4 heldenmerken met een tof verhaal die jij waarschijnlijk nog niet kent..

Heldenmerken zijn er in alle soorten en maten. Heldenmerken zijn merken die de drive hebben om positieve impact voor de samenleving te creëren. In dit artikel geven we je 4 heldenmerken met een tof verhaal, waar je waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt.

ViaTim

Wie kent het niet? Je besteld online een product en het pakketje wordt precies op het moment bezorgd wanneer jij niet thuis bent. Uit deze frustratie is ViaTim begonnen. Michel Nieuwekerk bedacht dat er als er in iedere wijk een punt is waar de pakketjes bezorgd kunnen worden, die wijken niet dichtslibben en je jouw pakketje af kunt halen wanneer jij thuis bent. Hierdoor zorg je er aan de ene kant voor een levendigere wijk, waar minder busjes hoeven te rijden, minder C02 uitstoot én voor meer verbinding in de wijk. Deze verbinding zorgt voor veel positieve impact in wijken. ViaTim is een extreem snel groeiende organisatie, die met hun verhaal voor echte impact zorgt.

“Steden worden steeds grijzer, mensen bestraten hun tuin vol en hebben in huis geen planten meer staan. Wanneer we wel een kamerplant kopen komt er een volgende uitdaging: Hoe houd ik deze levend? “

ProudBreast

Borstkanker, het heeft een enorme impact op vrouwen en hun omgeving. Veel vrouwen moeten hun borst afstaan tijdens hun ziekteperiode. Maar er is een leven na deze verschrikkelijke ziekte. Het probleem is dat de huidige protheses niet modieus is, en dat ze niet comfortabel zijn. Dit is de ervaring van de oprichter van ProudBreast, die zelf ook borstkanker heeft gehad. Daarom heeft ProudBreast opgezet:  Zij wil borstprotheses modieus maken en zo’n draagcomfort toevoegen dat iedere overlever van borstkanker zich weer volledig vrouw kan voelen.

Lees ook: 6 lokale heldenbedrijven

HR-Premium Parts

We kennen allemaal de HR-ketels die onze huizen verwarmen. Wanneer een CV-ketel het niet meer doet, wordt deze afgedankt. Maar dit afdanken wordt vaak gedaan omdat er één onderdeel te duur wordt geacht om te vervangen. Puur economische redenen dus. En dat stuitte Marcel de Graaf tegen het borst en begon met HR-recycling. In het begin wilde hij samen met zijn compagnon CV-ketels reviseren, maar al snel kwamen ze erachter dat dat niet haalbaar is, maar dat juist onderdelen die gereviseerd zijn wel een interessante markt is.

Met HR Premium Parts bieden Marcel en zijn compagnon gereviseerde onderdelen aan, die ervoor zorgen dat de CV ketel niet afgeschreven hoeft te worden. Hierdoor gaan goede producten langer mee.

Sprinklr

Steden worden steeds grijzer, mensen bestraten hun tuin vol en hebben in huis geen planten meer staan. Wanneer we wel een kamerplant kopen komt er een volgende uitdaging: Hoe houd ik deze levend? Sprinklr is opgericht door Suzanne van Straaten om ervoor te zorgen dat steden weer groen worden.

Sprinklr levert groene planten die op een zo’n duurzaam mogelijke manier zijn gekweekt. Deze planten worden bij je thuis of op het werk bezorgd, zodat je direct kunt genieten van meer groen bij je in huis of op kantoor. Maar dan komt het echte goede nieuws: Je krijgt bij iedere plant een eigen Sprinklr-app, waarin je tips, adviezen en een plantenarts krijgt die jou helpt om je planten te verzorgen. Hierdoor zorgen we dat al het werk wat er is gestopt om de planten duurzaam te kweken, niet door onze on-verzorgdheid wordt teniet gedaan. Op deze manier worden de steden stap voor stap groener! Doe jij mee?

Lees ook: Heldenmerk worden, hoe doe je dat?

Een heldenmerk beginnen, het begint bij een drive!

Of je nu een bestaand merk hebt, je werkt als topmanager in een grote organisatie of je werkt nog in loondienst. Als je iets in je markt of de wereld wil veranderen, dan heb je een drive nodig! Als je een heldenmerk wil opzetten (of je huidige merk wil omturnen naar een heldenmerk) begint het bij deze drive. Bovenstaande voorbeelden laten goed zien dat de drive ze op weg heeft geholpen. Wil je de betekenis achter je organisatie ontdekken? Lees dan het eerste artikel in de serie naar het ontdekken van de merkidentiteit: Merkidentiteit ontdekken, het stappenplan – Stap 1: Vind de betekenis

4 heldenmerken met een tof verhaal die jij waarschijnlijk nog niet kent..

4 heldenbedrijven met een tof verhaal die jij waarschijnlijk nog niet kent..

Heldenmerken zijn er in alle soorten en maten. Heldenmerken zijn merken die de drive hebben om positieve impact voor de samenleving te creëren. In dit artikel geven we je 4 heldenmerken met een tof verhaal, waar je waarschijnlijk nog niet van gehoord hebt.

ViaTim

Wie kent het niet? Je besteld online een product en het pakketje wordt precies op het moment bezorgd wanneer jij niet thuis bent. Uit deze frustratie is ViaTim begonnen. Michel Nieuwekerk bedacht dat er als er in iedere wijk een punt is waar de pakketjes bezorgd kunnen worden, die wijken niet dichtslibben en je jouw pakketje af kunt halen wanneer jij thuis bent. Hierdoor zorg je er aan de ene kant voor een levendigere wijk, waar minder busjes hoeven te rijden, minder C02 uitstoot én voor meer verbinding in de wijk. Deze verbinding zorgt voor veel positieve impact in wijken. ViaTim is een extreem snel groeiende organisatie, die met hun verhaal voor echte impact zorgt.

“Steden worden steeds grijzer, mensen bestraten hun tuin vol en hebben in huis geen planten meer staan. Wanneer we wel een kamerplant kopen komt er een volgende uitdaging: Hoe houd ik deze levend? “

ProudBreast

Borstkanker, het heeft een enorme impact op vrouwen en hun omgeving. Veel vrouwen moeten hun borst afstaan tijdens hun ziekteperiode. Maar er is een leven na deze verschrikkelijke ziekte. Het probleem is dat de huidige protheses niet modieus is, en dat ze niet comfortabel zijn. Dit is de ervaring van de oprichter van ProudBreast, die zelf ook borstkanker heeft gehad. Daarom heeft ProudBreast opgezet:  Zij wil borstprotheses modieus maken en zo’n draagcomfort toevoegen dat iedere overlever van borstkanker zich weer volledig vrouw kan voelen.

Lees ook: 6 lokale heldenbedrijven

HR-Premium Parts

We kennen allemaal de HR-ketels die onze huizen verwarmen. Wanneer een CV-ketel het niet meer doet, wordt deze afgedankt. Maar dit afdanken wordt vaak gedaan omdat er één onderdeel te duur wordt geacht om te vervangen. Puur economische redenen dus. En dat stuitte Marcel de Graaf tegen het borst en begon met HR-recycling. In het begin wilde hij samen met zijn compagnon CV-ketels reviseren, maar al snel kwamen ze erachter dat dat niet haalbaar is, maar dat juist onderdelen die gereviseerd zijn wel een interessante markt is.

Met HR Premium Parts bieden Marcel en zijn compagnon gereviseerde onderdelen aan, die ervoor zorgen dat de CV ketel niet afgeschreven hoeft te worden. Hierdoor gaan goede producten langer mee.

Sprinklr

Steden worden steeds grijzer, mensen bestraten hun tuin vol en hebben in huis geen planten meer staan. Wanneer we wel een kamerplant kopen komt er een volgende uitdaging: Hoe houd ik deze levend? Sprinklr is opgericht door Suzanne van Straaten om ervoor te zorgen dat steden weer groen worden.

Sprinklr levert groene planten die op een zo’n duurzaam mogelijke manier zijn gekweekt. Deze planten worden bij je thuis of op het werk bezorgd, zodat je direct kunt genieten van meer groen bij je in huis of op kantoor. Maar dan komt het echte goede nieuws: Je krijgt bij iedere plant een eigen Sprinklr-app, waarin je tips, adviezen en een plantenarts krijgt die jou helpt om je planten te verzorgen. Hierdoor zorgen we dat al het werk wat er is gestopt om de planten duurzaam te kweken, niet door onze on-verzorgdheid wordt teniet gedaan. Op deze manier worden de steden stap voor stap groener! Doe jij mee?

Lees ook: Heldenmerk worden, hoe doe je dat?

Een heldenmerk beginnen, het begint bij een drive!

Of je nu een bestaand merk hebt, je werkt als topmanager in een grote organisatie of je werkt nog in loondienst. Als je iets in je markt of de wereld wil veranderen, dan heb je een drive nodig! Als je een heldenmerk wil opzetten (of je huidige merk wil omturnen naar een heldenmerk) begint het bij deze drive. Bovenstaande voorbeelden laten goed zien dat de drive ze op weg heeft geholpen. Wil je de betekenis achter je organisatie ontdekken? Lees dan het eerste artikel in de serie naar het ontdekken van de merkidentiteit: Merkidentiteit ontdekken, het stappenplan – Stap 1: Vind de betekenis

Vraag het Heldenmerk-pakket aan!

In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.