6 lokale heldenmerken die jou inspireren- Creating Heroes

6 lokale heldenmerken

Heldenmerken, ze zijn er in alle soorten en maten. Onze missie is om van ieder merk een heldenmerk te maken, zodat ze uit diepere betekenis werken en daarmee een mooie bijdrage leveren aan de maatschappij. In dit artikel geven we je 6 lokale voorbeelden van merken die we echt als heldenmerken betitelen.

Floooow

De missie van Floooow is om burn-out binnen 12 jaar uit Nederland te verbannen. Een merk dat een dergelijke missie heeft mag je met recht een held noemen. Floooow doet dat door Flow op de werkvloer te bevorderen en daarmee medewerkers echt weer gelukkig te krijgen. Dit zorgt ervoor dat bedrijven in Nederland ‘the best place to work’ worden en dat ze voorop lopen in innovativiteit. Ben je geïnteresseerd in flow bij jou op het werk, Floooow heeft het laagdrempelige Flowtet ontwikkeld. Met dit spel dat is afgeleid van kwartet kun je proeven wat flow kan betekenen. Een dikke aanrader.

Meer weten over Flooow? Bekijk het interview met Rachel in HERO in the SPOTLIGHT:

Lees ook: Heldencase: Met Floooow naar een wereld zonder burn-out

Goed Werk

Goed werk maakt sociale ondernemers commerciëler en commerciële ondernemers socialer. Karen Hop helpt bedrijven om aan de slag te gaan met Social Return on Investment, meer plezier te krijgen op de werkvloer met prestatie als gevolg en het trainen van sociale vaardigheden. Sociale organisaties helpt ze bij het ontdekken van verdienmodellen en de marketing en sales. Daarmee streeft ze ernaar om sociale bedrijven echt te laten slagen en commerciële bedrijven echt een sociaal karakter mee te geven!

GOsensit

ICT zonder gedoe, dat is waar GOsensit voor staat! Te vaak zien zij nog ICT-bedrijven die zich laten betalen voor het repareren bij problemen. GOsensit wil deze markt veranderen door een dienst te leveren die het altijd doet. Door proactief te monitoren voorkomen ze dat ICT ooit uitvalt, zodat jij betaald voor ICT dat het doet. Daarmee gaan ICT van bezit naar gebruik: Je hoeft ICT niet meer zelf te bezitten, maar je moet gebruik maken van de diensten die jij nodig hebt. Daarmee moet de klantgerichtheid in de wereld van ICT bevorderd worden! Wat ons betreft zijn dit echt helden!

Hoza

Hoza is een bouwmarkt in Apeldoorn die al 60 haar klanten bediend. De persoonlijke service is echt uniek te noemen voor deze wereld. Zo nemen ze uitgebreid de tijd voor je vragen én kun je nog gewoon één schroefje kopen. Waar je in andere bouwmarkten al snel een heel doosjes of zakje moet kopen, is de unieke service een echte verademing.

Lees ook: Inzetten van heldenmarketing, het stappenplan

deA

Duurzame Energiecoöperatie Apeldoorn (deA) is ontstaan om het gebruik van vervuilende, fossiele brandstoffen achter ons te laten. Om dat tegen te gaan willen ze schone en groene energie opwekken voor alle inwoners en bedrijven in de Gemeente Apeldoorn. Hiervoor kan iedereen in Apeldoorn energie afnemen bij deA en kunnen ze aanhaken bij de vele projecten die deA opzet, om schone en groene energie op te wekken. Wat ons betreft echt een heldenmissie!

Bekijk het interview met Arien Scholtens en Gertine Wilders in HERO in the SPOTLIGHT voor meer over DeA:

Plek

Alles in Plek is circulair gebouwd. Plek is de ruimte in Apeldoorn waar mensen kunnen werken en vergaderen, althans dat is de klinische uitleg. Plek is namelijk veel meer, er ontstaan verbindingen, samenwerkingen en inzichten om sociaal en circulair ondernemen te vergroten in Apeldoorn. Zo organiseren zij regelmatig ‘Get Circular Connected’, waarin ze circulair ondernemen willen stimuleren.

Ken jij nog echte lokale heldenbedrijven? Wij horen ze graag 🙂

6 lokale heldenmerken

6 lokale heldenmerken, met als voorbeeld het zonnedak-project van deA

Heldenmerken, ze zijn er in alle soorten en maten. Onze missie is om van ieder merk een heldenmerk te maken, zodat ze uit diepere betekenis werken en daarmee een mooie bijdrage leveren aan de maatschappij. In dit artikel geven we je 6 lokale voorbeelden van merken die we echt als heldenmerken betitelen.

Floooow

De missie van Floooow is om burn-out binnen 12 jaar uit Nederland te verbannen. Een merk dat een dergelijke missie heeft mag je met recht een held noemen. Floooow doet dat door Flow op de werkvloer te bevorderen en daarmee medewerkers echt weer gelukkig te krijgen. Dit zorgt ervoor dat bedrijven in Nederland ‘the best place to work’ worden en dat ze voorop lopen in innovativiteit. Ben je geïnteresseerd in flow bij jou op het werk, Floooow heeft het laagdrempelige Flowtet ontwikkeld. Met dit spel dat is afgeleid van kwartet kun je proeven wat flow kan betekenen. Een dikke aanrader.

Meer weten over Flooow? Bekijk het interview met Rachel in HERO in the SPOTLIGHT:

Lees ook: Heldencase: Met Floooow naar een wereld zonder burn-out

Goed Werk

Goed werk maakt sociale ondernemers commerciëler en commerciële ondernemers socialer. Karen Hop helpt bedrijven om aan de slag te gaan met Social Return on Investment, meer plezier te krijgen op de werkvloer met prestatie als gevolg en het trainen van sociale vaardigheden. Sociale organisaties helpt ze bij het ontdekken van verdienmodellen en de marketing en sales. Daarmee streeft ze ernaar om sociale bedrijven echt te laten slagen en commerciële bedrijven echt een sociaal karakter mee te geven!

GOsensit

ICT zonder gedoe, dat is waar GOsensit voor staat! Te vaak zien zij nog ICT-bedrijven die zich laten betalen voor het repareren bij problemen. GOsensit wil deze markt veranderen door een dienst te leveren die het altijd doet. Door proactief te monitoren voorkomen ze dat ICT ooit uitvalt, zodat jij betaald voor ICT dat het doet. Daarmee gaan ICT van bezit naar gebruik: Je hoeft ICT niet meer zelf te bezitten, maar je moet gebruik maken van de diensten die jij nodig hebt. Daarmee moet de klantgerichtheid in de wereld van ICT bevorderd worden! Wat ons betreft zijn dit echt helden!

Hoza

Hoza is een bouwmarkt in Apeldoorn die al 60 haar klanten bediend. De persoonlijke service is echt uniek te noemen voor deze wereld. Zo nemen ze uitgebreid de tijd voor je vragen én kun je nog gewoon één schroefje kopen. Waar je in andere bouwmarkten al snel een heel doosjes of zakje moet kopen, is de unieke service een echte verademing.

Lees ook: Inzetten van heldenmarketing, het stappenplan

deA

Duurzame Energiecoöperatie Apeldoorn (deA) is ontstaan om het gebruik van vervuilende, fossiele brandstoffen achter ons te laten. Om dat tegen te gaan willen ze schone en groene energie opwekken voor alle inwoners en bedrijven in de Gemeente Apeldoorn. Hiervoor kan iedereen in Apeldoorn energie afnemen bij deA en kunnen ze aanhaken bij de vele projecten die deA opzet, om schone en groene energie op te wekken. Wat ons betreft echt een heldenmissie!

Bekijk het interview met Arien Scholtens en Gertine Wilders in HERO in the SPOTLIGHT voor meer over DeA:

Plek

Alles in Plek is circulair gebouwd. Plek is de ruimte in Apeldoorn waar mensen kunnen werken en vergaderen, althans dat is de klinische uitleg. Plek is namelijk veel meer, er ontstaan verbindingen, samenwerkingen en inzichten om sociaal en circulair ondernemen te vergroten in Apeldoorn. Zo organiseren zij regelmatig ‘Get Circular Connected’, waarin ze circulair ondernemen willen stimuleren.

Ken jij nog echte lokale heldenbedrijven? Wij horen ze graag 🙂

Psst, wil je een geheimpje lezen?

In Hero-secrets vertellen verschillende ondernemers de geheimen bij het bouwen en laden van een heldenmerk. Door je in te schrijven voor Hero-secrets ontvang je iedere maand een persoonlijke e-mail met exclusieve verhalen van, voor en over heldenmerken.