Kan je groeien zonder commercieel te zijn? Nee is het duidelijke antwoord op deze vraag. Als ondernemer wil je impact maken en je missie bereiken. Daarvoor is het belangrijk om commercieel te zijn. Ook al ben je een stichting, een vereniging of coöperatie.
Je merkverhaal staat namelijk voorop. Je gaat op zoek naar de ideale manier om voor jouw merk aan marketing te doen. Wij noemen het dan ook lieve merketing: Het laden van je merkverhaal om daarmee meer winst én meer impact te maken.
Om een sterk betekenisvol merk te bouwen hebben wij de merkreis ontwikkelt. In deze reis zet je eerst een goede fundering neer, waarin het merkverhaal in tekst en beeld staat als een huis. Vanuit deze fundering kun je jouw merk gaan laden en innoveren. Daarvoor ga je stap voor stap op zoek naar het ideale marketingmechanisme dat bij jouw merk past. Bij zowel de branche waarin je zit, bij de persoonlijkheid van je merk én bij je klanten.
Op deze manier kun je stap voor stap groeien door commercieel maar wel jezelf te zijn.