Het marketingbureau voor helden, wat is dat?

Creating Heroes, het marketingbureau voor helden. Maar wat is een marketingbureau eigenlijk? Wat doen jullie eigenlijk en wie zijn helden? Zo maar een aantal vragen die vaak aan ons worden gesteld. In dit artikel gaan we hierop in.

Helden staan centraal

Wij zijn een marketingbureau waar helden centraal staan. Wij zijn op een heldenmissie: Ieder merk creëert positieve impact aan de samenleving! Wij noemen het Van Bullshit Naar Betekenis. En daarvoor zijn helden nodig, merken die de drive hebben om positieve impact te maken voor de samenleving. Helden zijn de veranderaars die hard nodig zijn om andere merken én consumenten inspireren. Voor ons staan die helden centraal, wij werken voor helden!

Dat betekent ook dat wij net iets anders werken dan andere bureaus. Waar andere bureaus vaak kijken vanuit hun eigen expertise en portfolio om hun klanten te helpen, kijken wij écht vanuit de held. Het verhaal van de helden staan centraal en we kijken samen hoe de held zijn doelen kan bereiken.

Zie ook: Ons heldenarsenaal 

“Je wilt fans creëren die bij deze missie passen: De grote opdracht voor jezelf.”

Identiteit en verhaal

We kijken bij de helden altijd naar hun merkidentiteit. De merkidentiteit (door ons liefkozend HeldenDNA genoemd) bepaalt wat jouw merk een held maakt. Daarin kijken we naar de heldenmissie, de missie waar jij graag mee voorop wil lopen. Je wilt fans creëren die bij deze missie passen: De grote opdracht voor jezelf.

Deze identiteit staat centraal in je gehele marketing, wij gebruiken het om alle marketing echt vanuit jouw verhaal te vertellen.

Lees ook: 5 Marketinggeheimen van heldenbedrijven

Marketingbureau, wat doe je dan eigenlijk?

Maar dan is nog de vraag wat doet een marketingbureau nou eigenlijk. Veel van onze collega’s noemen het full-service marketingbureau, met andere woorden: Wat je ook maar met marketing wil, wij kunnen het leveren. En ja, ook wij kunnen alles leveren, maar zien het toch net iets anders. Het gaat er niet om wat wij kunnen, het gaat erom wat jij nodig hebt.

Als ondernemer of marketeer (door ons liever merketeer genoemd) streef je doelen na, wil je impact hebben met je bedrijf. Dat staat wat ons betreft altijd centraal. Samen kijken we wat jij nodig hebt om dit te bereiken. Bij heldenmerken gaat het vaak over het bereiken van hun ultieme missie. Samen kijken we dan welke elementen jij nodig hebt om succesvol te zijn. Of dit nu een gebruiksvriendelijke website, een toffe video of een flyer is, het maakt niet uit. Het gaat erom of het waarde toevoegt aan jouw organisatie.

Terug naar de basis: De merkfundering opzetten

Alles draait bij ons om de basis van ieder merk: De merkfundering. Wanneer er geen krachtige fundering is, is je merk te wankel om te overleven. In de serie 15 onmisbare stappen voor het bouwen van een heldenmerk lees je alles over het bouwen van een heldenmerk en het neerzetten van de fundering van je merk.

Het marketingbureau voor helden, wat is dat?

Het marketingbureau voor helden❤, wat is dat?

Creating Heroes, het marketingbureau voor helden. Maar wat is een marketingbureau eigenlijk? Wat doen jullie eigenlijk en wie zijn helden? Zo maar een aantal vragen die vaak aan ons worden gesteld. In dit artikel gaan we hierop in.

Helden staan centraal

Wij zijn een marketingbureau waar helden centraal staan. Wij zijn op een heldenmissie: Ieder merk creëert positieve impact aan de samenleving! Wij noemen het Van Bullshit Naar Betekenis. En daarvoor zijn helden nodig, merken die de drive hebben om positieve impact te maken voor de samenleving. Helden zijn de veranderaars die hard nodig zijn om andere merken én consumenten inspireren. Voor ons staan die helden centraal, wij werken voor helden!

Dat betekent ook dat wij net iets anders werken dan andere bureaus. Waar andere bureaus vaak kijken vanuit hun eigen expertise en portfolio om hun klanten te helpen, kijken wij écht vanuit de held. Het verhaal van de helden staan centraal en we kijken samen hoe de held zijn doelen kan bereiken.

Zie ook: Ons heldenarsenaal 

“Je wilt fans creëren die bij deze missie passen: De grote opdracht voor jezelf.”

Identiteit en verhaal

We kijken bij de helden altijd naar hun merkidentiteit. De merkidentiteit (door ons liefkozend HeldenDNA genoemd) bepaalt wat jouw merk een held maakt. Daarin kijken we naar de heldenmissie, de missie waar jij graag mee voorop wil lopen. Je wilt fans creëren die bij deze missie passen: De grote opdracht voor jezelf.

Deze identiteit staat centraal in je gehele marketing, wij gebruiken het om alle marketing echt vanuit jouw verhaal te vertellen.

Lees ook: 5 Marketinggeheimen van heldenbedrijven

Marketingbureau, wat doe je dan eigenlijk?

Maar dan is nog de vraag wat doet een marketingbureau nou eigenlijk. Veel van onze collega’s noemen het full-service marketingbureau, met andere woorden: Wat je ook maar met marketing wil, wij kunnen het leveren. En ja, ook wij kunnen alles leveren, maar zien het toch net iets anders. Het gaat er niet om wat wij kunnen, het gaat erom wat jij nodig hebt.

Als ondernemer of marketeer (door ons liever merketeer genoemd) streef je doelen na, wil je impact hebben met je bedrijf. Dat staat wat ons betreft altijd centraal. Samen kijken we wat jij nodig hebt om dit te bereiken. Bij heldenmerken gaat het vaak over het bereiken van hun ultieme missie. Samen kijken we dan welke elementen jij nodig hebt om succesvol te zijn. Of dit nu een gebruiksvriendelijke website, een toffe video of een flyer is, het maakt niet uit. Het gaat erom of het waarde toevoegt aan jouw organisatie.

Terug naar de basis: De merkfundering opzetten

Alles draait bij ons om de basis van ieder merk: De merkfundering. Wanneer er geen krachtige fundering is, is je merk te wankel om te overleven. In de serie 15 onmisbare stappen voor het bouwen van een heldenmerk lees je alles over het bouwen van een heldenmerk en het neerzetten van de fundering van je merk.

Vraag het Heldenmerk-pakket aan!

In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.