Het merk Superwerkgever.nl heeft een krachtige merkidentiteit. Door verschillende werksessies op het gebied van betekenis zijn we begonnen met het achterhalen van de passie van Maarten. Waar krijgt hij nu echt energie van? Met behulp van verschillende technieken ontdekten we waar zijn echte energie vandaan komt: Werkgevers en mensen die échte veranderingen doormaken die ze helpt in hun verdere leven. Dat wil hij meer!
En dat is wat het merk Superwerkgever.nl drijft! De drijfveer van Maarten is omgezet in een heldere merkidentiteit waarmee hij de ambitie heeft om iedere werkgever een plaats te laten zijn en een plek is waar medewerkers zich kunnen ontwikkelen, met plezier werken waardoor zowel de organisatie en medewerkers een hoger doel bereiken. Kortom: Iedere werkgever moet een superwerkgever zijn!
Het logo van Superwerkgever.nl
Vanuit deze visie hebben we het logo van Superwerkgever.nl ontworpen. Hierbij staan de mensen en de vreugde van de mensen centraal. Het element t is door Maarten bedacht en in een conceptschets aangeleverd. Op basis van deze conceptschets zijn een aantal verschillende vormen toegevoegd aan het element, waaruit het definitieve element is ontstaan. Maarten is helemaal wild van de turquoise kleur en dit hebben we ook terug laten komen in het logo. We hebben er bewust voor gekozen om de ‘super’ van de superwerkgever een contrastkleur te geven. Het lettertype maakt de uniciteit van het logo af, de letter heeft een kleine ronde schreef, waardoor het een unieke stijl heeft die past bij Superwerkgever.nl.