jaar vastzitten voor een misdaad die je niet hebt begaan, het overkwam Joseph Oubelkas. In deze inspirerende talk legt Oubelkas uit wat écht belangrijk is in het leven: Gezondheid, Liefde en Vrijheid.

Jan-Paul de Beer – Sitmania

Zitten is het nieuwe roken is een term die veel vitaliteitsbedrijven gebruiken voor hun strijdt. In de TEDxApeldoorn-talk van Jan-Paul de Beer uit 2017 verteld hij over Sitmania en wat het betekent voor werkenden én kinderen.

Matthijs Schouten – Who do we think we are? Attitudes to nature and our future

Tijdens TEDxApeldoorn 2017 hield Matthijs Schouten een inspirerend pleidooi voor het feit dat we geen mensen in de wereld zijn, maar van de wereld. Wij zijn de wereld en het welzijn van onze natuur is dus ook ons welzijn.

Rolof Mulder – The Hospitainer story: Share- Trust- Dare- Together

De talk van Rolof Mulder neemt je mee in zijn missie: In de komende 20 jaar 1500 ziekenhuizen ontwikkelen gemaakt van zeecontainers (de Hospitainer). Deze kunnen worden ingezet voor rampen-, conflict- en plattelandsgebieden. Waarom dit zo belangrijk is zie je in deze talk uit 2015.

Dit jaar belooft TEDxApeldoorn weer een inspirerend event te worden met als hoofdthema Crossing Borders. Wil jij er ook bij zijn? Bestel dan snel je kaarten op de site van TEDxApeldoorn.

Ik ben begonnen met ondernemen omdat ik een verandering wil maken in het vak marketing. Marketing is namelijk ziek, teveel bedrijven passen misleiding toe om er zelf beter van te worden. Daarom help ik graag bedrijven die het anders doen! Niet meer streven naar winstmaximalisatie ten koste van de klanten, maar streven naar winstmaximalisatie met de klant en de maatschappij!

Streef naar enthousiaste en blije klanten, want die zijn aanstekelijk. Zorg dus voor een enthousiaste klantenvirus!

Over FreekSidekick gericht op strategie, marketing en klanthousiasme
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.