Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
In deze reeks nemen we je mee in de inspirerende verhalen van merken die niet alleen producten aanbieden, maar ook een positieve impact hebben op de wereld om hen heen. Elk van deze merken heeft een visie en een missie om verandering teweeg te brengen. Deze week nemen we je mee naar het merk Buro Ontwerp & Omgeving (BOO). Het merk dat zich inzet voor een adaptief Nederland.
Adaptief, dat is waar BOO volledig voor staat. Adaptief is het continue proces van het aanpassen van de leefomgevingen. Alles in de wereld van BOO staat in het teken van het ontwerpen van toekomstbestendige ruimten die meebewegen met verandering. Als een ruimte klaar is met zijn huidige functie, krijgt het direct een nieuwe functie zonder schade aan de wereld. Een betekenis die staat als een huis en die intern volledig doorleeft wordt.
BOO ziet het leven op aarde als een kringloop. Door al bij het ontwerpen van de leefomgevingen rekening te houden met de toekomst, voorkomen ze dat bij het verliezen van een functie de omgeving een nieuwe functie krijgt zonder dat er reststromen overblijven.. Daarmee creëren zij een aarde om door te geven. De missie van het merk luidt dan ook duidelijk: Heel Nederland adaptief. Door stelling te nemen inspireren zij niet alleen opdrachtgevers, maar ook samenwerkingspartners en professionals.
De persoonlijkheid van BOO is volledig gericht op de passie van alle medewerkers. Wie je ook spreekt, waar je ook kijkt, de verbondenheid met de leefomgeving straalt eraf. Ze houden rekening mee hoe de plek er vroeger uit zag. Ze overtuigen opdrachtgevers om het juiste gebruik van de locatie om daarmee én de opdrachtgever én de leefomgeving te verbeteren. Het is voor hun erg belangrijk dat de oplossing ook voor de opdrachtgever dé oplossing is! Daarom is het integraal werken voor hen zo belangrijk.
Dat het merk écht staat voor hun missie resulteert in de manier waarop het zich positioneert. Met het platform NLAdaptief trekken ze opdrachtgevers en professionals aan om samen met hun te streven naar de missie. Hierin inspireren en informeren ze hun doelgroep vanuit zes thema’s:
Meer over deze thema’s lees je op het platform NLAdaptief. Daarmee claimen ze het domein omtrent een adaptief Nederland. Door vanuit het platform te communiceren kunnen ze hun verhaal nog beter naar buiten brengen. Of ze nu op een universiteit of op een vak-bijeenkomst aanwezig zijn, ze communiceren vanuit het NLAdaptief.
Zelf aan de slag met het ontdekken van je merkidentiteit? Download dan het Heldenmerk-pakket. Hierin ontvang je:
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor het merk is hun branding een essentieel onderdeel. Met zowel een huisstijl als een website die hun verhaal omarmt, zorgen ze ervoor dat opdrachtgevers écht weten waar ze voor staan. Een belangrijk onderdeel daarbij zijn de visuele beelden in de vorm van foto- en videografie. Dit ondersteunt hun verhaal, hun projecten en hun werk op een krachtige wijze. Zonder duidelijke beelden of met alleen stockbeelden werd het merk niet zo sterk neergezet. Lees meer over het proces dat wij samen met BOO hebben doorlopen.
Het merk staat als een huis en met ieder project dragen ze bij aan hun eigen missie. Met het platform en hun gedegen branding weten ze opdrachtgevers te verrassen en te binden om samen met hun de missie te bereiken.
Met het lezen van het verhaal van BOO kun je lessen trekken voor je eigen merk. De lessen zijn:
In deze reeks nemen we je mee in de inspirerende verhalen van merken die niet alleen producten aanbieden, maar ook een positieve impact hebben op de wereld om hen heen. Elk van deze merken heeft een visie en een missie om verandering teweeg te brengen. Deze week nemen we je mee naar het merk Buro Ontwerp & Omgeving (BOO). Het merk dat zich inzet voor een adaptief Nederland.
Adaptief, dat is waar BOO volledig voor staat. Adaptief is het continue proces van het aanpassen van de leefomgevingen. Alles in de wereld van BOO staat in het teken van het ontwerpen van toekomstbestendige ruimten die meebewegen met verandering. Als een ruimte klaar is met zijn huidige functie, krijgt het direct een nieuwe functie zonder schade aan de wereld. Een betekenis die staat als een huis en die intern volledig doorleeft wordt.
BOO ziet het leven op aarde als een kringloop. Door al bij het ontwerpen van de leefomgevingen rekening te houden met de toekomst, voorkomen ze dat bij het verliezen van een functie de omgeving een nieuwe functie krijgt zonder dat er reststromen overblijven.. Daarmee creëren zij een aarde om door te geven. De missie van het merk luidt dan ook duidelijk: Heel Nederland adaptief. Door stelling te nemen inspireren zij niet alleen opdrachtgevers, maar ook samenwerkingspartners en professionals.
De persoonlijkheid van BOO is volledig gericht op de passie van alle medewerkers. Wie je ook spreekt, waar je ook kijkt, de verbondenheid met de leefomgeving straalt eraf. Ze houden rekening mee hoe de plek er vroeger uit zag. Ze overtuigen opdrachtgevers om het juiste gebruik van de locatie om daarmee én de opdrachtgever én de leefomgeving te verbeteren. Het is voor hun erg belangrijk dat de oplossing ook voor de opdrachtgever dé oplossing is! Daarom is het integraal werken voor hen zo belangrijk.
Dat het merk écht staat voor hun missie resulteert in de manier waarop het zich positioneert. Met het platform NLAdaptief trekken ze opdrachtgevers en professionals aan om samen met hun te streven naar de missie. Hierin inspireren en informeren ze hun doelgroep vanuit zes thema’s:
Meer over deze thema’s lees je op het platform NLAdaptief. Daarmee claimen ze het domein omtrent een adaptief Nederland. Door vanuit het platform te communiceren kunnen ze hun verhaal nog beter naar buiten brengen. Of ze nu op een universiteit of op een vak-bijeenkomst aanwezig zijn, ze communiceren vanuit het NLAdaptief.
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor het merk is hun branding een essentieel onderdeel. Met zowel een huisstijl als een website die hun verhaal omarmt, zorgen ze ervoor dat opdrachtgevers écht weten waar ze voor staan. Een belangrijk onderdeel daarbij zijn de visuele beelden in de vorm van foto- en videografie. Dit ondersteunt hun verhaal, hun projecten en hun werk op een krachtige wijze. Zonder duidelijke beelden of met alleen stockbeelden werd het merk niet zo sterk neergezet. Lees meer over het proces dat wij samen met BOO hebben doorlopen.
Het merk staat als een huis en met ieder project dragen ze bij aan hun eigen missie. Met het platform en hun gedegen branding weten ze opdrachtgevers te verrassen en te binden om samen met hun de missie te bereiken.
Met het lezen van het verhaal van BOO kun je lessen trekken voor je eigen merk. De lessen zijn:
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: