Het geheim van betekenisvol ondernemen
De Hero-secrets brengen je als leze de geheimen van onderwerpen die je kunt inzetten voor je heldenmerk. Een heldenmerk is een betekenisvol merk. En betekenisvol ondernemen is wat ons betreft nodig om de maatschappelijke uitdagingen aan te gaan. Daarom gaan we in deze editie in op het geheim van betekenisvol ondernemen.
Betekenisvol ondernemen klinkt als een nieuw begrip in de wereld, maar het bestaat al veel langer. Kaj Morel is al jaren bezig met betekenisvol ondernemen. Met zijn Zaak van Betekenis timmert hij aan de weg, is schrijver van het boek Identiteitsmarketing en is lector New Marketing aan de Avans University of Applied Sciences. Samen met Kaj bespreken we in deze editie over het geheim van betekenisvol ondernemen.
We bespreken hierin de volgende onderwerpen:
- Wat is betekenisvol ondernemen?
- Waarom is betekenisvol ondernemen van belang?
- Wat kan betekenisvol ondernemen voor een bedrijf betekenen?
- De drie belangrijke stappen om te starten met betekenisvol ondernemen
- Inspirerend voorbeeld: Geruisloos bouwen
- Vertrouwen als betekenisvol merk
- Visie op sociaal ondernemerschap
- Het geheim van betekenisvol ondernemen
Exclusief voor Hero-secret lezers
Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!
Het geheim van betekenisvol ondernemen
De Hero-secrets brengen je als leze de geheimen van onderwerpen die je kunt inzetten voor je heldenmerk. Een heldenmerk is een betekenisvol merk. En betekenisvol ondernemen is wat ons betreft nodig om de maatschappelijke uitdagingen aan te gaan. Daarom gaan we in deze editie in op het geheim van betekenisvol ondernemen.
Betekenisvol ondernemen klinkt als een nieuw begrip in de wereld, maar het bestaat al veel langer. Kaj Morel is al jaren bezig met betekenisvol ondernemen. Met zijn Zaak van Betekenis timmert hij aan de weg, is schrijver van het boek Identiteitsmarketing en is lector New Marketing aan de Avans University of Applied Sciences. Samen met Kaj bespreken we in deze editie over het geheim van betekenisvol ondernemen.
We bespreken hierin de volgende onderwerpen:
- Wat is betekenisvol ondernemen?
- Waarom is betekenisvol ondernemen van belang?
- Wat kan betekenisvol ondernemen voor een bedrijf betekenen?
- De drie belangrijke stappen om te starten met betekenisvol ondernemen
- Inspirerend voorbeeld: Geruisloos bouwen
- Vertrouwen als betekenisvol merk
- Visie op sociaal ondernemerschap
- Het geheim van betekenisvol ondernemen
Exclusief voor Hero-secret lezers
Dit artikel is exclusief te lezen voor de inschrijvingen voor Hero-secrets. Je meldt je simpel en gratis aan via onderstaand formulier en je ontvangt iedere twee maanden een exclusief artikel in je mailbox over de geheimen achter betekenisvolle merken. Wanneer jij je nu aanmeldt kun je alle eerdere edities – waaronder dit artikel – lezen!
Misschien vind je dit ook interessant:
Psst, wil je een geheimpje lezen?
In Hero-secrets vertellen verschillende ondernemers de geheimen bij het bouwen en laden van een heldenmerk. Door je in te schrijven voor Hero-secrets ontvang je iedere maand een persoonlijke e-mail met exclusieve verhalen van, voor en over heldenmerken.