Maak kennis met het merk GOsensit, een lokale onderneming in Kampen die in 2017 besloot om zoek te gaan naar datgene wat hen drijft. Dat baken hebben ze gevonden: ICT zonder gedoe. Het merk staat ervoor dat ze hun klanten niet willen laten betalen voor als hun ICT het niet doet, maar ervoor dat ICT het altijd doet. Veel bedrijven in deze branche (en ook in andere branches) leven van servicecontracten die zij aanbieden, waar veel bedrijven zich scheel voor betalen. Op het moment dat er iets kapot is, komen ze zo snel mogelijk om het op te lossen.
GOsensit draait het om: Je betaalt voor ICT dat het altijd doet, zonder gedoe. In de ICT-branche is dit een onderscheidend verhaal. Geen ICT-onderneming positioneert zich op dit gebied en daarmee zijn ze aantrekkelijk voor hun eigen klanten en voor nieuwe klanten. Ook intern geeft de nieuwe merkstrategie richting, omdat het duidelijk aangeeft wat er van hen verwacht wordt. Proactief monitoren om ervoor te zorgen dat je voordat iets kapot gaat het al verholpen hebt.
Het geeft ze daarmee ook richting voor de innovatiekracht binnen GOsensit, ze streven elke dag weer naar om betere dienstverlening te ontwikkelen. Alles gericht op het leveren van ICT zonder gedoe. Wat vandaag ICT zonder gedoe is, is morgen niet meer goed genoeg. Daarmee lopen ze voor op hun concurrenten, maar zorgen ze nog meer voor het behalen van hun eigen doelen.
Daarmee willen ze niet alleen ICT-klanten kennis maken met hun visie, maar inspireren ze ook andere branches om te turnen van dure niet klantgerichte servicecontracten naar het leveren wat de klant echt nodig heeft. En daarmee zorgen ze ervoor dat de samenleving een prettiger plek is om te leven, waarin je niet meer met trucjes een contract voor je neus wordt geschoven dat niet nodig is.