Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Helden zijn bedrijven die de drive hebben om positieve impact te creëren! En één van deze heldenbedrijven is Lovetrigger®, aangemeld voor het heldenmeldpunt! Een interview met Maarten Lambach, oprichter van Lovetrigger®.
Heel gaaf, ik zie het dan ook als bijdrage aan jullie visie en boodschap, wat voor mij enorm overeenkomt met Lovetrigger®.
Lovetrigger® is een fairtrade en fairmade kleding- en lifestyle merk die wil verbinden met LOVE als verbindende factor. Daarmee willen we mensen de trigger meegeven voor positivisme en optimisme.
Volgens mij is het de levensfase waar ik in zit, ik ben namelijk een laatbloeier. Daarbij past voor mij aandacht van onder andere het milieu en biologische voeding opgegroeid/opgevoed.
Naast natuur/milieu heeft mode ook altijd mijn interesse gehad. Omdat mode de 1 op na meest vervuilende industrie in de wereld is en daarmee dus een enorme belasting is voor het milieu kun je je ogen hier niet voor sluiten. Integendeel, omarm het en zie het niet als een obstakel maar een onderdeel waar je rekening mee moet houden.
Daarom wil ik met Lovetrigger® laten zien dat sustainable niet suf hoeft te zijn!
De betekenis die ik met Lovetrigger® wil toevoegen is stap voor stap mensen positief aanmoedigen. Daarmee kunnen we laten zien wat Lovetrigger® aan het doen is. Daarmee is een topmerk worden niet per se de drive, het is een beweging waarmee we een onderdeel willen zijn die van binnenuit de mode-industrie iets kan veranderen. Niet meer meegaan met alle sales die er zijn, maar materialen hergebruiken en ervoor zorgen dat mode en kleding langer mee kan gaan! En onze kleding is ook niet ineens na ± 6 weken van mindere kwaliteit dat ze afgeprijsd moeten worden. Om dat stap voor stap te veranderen is voor ons een drive.
Daarbij is uiteraard al onze kleding gemaakt van gecertificeerde ECO-katoen en gerecyclede stoffen.
De drive is om serieus iets bij te dragen aan een positievere wereld. Het gaat mij niet alleen direct om de kick die ik krijg wanneer mensen mijn merk dragen, het gaat om het grotere geheel. De liefde voor de natuur en mode is daarin een belangrijke drive!
Voordat ik Lovetrigger® startte was ik met Triggerlab bezig. Een soort van samenwerking met drop-out jongeren. De ontwerpen die toen werden gemaakt kregen teveel een agressief imago, iets waar ik absoluut niet heen wilde.
Toen heb ik bewust de switch gemaakt naar een positieve draai, met als resultaat Lovetrigger®. Vandaar ook het logo bestaande uit het klavertje vier beeld met de 4 hartjes.
De kernwaarden van Lovetrigger® zijn dan ook:
Omdat we echt net een start-up zijn is een beleid wat te formeel. Maar ik heb wel bewust gekozen om alleen met organische en gerecyclde materialen te werken die ECO gecertificeerd zijn. Daarnaast wil er naartoe dat klanten mijn kleding weer terug kunnen brengen in de vorm van statiegeld, zodat ik daarvan weer nieuwe kleding kan maken.
Daarnaast ben ik steeds meer aan het nadenken om een percentage van een verkochte kledingstuk af te staan aan een goed doel dat bij onze beweging past.
Het lastigste is het toegroeien naar het punt dat je als merk enige positieve impact kunt hebben. Dat je als merk écht iets toevoegt aan de samenleving.
Blijf bij jezelf, doe wat dicht bij je hart ligt. Blijf daar dichtbij, ondanks dat je af en toe concessies moet doen. Maar ga iedere keer terug naar de basis: waarom doe ik wat ik doe?
Helden zijn bedrijven die de drive hebben om positieve impact te creëren! En één van deze heldenbedrijven is Lovetrigger®, aangemeld voor het heldenmeldpunt! Een interview met Maarten Lambach, oprichter van Lovetrigger®.
Heel gaaf, ik zie het dan ook als bijdrage aan jullie visie en boodschap, wat voor mij enorm overeenkomt met Lovetrigger®.
Lovetrigger® is een fairtrade en fairmade kleding- en lifestyle merk die wil verbinden met LOVE als verbindende factor. Daarmee willen we mensen de trigger meegeven voor positivisme en optimisme.
Volgens mij is het de levensfase waar ik in zit, ik ben namelijk een laatbloeier. Daarbij past voor mij aandacht van onder andere het milieu en biologische voeding opgegroeid/opgevoed.
Naast natuur/milieu heeft mode ook altijd mijn interesse gehad. Omdat mode de 1 op na meest vervuilende industrie in de wereld is en daarmee dus een enorme belasting is voor het milieu kun je je ogen hier niet voor sluiten. Integendeel, omarm het en zie het niet als een obstakel maar een onderdeel waar je rekening mee moet houden.
Daarom wil ik met Lovetrigger® laten zien dat sustainable niet suf hoeft te zijn!
De betekenis die ik met Lovetrigger® wil toevoegen is stap voor stap mensen positief aanmoedigen. Daarmee kunnen we laten zien wat Lovetrigger® aan het doen is. Daarmee is een topmerk worden niet per se de drive, het is een beweging waarmee we een onderdeel willen zijn die van binnenuit de mode-industrie iets kan veranderen. Niet meer meegaan met alle sales die er zijn, maar materialen hergebruiken en ervoor zorgen dat mode en kleding langer mee kan gaan! En onze kleding is ook niet ineens na ± 6 weken van mindere kwaliteit dat ze afgeprijsd moeten worden. Om dat stap voor stap te veranderen is voor ons een drive.
Daarbij is uiteraard al onze kleding gemaakt van gecertificeerde ECO-katoen en gerecyclede stoffen.
De drive is om serieus iets bij te dragen aan een positievere wereld. Het gaat mij niet alleen direct om de kick die ik krijg wanneer mensen mijn merk dragen, het gaat om het grotere geheel. De liefde voor de natuur en mode is daarin een belangrijke drive!
Toen heb ik bewust de switch gemaakt naar een positieve draai, met als resultaat Lovetrigger®. Vandaar ook het logo bestaande uit het klavertje vier beeld met de 4 hartjes.
De kernwaarden van Lovetrigger® zijn dan ook:
Omdat we echt net een start-up zijn is een beleid wat te formeel. Maar ik heb wel bewust gekozen om alleen met organische en gerecyclde materialen te werken die ECO gecertificeerd zijn. Daarnaast wil er naartoe dat klanten mijn kleding weer terug kunnen brengen in de vorm van statiegeld, zodat ik daarvan weer nieuwe kleding kan maken.
Daarnaast ben ik steeds meer aan het nadenken om een percentage van een verkochte kledingstuk af te staan aan een goed doel dat bij onze beweging past.
Het lastigste is het toegroeien naar het punt dat je als merk enige positieve impact kunt hebben. Dat je als merk écht iets toevoegt aan de samenleving.
Blijf bij jezelf, doe wat dicht bij je hart ligt. Blijf daar dichtbij, ondanks dat je af en toe concessies moet doen. Maar ga iedere keer terug naar de basis: waarom doe ik wat ik doe?
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.