5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!
Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.
1. Verwonderen is de kickstart van innoveren
Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:
‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’
Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!
2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid
Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:
‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.
In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.
“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“
3. Doorzettingsvermogen is essentieel
Foto van DeelfietsNederland.nl
Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:
‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’
Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.
4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!
Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:
‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’
Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.
5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!
Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.
1. Verwonderen is de kickstart van innoveren
Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:
‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’
Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!
2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid
Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:
‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.
In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.
“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“
3. Doorzettingsvermogen is essentieel
Foto van DeelfietsNederland.nl
Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:
‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’
Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.
4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!
Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:
‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’
Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.
5. Heb een door medewerkers gedragen beleid
Als je groeit met je merk, dan zijn je medewerkers zeer belangrijk. Zij maken of kraken je merk door hun inspanningen. Wanneer dit niet past bij je visie, missie en kernwaarden, dan heeft dat een negatief effect op je organisatie en groei. Maar wat is dan een goed beleid? Samen met Rachel Gasper-Rothengatter van Floooow spraken we over het geheim van een goed beleid:
‘Een goed beleid is een beleid dat is gedragen door de medewerkers. Het geheim hier naartoe is het hebben van een klankbordgroep die een afspiegeling is van de organisatie. Hierdoor houdt je rekening met alle belangen en behoeften van alle afdelingen binnen je organisatie. Soms kan het beleid voor de ene afdeling (bijvoorbeeld kantoor) heel goed te doen zijn, maar voor een andere afdeling (bijvoorbeeld productie) niet praktisch uitvoerbaar zijn.
Een klankbordgroep kun je goed betrekken bij het uitwerken van je beleid. Deze groep hoeft daarbij niet altijd te bestaan uit dezelfde personen, zolang de klankbordgroep een afspiegeling van je organisatie blijft.’
Ook de Hero-secret over het geheim van een goed beleid lees exclusief terug in je mailbox. Meld je nu aan voor de hero-secret en ontvang deze en alle andere hero-secrets.
5 geheimen voor de groei van jouw betekenisvolle merk!
Betekenisvolle ondernemers willen met hun merk groeien. Niet om zichzelf te verrijken, maar juist om meer impact te maken. Met Hero-secrets spreken wij regelmatig met specialisten en ondernemers over het geheim achter verschillende thema’s die te maken hebben met de groei van je merk. In dit artikel lees je 5 geheimen op basis van de Hero-secrets.
1. Verwonderen is de kickstart van innoveren
Innovatie, het is een onderwerp binnen veel organisaties. Voor merken die werken vanuit betekenis is innovatie een core-business. Met innovaties zorg je voor groei en daarmee het behalen van je impactdoelen. In het interview met Jan Lowin IJzerman hebben we het over innoveren:
‘Voor mij is het geheim van marketinginnovatie echt het verwonderen. Dat is echt de kickstart van innoveren. Dat vraagt erom om echt uit je eigen dagelijkse modus te komen en na te denken hoe is nu bijvoorbeeld een stoeptegel op deze stoep gekomen. Je kunt je overal over verwonden en daar begint innovatie mee. Verwonder je en je komt vanzelf bij het innoveren voor je eigen bedrijf.’
Wil je alles weten over marketinginnovatie met mooie voorbeelden van Jan Lowin? Meld je dan aan voor Hero-secrets, daar lees je alles!
2. Blije klanten zijn de basis voor schaalbaarheid
Schaalbaarheid is extreem belangrijk voor de groei van je betekenisvolle merk. Door schaalbaar te zijn, kun je namelijk meer waarde leveren. Dit zorgt voor meer winst, welke jij weer kunt investeren in betekenisvolle impact. Om je businessmodel en je organisatie meer schaalbaar te maken, zijn blije klanten een belangrijke basis. Mede-oprichter en eigenaar Jasper Horstink van Moneymonk vertelde in de hero-secret hier meer over:
‘Het geheim zijn de blije klanten die je ambassadeurs zijn! Zij moeten een goede associatie met je merk/ product hebben. Daarvoor heb je een goede product/ markt fit nodig. Customer discovery is dus het allerbelangrijkst. De belangrijkste combinatie is die tussen de in ons geval boekhoudtool en de service die we bieden.
In de Hero-secret over schaalbaarheid vertelt Jasper meer over welke stappen zij hebben gezet voor hun schaalbare businessmodel. Meld je aan voor de Hero-secrets, ze zijn exclusief in je mailbox.
“Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging.“
3. Doorzettingsvermogen is essentieel
Foto van DeelfietsNederland.nl
Wil je een betekenisvol merk neerzetten én groeien? Dan is doorzettingsvermogen essentieel. Successen en bewustwording komen je niet aanwaaien, maar heeft tijd en energie nodig. We spraken daarover met Oumar Sylla van Deelfiets Nederland. Over het geheim van een merk in de deeleconomie zei hij:
‘Het grootste geheim van een merk in de deeleconomie is het binden van gebruikers en hen echte waarde kunnen leveren. Het is belangrijk om die waarde goed te communiceren en verhelderen naar je gebruikers. En daarbij is het belangrijk om zoveel mogelijk doorzettingsvermogen te houden, want succes komt niet zomaar, je moet er hard voor werken! Maar daar krijg je heel veel moois voor terug!’
Meer weten hoe Oumar Deelfiets Nederland heeft opgezet en welke tegenslagen hij is tegengekomen en hoe deze heeft opgelost? Lees de Hero-secret exclusief in je mailbox. Alle oude secrets zijn hier ook terug te lezen.
4. Durf voor je missie en je onderneming te staan!
Een belangrijk element van betekenisvolle merken is je missie. Het is essentieel dat je er één hebt. Daarnaast heb je als leider een belangrijke rol om deze missie uit te dragen. Met Jan-Paul de Beer van Springlab spraken we over het geheim van missiegedreven ondernemen:
‘Wanneer je missie helder en duidelijk is, snapt iedereen het, waardoor er mensen aanhaken op je beweging. Je missie is daarmee richtinggevend voor je personeel, je samenwerkingspartners, je financiers, de klanten en de samenleving. En daarna is het belangrijkste: durf voor je missie en je onderneming te gaan staan!’
Wil je alles weten over hoe Springlab is ontstaan en wat jij ervan kunt leren als je missiegedreven onderneemt? Lees dan de Hero-secret met Jan-Paul de Beer.
5. Heb een door medewerkers gedragen beleid
Als je groeit met je merk, dan zijn je medewerkers zeer belangrijk. Zij maken of kraken je merk door hun inspanningen. Wanneer dit niet past bij je visie, missie en kernwaarden, dan heeft dat een negatief effect op je organisatie en groei. Maar wat is dan een goed beleid? Samen met Rachel Gasper-Rothengatter van Floooow spraken we over het geheim van een goed beleid:
‘Een goed beleid is een beleid dat is gedragen door de medewerkers. Het geheim hier naartoe is het hebben van een klankbordgroep die een afspiegeling is van de organisatie. Hierdoor houdt je rekening met alle belangen en behoeften van alle afdelingen binnen je organisatie. Soms kan het beleid voor de ene afdeling (bijvoorbeeld kantoor) heel goed te doen zijn, maar voor een andere afdeling (bijvoorbeeld productie) niet praktisch uitvoerbaar zijn.
Een klankbordgroep kun je goed betrekken bij het uitwerken van je beleid. Deze groep hoeft daarbij niet altijd te bestaan uit dezelfde personen, zolang de klankbordgroep een afspiegeling van je organisatie blijft.’
Ook de Hero-secret over het geheim van een goed beleid lees exclusief terug in je mailbox. Meld je nu aan voor de hero-secret en ontvang deze en alle andere hero-secrets.
Vraag het Heldenmerk-pakket aan!
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.