Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Op de vraag of wij ook websites bouwen kunnen wij niet een makkelijk ‘ja’ of ‘nee’ antwoorden. Want bij ons zit er een langere uitleg aan of we een website bouwen of niet. Waarom wij niet gewoon een website bouwen lees je in dit artikel.
Af en toe zijn wij flauw met onze antwoorden. Bij de vraag of wij een website voor een organisatie kunnen bouwen geven wij dan het flauwe ‘nee’-antwoord. Het is flauw, omdat we in het verleden websites hebben verbouwd en ook nog steeds websites bouwen.
De reden waarom we nee zeggen? Omdat de website door veel organisaties een verkeerd beeld heeft. Een website is letterlijk de uitingsvorm van je merk. Wanneer je de basis van je organisatie niet goed hebt staan, gaat je website nooit goed werken. De ‘nee’ is flauw, maar wel bewust. We willen geen website bouwen, we willen dat jouw merk impact maakt.
Het is net als Jos Burgers in zijn boek ‘Gek op Gaten’ schreef. Het gaat niet om de boor, maar om het gat dat de klant wil maken. En als je nog specifieker bent: het schilderij dat de klant wil ophangen. Dat zij daarvoor een boor nodig heeft, is de klant om het even.
Zo werkt dat ook met je website. Waarschijnlijk wil je meer impact maken. Of dit nu is dat je website het merkverhaal goed vertaalt, of dat je website nieuwe leads moet aantrekken, je wilt met je merk meer impact maken. Dan begint de reis niet bij je website, maar bij het begin van de reis.
Wij hebben dit vertaald in de merkreis. Het begin van deze reis is dat je op zoek gaat naar de betekenis – de kernideologie – van je organisatie. Daar dit uit te bouwen in een visie, missie en een merkpersoonlijkheid heb je een stevige basis staan. Vervolgens ontdek je hoe je het als merk het beste kunt positioneren met je identiteit en of welke visuele identiteit (huisstijl) hierbij past. Pas dan komt de website als uitingsvorm kijken.
Zie alleen het aanpakken van de website als je duim in een lekkende dijk steken. Op korte termijn kan het heel even helpen, maar op lange termijn breekt de dijk door. De gevolgen zullen we maar niet benoemen.
Om deze reden hebben wij bewust gekozen om niet alleen websites meer te bouwen. Wanneer wij de vraag binnen krijgen, gaan we met ondernemers in gesprek. We doorlopen dan samen de merkreis om te ontdekken welke haltes al zijn doorlopen en wat er nodig is om als betekenisvol merk impact te maken. Op basis daarvan bepalen we wat het ideale reisplan is. Kan dat alleen een website zijn? Ja, dat is zeker mogelijk. Maar we bouwen niet zo maar alleen een website zonder de rest van de reis te kennen.
Want wij zijn op missie om alleen nog betekenisvolle merken over te houden. Alle slechte oplossingen hebben geen bestaansrecht meer, omdat betekenisvolle oplossingen de standaard zijn.
Zelf aan de slag met het ontdekken van je merkidentiteit? Download dan het Heldenmerk-pakket. Hierin ontvang je:
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Wil je een nieuwe website bouwen? Kijk dan eerst naar de merkreis van je organisatie. Alles over de merkreis vindt je in het heldenmerkpakket. Heb je nog vragen over onze visie hierop, we horen ze graag! 😊
Op de vraag of wij ook websites bouwen kunnen wij niet een makkelijk ‘ja’ of ‘nee’ antwoorden. Want bij ons zit er een langere uitleg aan of we een website bouwen of niet. Waarom wij niet gewoon een website bouwen lees je in dit artikel.
Af en toe zijn wij flauw met onze antwoorden. Bij de vraag of wij een website voor een organisatie kunnen bouwen geven wij dan het flauwe ‘nee’-antwoord. Het is flauw, omdat we in het verleden websites hebben verbouwd en ook nog steeds websites bouwen.
De reden waarom we nee zeggen? Omdat de website door veel organisaties een verkeerd beeld heeft. Een website is letterlijk de uitingsvorm van je merk. Wanneer je de basis van je organisatie niet goed hebt staan, gaat je website nooit goed werken. De ‘nee’ is flauw, maar wel bewust. We willen geen website bouwen, we willen dat jouw merk impact maakt.
Het is net als Jos Burgers in zijn boek ‘Gek op Gaten’ schreef. Het gaat niet om de boor, maar om het gat dat de klant wil maken. En als je nog specifieker bent: het schilderij dat de klant wil ophangen. Dat zij daarvoor een boor nodig heeft, is de klant om het even.
Zo werkt dat ook met je website. Waarschijnlijk wil je meer impact maken. Of dit nu is dat je website het merkverhaal goed vertaalt, of dat je website nieuwe leads moet aantrekken, je wilt met je merk meer impact maken. Dan begint de reis niet bij je website, maar bij het begin van de reis.
Wij hebben dit vertaald in de merkreis. Het begin van deze reis is dat je op zoek gaat naar de betekenis – de kernideologie – van je organisatie. Daar dit uit te bouwen in een visie, missie en een merkpersoonlijkheid heb je een stevige basis staan. Vervolgens ontdek je hoe je het als merk het beste kunt positioneren met je identiteit en of welke visuele identiteit (huisstijl) hierbij past. Pas dan komt de website als uitingsvorm kijken.
Zie alleen het aanpakken van de website als je duim in een lekkende dijk steken. Op korte termijn kan het heel even helpen, maar op lange termijn breekt de dijk door. De gevolgen zullen we maar niet benoemen.
Om deze reden hebben wij bewust gekozen om niet alleen websites meer te bouwen. Wanneer wij de vraag binnen krijgen, gaan we met ondernemers in gesprek. We doorlopen dan samen de merkreis om te ontdekken welke haltes al zijn doorlopen en wat er nodig is om als betekenisvol merk impact te maken. Op basis daarvan bepalen we wat het ideale reisplan is. Kan dat alleen een website zijn? Ja, dat is zeker mogelijk. Maar we bouwen niet zo maar alleen een website zonder de rest van de reis te kennen.
Want wij zijn op missie om alleen nog betekenisvolle merken over te houden. Alle slechte oplossingen hebben geen bestaansrecht meer, omdat betekenisvolle oplossingen de standaard zijn.
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Wil je een nieuwe website bouwen? Kijk dan eerst naar de merkreis van je organisatie. Alles over de merkreis vindt je in het heldenmerkpakket. Heb je nog vragen over onze visie hierop, we horen ze graag! 😊
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: