Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
De wereld is in beweging. Dat merk je bij alle organisaties en alle consumenten. Wat wij veel merken is dat er professionals zijn die graag op interim-basis werken. Zij kunnen zij ieder half jaar of jaar een nieuw project beginnen en afronden. Alleen zijn dit niet altijd de leukste opdrachten. Hoe zorg je er dan als interimmer voor dat je wel de leuke opdrachten krijgt? Juist, door een merk te worden!
Ja, een interim-merk. We merken dat veel professionals zich namelijk alleen profileren op wat ze doen, wat hun ervaring is of welke opleidingen ze hebben gevolgd. Nagenoeg nooit zie je waarom ze doen wat ze doen. Terwijl dat de essentie is waarom je jouw werk wil doen. Je wilt van betekenis zijn. In je directe omgeving en waarschijnlijk zelfs daarbuiten.
Door je als merk te verkopen, zorg je dat opdrachtgevers weten waarvoor je staat. Maar ook over waarom ze jou niet moeten hebben. En dat is een enorm voordeel.
Maar wat is een merk dan in deze definitie? Een merk is niets anders dan het brandmerken van jezelf of je organisatie. Waar vroeger vee werd gebrandmerkt om ze te onderscheiden van het vee van de buurman, doen we dat nu ook met organisaties. En dus ook met interim-professionals. Je zet jezelf in de markt vanuit je eigen waarden en filosofie.
Dat laatste is namelijk wat wij best vaak merken. Interimmers hebben hun eigen filosofie. Sommigen passen dit al in de praktijk toe en botsen wel eens binnen de organisaties waar ze opdrachten uitvoeren. Anderen laten het niet merken, maar zitten daardoor niet op hun plek of komen niet in een flow terecht.
“Voor sommige interim-professionals kan het ook betekenen dat ze een eigen organisatie bouwen. Ze vinden het belangrijk dat hun filosofie brede verspreidt wordt en trekken andere professionals aan die volgens dezelfde filosofie werken.”
Deze filosofie is de basis van je eigen interim-merk. Wanneer je dit weet te vermarkten naar potentiële opdrachtgevers weten ze precies waar jij voor staat en waarom ze jou moeten hebben. Een aantal voordelen van een interim-merk op een rijtje:
Voor sommige interim-professionals kan het ook betekenen dat ze een eigen organisatie bouwen. Ze vinden het belangrijk dat hun filosofie brede verspreidt wordt en trekken andere professionals aan die volgens dezelfde filosofie werken. Het kunnen professionals zijn die hetzelfde werk doen, waardoor je bij meerdere opdrachtgevers tegelijk van waarde kunt zijn. Maar het kunnen ook professionals zijn die aanvullend zijn op jou en die je na een half jaar kunt voorstellen om de waarde te continueren. Dat is zowel qua impact als qua inkomsten een interessant model. Maar het is per professional verschillend of ze dit willen.
Een interim-merk kun je zien als personal branding. Nu weten we dat deze termen een nare associatie hebben bij veel mensen. Zie het weer als het brandmerken van jou als persoon. Je weet gewoon heel goed waar jij voor staat. Komen er opdrachtgevers die niet in jouw filosofie geloven? Dan maar niet. Geloven opdrachtgevers er wel in? Dan heb je al vanaf moment één een gezamenlijke ambitie te pakken!
Hoe word je dat een interim-merk? Dat doe je door de volgende stappen te doorlopen:
Meer weten hoe je een heldenmerk bouwt? Met het heldenmerk-pakket kun je zelf aan de slag met het bouwen van je merk. Deze ontvang je in je mailbox.
De wereld is in beweging. Dat merk je bij alle organisaties en alle consumenten. Wat wij veel merken is dat er professionals zijn die graag op interim-basis werken. Zij kunnen zij ieder half jaar of jaar een nieuw project beginnen en afronden. Alleen zijn dit niet altijd de leukste opdrachten. Hoe zorg je er dan als interimmer voor dat je wel de leuke opdrachten krijgt? Juist, door een merk te worden!
Ja, een interim-merk. We merken dat veel professionals zich namelijk alleen profileren op wat ze doen, wat hun ervaring is of welke opleidingen ze hebben gevolgd. Nagenoeg nooit zie je waarom ze doen wat ze doen. Terwijl dat de essentie is waarom je jouw werk wil doen. Je wilt van betekenis zijn. In je directe omgeving en waarschijnlijk zelfs daarbuiten.
Door je als merk te verkopen, zorg je dat opdrachtgevers weten waarvoor je staat. Maar ook over waarom ze jou niet moeten hebben. En dat is een enorm voordeel.
Maar wat is een merk dan in deze definitie? Een merk is niets anders dan het brandmerken van jezelf of je organisatie. Waar vroeger vee werd gebrandmerkt om ze te onderscheiden van het vee van de buurman, doen we dat nu ook met organisaties. En dus ook met interim-professionals. Je zet jezelf in de markt vanuit je eigen waarden en filosofie.
Dat laatste is namelijk wat wij best vaak merken. Interimmers hebben hun eigen filosofie. Sommigen passen dit al in de praktijk toe en botsen wel eens binnen de organisaties waar ze opdrachten uitvoeren. Anderen laten het niet merken, maar zitten daardoor niet op hun plek of komen niet in een flow terecht.
“Voor sommige interim-professionals kan het ook betekenen dat ze een eigen organisatie bouwen. Ze vinden het belangrijk dat hun filosofie brede verspreidt wordt en trekken andere professionals aan die volgens dezelfde filosofie werken.”
Deze filosofie is de basis van je eigen interim-merk. Wanneer je dit weet te vermarkten naar potentiële opdrachtgevers weten ze precies waar jij voor staat en waarom ze jou moeten hebben. Een aantal voordelen van een interim-merk op een rijtje:
Voor sommige interim-professionals kan het ook betekenen dat ze een eigen organisatie bouwen. Ze vinden het belangrijk dat hun filosofie brede verspreidt wordt en trekken andere professionals aan die volgens dezelfde filosofie werken. Het kunnen professionals zijn die hetzelfde werk doen, waardoor je bij meerdere opdrachtgevers tegelijk van waarde kunt zijn. Maar het kunnen ook professionals zijn die aanvullend zijn op jou en die je na een half jaar kunt voorstellen om de waarde te continueren. Dat is zowel qua impact als qua inkomsten een interessant model. Maar het is per professional verschillend of ze dit willen.
Een interim-merk kun je zien als personal branding. Nu weten we dat deze termen een nare associatie hebben bij veel mensen. Zie het weer als het brandmerken van jou als persoon. Je weet gewoon heel goed waar jij voor staat. Komen er opdrachtgevers die niet in jouw filosofie geloven? Dan maar niet. Geloven opdrachtgevers er wel in? Dan heb je al vanaf moment één een gezamenlijke ambitie te pakken!
Hoe word je dat een interim-merk? Dat doe je door de volgende stappen te doorlopen:
Meer weten hoe je een heldenmerk bouwt? Met het heldenmerk-pakket kun je zelf aan de slag met het bouwen van je merk. Deze ontvang je in je mailbox.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: