Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Ons marketingbureau werkt alleen voor helden. En over de term helden krijgen wij nog wel eens vragen, wat wij natuurlijk alleen maar leuk vinden. Er wordt dan de vraag gesteld of helden social entrepreneurs of duurzame ondernemers zijn. Het antwoord is: Ja en nee. Ze zijn niet altijd social entrepreneurs, maar er zijn veel overeenkomsten!
Social entrepreneurs zijn in het Nederlands gezegd sociale ondernemers. Zij stellen een maatschappelijk probleem centraal en gaan dit met hun bedrijf oplossen. Vaak zie je dat deze ondernemers ook een social end-up bepalen: Het moment waarop het maatschappelijk probleem is opgelost en het bedrijf kan ophouden te bestaan.
Deze ondernemers scharen wij zeker tot helden, maar wij willen helden graag breder trekken. Helden zijn merken die de drive hebben om positieve impact te genereren voor de samenleving. Een social entrepreneur is een onderneming die positieve alternatieven biedt, maar ook een verzekeraar dat de klantgerichtheid in hun branche wil verhogen. Wat het alternatief ook is, bedrijven die positieve impact genereren zijn voor ons helden!
“Voor helden blijven klanten niet alleen klanten, maar worden het fans. Fans die samen met het merk de Helden-missie gaan volbrengen!”
Zoals gezegd zijn er veel overeenkomsten tussen sociale ondernemers en helden. Zo is winst voor helden meer dan alleen geld. Winst gaat over alle verandering die geboden kan worden met het merk: Het hogere doel. Geldelijke winst is alleen wel nodig om het hogere doel van de onderneming te behalen: de missie van het merk!
Lees ook: 5 inspirerende social enterprises
Veel organisaties roepen het: Wij zetten de klant centraal. Maar het uitvoeren van dit statement blijft vaak achter. Helden voeren het ook daadwerkelijk uit! Klanten zijn extreem belangrijk voor deze helden, omdat zij zorgen voor de juiste impact. Voor helden blijven klanten niet alleen klanten, maar worden het fans. Fans die samen met het merk de Helden-missie gaan volbrengen! En daar komen social entrepreneurs en helden samen: Samen zorgen met hun fans voor zoveel mogelijk positieve impact!
Lees ook: 15 onmisbare stappen voor het bouwen van een heldenmerk
Ons marketingbureau werkt alleen voor helden. En over de term helden krijgen wij nog wel eens vragen, wat wij natuurlijk alleen maar leuk vinden. Er wordt dan de vraag gesteld of helden social entrepreneurs of duurzame ondernemers zijn. Het antwoord is: Ja en nee. Ze zijn niet altijd social entrepreneurs, maar er zijn veel overeenkomsten!
Social entrepreneurs zijn in het Nederlands gezegd sociale ondernemers. Zij stellen een maatschappelijk probleem centraal en gaan dit met hun bedrijf oplossen. Vaak zie je dat deze ondernemers ook een social end-up bepalen: Het moment waarop het maatschappelijk probleem is opgelost en het bedrijf kan ophouden te bestaan.
Deze ondernemers scharen wij zeker tot helden, maar wij willen helden graag breder trekken. Helden zijn merken die de drive hebben om positieve impact te genereren voor de samenleving. Een social entrepreneur is een onderneming die positieve alternatieven biedt, maar ook een verzekeraar dat de klantgerichtheid in hun branche wil verhogen. Wat het alternatief ook is, bedrijven die positieve impact genereren zijn voor ons helden!
“Voor helden blijven klanten niet alleen klanten, maar worden het fans. Fans die samen met het merk de het-kan-anders-missie gaan volbrengen!”
Zoals gezegd zijn er veel overeenkomsten tussen sociale ondernemers en helden. Zo is winst voor helden meer dan alleen geld. Winst gaat over alle verandering die geboden kan worden met het merk: Het hogere doel. Geldelijke winst is alleen wel nodig om het hogere doel van de onderneming te behalen: de missie van het merk!
Lees ook: 5 inspirerende social enterprises
Veel organisaties roepen het: Wij zetten de klant centraal. Maar het uitvoeren van dit statement blijft vaak achter. Helden voeren het ook daadwerkelijk uit! Klanten zijn extreem belangrijk voor deze helden, omdat zij zorgen voor de juiste impact. Voor helden blijven klanten niet alleen klanten, maar worden het fans. Fans die samen met het merk de Helden-missie gaan volbrengen! En daar komen social entrepreneurs en helden samen: Samen zorgen met hun fans voor zoveel mogelijk positieve impact!
Lees ook: 15 onmisbare stappen voor het bouwen van een heldenmerk
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.