āVoor mij bestaat Avalena al, maar aan de buitenkant is mijn bedrijf nog niet zichtbaar. Ik wil die volgende stap graag professioneel aanpakken: met een logo en een website die āduidelijk Avalenaā zullen zijn. Wie kan me daarbij helpen?
Via via kom ik terecht bij Creating Heroes. Daar, aan die statafel met Freek en Jeron, vertel ik hen over mijn missie: āAvalena begeleidt hoogbegaafde en hoogsensitieve kinderen en jongeren om hun plek in de wereld te vinden.ā Hoewel ik vooraf beducht was op vervelende marketingtechnieken, voel ik na afloop van het gesprek iets heel anders: inspiratie en enthousiasme. āDit wordt leuk!ā
Hoe ontwerp je een logo? Hoe geef je beeld aan de vele ideeƫn in je hoofd? Nu fase twee begonnen is, ligt er nieuw vraagstuk om te kraken. Gelukkig is daar Jeron, die vol vertrouwen het ontwerpproces met mij aangaat. Samen zoeken we naar de best passende vorm, de mooiste kleurencombinatie, het meest wel-ronde-niet-te-kriebelige-niet-te-bombastische-niet-te-kinderlijke-niet-te-krullerige-niet-te-statische lettertype. En als dat er niet (helemaal) is? Dan passen we toch gewoon zelf de letters nog wat aan?
Het blijkt exemplarisch voor de manier van werken bij Creating Heroes: creatief, vakkundig behulpzaam en geduldig. De nauwe samenwerking met Jeron levert uiteindelijk het logo en de website op waarin ik Avalena herken, en dat waar mijn bedrijf voor staat.
Hoogbegaafde en hoogsensitieve kinderen en jongeren hebben het niet altijd makkelijk in onze maatschappij. Ze botsen soms met bestaande systemen en structuren, omdat ze eigenzinnig en kleurrijk zijn. Ze verdienen het om hun plek in de wereld te kunnen vinden. Avalena is nu via www.avalena.nl ook online vindbaar om hen daarbij te begeleiden.
Ik ben er blij mee. Dankjewel, (creating) heroes!ā