Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Een belangrijk onderdeel van meer impact creëren en groeien van heldenmerken is het schalen van je bedrijf. Maar wanneer je aan het schalen bent, als je groter wordt, hoe zorg je er dan voor dat je bedrijf toch persoonlijk blijft zoals het nu is?
Om te groeien en toch persoonlijk te blijven begint bij de vraag: Wat is voor jouw persoonlijk? Het is belangrijk om je merkidentiteit goed vast te stellen, specifiek je kernwaarden. Dit is waarvoor je staat als merk. Het zijn de grondbeginselen van je merk. Of je nu heel klein bent of heel groot bent, je kernwaarden staan altijd vast! Daarom is het belangrijk om deze kernwaarden goed vast te stellen voordat je gaat schalen.
Lees ook: Het geheim van schaalbaarheid (Exclusief in je mailbox).
“Het is belangrijk om na te denken over de ideale situatie van je merk, daar waar je naartoe wilt werken. “
Wanneer je jouw kernwaarden hebt vastgesteld, is het tijd om te gaan kijken naar je businessmodel. Vaak wordt er gesproken over het maken van een schaalbaar businessmodel. Het is belangrijk om na te denken over hoe jij je klanten gaat helpen met je business. Wat is de rol van je merk in het leven van je klant? Hoe ga je jouw klanten helpen en hoe kun je dit zo maken dat het ook schaalbaar is?
Als trainer of coach kun je bijvoorbeeld maar een x-aantal mensen trainen/ coachen in een week, waardoor dit model niet echt schaalbaar is. Terwijl een online training of cursus een manier is om het veel schaalbaarder te maken. Dit is waar jij in jouw markt en met jouw merk over na moet denken: Welk model helpt mijn klant het beste én past bij onze kernwaarden?
Lees ook: De goede groei van Innocent
Vervolgens ga je nadenken over hoe je merk eruit ziet over 5 jaar? Hoe opereer je dan? Het is belangrijk om na te denken over de strategische koers van je merk. Denk daarbij groot, want dat is waar je naartoe wilt. In deze situatie schets je ook hoe je jouw kernwaarden in je merk verwerkt, hoe zorg je ervoor dat je dan persoonlijk bent?
Door op die manier op zoek te gaan naar jouw groeimodel zorg je ervoor dat je kunt schalen én persoonlijk kunt blijven.
Lees ook: Zo zet jij als zelfstandige de volgende stap om een merk te worden!
Een belangrijk onderdeel van meer impact creëren en groeien van heldenmerken is het schalen van je bedrijf. Maar wanneer je aan het schalen bent, als je groter wordt, hoe zorg je er dan voor dat je bedrijf toch persoonlijk blijft zoals het nu is?
Om te groeien en toch persoonlijk te blijven begint bij de vraag: Wat is voor jouw persoonlijk? Het is belangrijk om je merkidentiteit goed vast te stellen, specifiek je kernwaarden. Dit is waarvoor je staat als merk. Het zijn de grondbeginselen van je merk. Of je nu heel klein bent of heel groot bent, je kernwaarden staan altijd vast! Daarom is het belangrijk om deze kernwaarden goed vast te stellen voordat je gaat schalen.
Lees ook: Het geheim van schaalbaarheid (Exclusief in je mailbox).
“Het is belangrijk om na te denken over de ideale situatie van je merk, daar waar je naartoe wilt werken. “
Wanneer je jouw kernwaarden hebt vastgesteld, is het tijd om te gaan kijken naar je businessmodel. Vaak wordt er gesproken over het maken van een schaalbaar businessmodel. Het is belangrijk om na te denken over hoe jij je klanten gaat helpen met je business. Wat is de rol van je merk in het leven van je klant? Hoe ga je jouw klanten helpen en hoe kun je dit zo maken dat het ook schaalbaar is?
Als trainer of coach kun je bijvoorbeeld maar een x-aantal mensen trainen/ coachen in een week, waardoor dit model niet echt schaalbaar is. Terwijl een online training of cursus een manier is om het veel schaalbaarder te maken. Dit is waar jij in jouw markt en met jouw merk over na moet denken: Welk model helpt mijn klant het beste én past bij onze kernwaarden?
Lees ook: De goede groei van Innocent
Vervolgens ga je nadenken over hoe je merk eruit ziet over 5 jaar? Hoe opereer je dan? Het is belangrijk om na te denken over de strategische koers van je merk. Denk daarbij groot, want dat is waar je naartoe wilt. In deze situatie schets je ook hoe je jouw kernwaarden in je merk verwerkt, hoe zorg je ervoor dat je dan persoonlijk bent?
Door op die manier op zoek te gaan naar jouw groeimodel zorg je ervoor dat je kunt schalen én persoonlijk kunt blijven.
Lees ook: Zo zet jij als zelfstandige de volgende stap om een merk te worden!
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.