Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Elke familie heeft een verhaal. En dat geldt ook voor familiebedrijven. Of je nu een klein ambachtelijk familiebedrijf bezig of een bedrijf dat meerdere generaties omspant, de vraag blijft: hoe bouw je een merk dat niet alleen vandaag werkt, maar ook de tand des tijds doorstaat? In dit artikel neem ik je mee op reis naar hoe je merkontwikkeling in familiebedrijven toepast.
Stel je eens voor: je hebt een familiebedrijf en je wilt je merk versterken. Maar waar begin je? Dit is waar de merkreis om de hoek komt kijken. De merkreis is een methode die helpt om stap voor stap je merk op te bouwen. Het gaat erom eerst te ontdekken wie je bent als bedrijf, wat je waarden zijn, en wat je wilt uitstralen naar de buitenwereld.
Wil je je eigen merk opbouwen? Begin met het definiëren van de betekenis van je merk. Waarom bestaat je bedrijf? Wat is de kernideologie? Volg dan de haltes van de merkreis om dit uit te werken naar een sterk merkverhaal.
Wil je aan de slag met het ontwikkelen van je merk? Doorloop dan de haltes van de merkreis. Hieronder beschrijven we elke halte voor je. Maar we starten bij een goede voorbereiding.
Een goede voorbereiding is alles. Helemaal als je aan de slag gaat met merkontwikkeling. Zorg ervoor dat je een merkteam samenstelt die alle lagen van de organisatie behelst. Dit zijn familieleden en niet familieleden. Managers, directeuren en overige medewerkers. Mensen die lef hebben, onconventioneel kunnen denken, maar ook mensen die kritisch kunnen zijn.
Daarnaast is het belangrijk dat het hele merkteam ook ruimte heeft in de agenda om met merkontwikkeling aan de slag te gaan. Wanneer zij geen ruimte hebben, is de uitkomst onzeker. Zorg er dus voor dat ze ruimte hebben.
Om de gehele organisatie (en ook de mensen buiten de organisatie) mee te nemen in het proces, is het goed om focusgroepen samen te stellen. Deze focusgroepen kun je tijdens het proces aanhaken om feedback te krijgen waarmee je bezig bent. Dit zijn interne focusgroepen (bijvoorbeeld van verschillende afdelingen) en ook externe focusgroepen. Denk aan klanten, samenwerkingspartners en andere mensen waar je merk impact op heeft.
Als laatste plan je een startbijeenkomst waar iedere medewerker bij is. Je presenteert het merkteam en neemt de medewerkers mee in het proces dat jullie aangaan. Dit zorgt ervoor dat iedereen weet dat er iets gebeurt en hun input kwijt kunnen bij het merkteam.
Voor elk bedrijf is de betekenis van je merk essentieel. Het is de kernideologie die nooit verandert. Bij familiebedrijven is deze vaak diep verbonden met de waarden en geschiedenis van de familie. Het is belangrijk dat je als familiebedrijf weet wat de kroonjuwelen uit je geschiedenis zijn, welk maatschappelijk nut je bedrijf heeft en welke gezamenlijke drijfveren er in de organisatie leven. Lees meer over betekenis.
Uit de betekenis ontstaan de visie en missie. Voor familiebedrijven zoals AFAS is de missie duidelijk: door innovatie het werk van anderen makkelijker en efficiënter maken. Hun visie richt zich op de toekomst van technologie en mensgericht werken. Voor jou als familiebedrijf is het belangrijk om helder te definiëren wat je kijk is op de wereld en welke opdracht je daarin te doen hebt. Op basis daarvan kun je een routekaart maken hoe je die opdracht gaat volbrengen. Dit fungeert als een kompas voor de groei van je merk en zorgt ervoor dat iedereen binnen het bedrijf op dezelfde lijn zit.
De persoonlijkheid van je merk is wat je echt onderscheidt van anderen. Voor een familiebedrijf kan de merkpersoonlijkheid sterk zijn verweven met de karakteristieken van de familie zelf. Het is belangrijk om je merk te zien als een persoon met eigenschappen en gedragingen. Zo kan je een consistente tone of voice en visuele stijl ontwikkelen die aansluit bij de identiteit van je familiebedrijf. Hoe je tot een persoonlijkheid komt lees je in het artikel Het vastleggen van de merkpersoonlijkheid.
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor familiebedrijven is positionering niet alleen een kwestie van marktsegmenten kiezen, maar ook van trouw blijven aan je oorsprong. Bij het positioneren kijk je naar je eigen merkidentiteit – welke we in de eerste drie haltes hebben doorgenomen -, naar de relevantie van bij je doelgroep én wat je onderscheidend maakt ten opzichte van je concurrenten. Gulpener heeft zich gepositioneerd als een duurzaam en lokaal biermerk dat breekt met massaproductie. Door te luisteren naar klanten en in te spelen op maatschappelijke trends, hebben ze hun positie in de markt versterkt. Analyseer ook je concurrenten en ontdek waar je merk uniek is. Zo kun je een sterke positie claimen die aansluit bij zowel je familieverhaal als de wensen van je klanten.
Je visuele identiteit is de eerste indruk die klanten van je merk krijgen. Voor Gulpener is de groene, natuurlijke uitstraling van hun logo en verpakkingen perfect afgestemd op hun duurzame missie. Bij het ontwikkelen van je huisstijl moet de visuele identiteit de identiteit en positionering van je merk weerspiegelen. Dit zorgt voor herkenning en versterkt het verhaal dat je wilt vertellen. Een sterke huisstijl helpt om consistentie te waarborgen, zowel online als offline.
Elk aspect van je merk, van je website tot de bedrijfspanden, moet consistent zijn met je visuele identiteit en verhaal. AFAS heeft ervoor gezorgd dat hun identiteit overal zichtbaar is, van hun website tot hun gebouwen. Voor jouw familiebedrijf betekent dit dat je elk communicatiekanaal en elk middel dat je inzet – zoals brochures, advertenties en je digitale kanalen – moet updaten om je herijkte merkverhaal en huisstijl consistent te kunnen communiceren.
De laatste stap in de merkreis is het laden en innoveren van je merk, zowel intern als extern. Voor je externe publiek moet je via campagnes, evenementen en communicatiekanalen je merk op een consistente manier blijven presenteren. Dit zorgt voor herkenning en loyaliteit, zowel bij je huidige klanten als bij nieuwe doelgroepen. Ga daarom aan de slag met een storytelling marketingplan.
Maar wat je naar buiten toe roept, moet je van binnen waarmaken. Het is daarom net zo belangrijk om je merk intern te laden. Bij Gulpener zorgen ze ervoor dat medewerkers niet alleen hun producten begrijpen, maar ook het verhaal erachter. Dit maakt hen trotse merkambassadeurs. Dat doe je door het merk te borgen in je organisatie. Je wilt dat iedere medewerker het merk kent, het beleeft en het tot uiting kan brengen in de dagelijkse praktijk. Meer hierover lees je in het artikel: Borgen van je merk, het stappenplan.
Het voorbeeld is al meer benoemd in dit artikel, maar laten we Gulpener er eens uitlichten. Voor het bedrijf, een brouwerij die al sinds 1825 bestaat, is hun identiteit sterk verweven met hun toewijding aan de natuur en traditie. Het merk draait om meer dan alleen bier; het weerspiegelt een filosofie van duurzaam en lokaal ondernemen.
Gulpener kiest er bewust voor om grondstoffen zoals hop en gerst lokaal te verbouwen. Ze werken nauw samen met boeren in de regio, waardoor ze een sterke band hebben opgebouwd met hun omgeving. Deze verbinding met het lokale landschap geeft niet alleen hun producten een unieke smaak, maar versterkt ook hun verhaal van duurzaamheid en ambacht. Het familiebedrijf zet daarnaast sterk in op milieuvriendelijke productiemethoden, zoals het hergebruik van water en energie uit duurzame bronnen.
Traditie speelt ook een grote rol in het merk Gulpener. Hoewel ze met de tijd zijn meegegaan en innovatieve brouwmethoden hebben omarmd, blijven ze trouw aan oude brouwtradities. Dit maakt dat hun identiteit stevig verankerd is in het verleden, terwijl ze vooruit blijven kijken naar de toekomst.
Dit alles zorgt ervoor dat Gulpener niet alleen een biermerk is, maar een symbool voor lokaal vakmanschap en duurzaamheid. De consument voelt zich verbonden met de waarden van het bedrijf en kiest bewust voor een merk dat verder gaat dan alleen commerciële belangen.
Merkontwikkeling draait niet alleen om het hier en nu. Als familiebedrijf is het essentieel om de toekomst in gedachten te houden en ervoor te zorgen dat je merk niet verwatert bij opvolging door een nieuwe generatie. Een duidelijke merkidentiteit biedt hierbij houvast.
Een mooi voorbeeld is Van Bommel Schoenen, het Nederlandse familiebedrijf dat sinds 1734 schoenmakerskunst van generatie op generatie doorgeeft. Hun merkidentiteit – vakmanschap, kwaliteit en stijl – is verweven met de bedrijfsvoering en wordt zorgvuldig bewaakt en vernieuwd bij elke opvolging. In hun fabriek in Moergestel combineren ze eeuwenoude technieken met moderne innovaties, waarmee ze trouw blijven aan hun kernwaarden, zonder de unieke familietraditie te verliezen.
Wil je dat jouw merk hetzelfde blijft als de generaties wisselen? Zorg dan voor een heldere merkidentiteit. Dit stelt de volgende generatie in staat om voort te bouwen op wat is bereikt, zonder de essentie van het merk te verliezen.
Een sterk merk biedt meer dan alleen herkenning. Het kan een drijvende kracht zijn voor groei. Kijk bijvoorbeeld naar Auping. Dit familiebedrijf is uitgegroeid tot een internationaal merk, maar is trouw gebleven aan hun waarom: Produceren in een eerlijke balans van duurzame kwaliteit en billijke prijzen. Dit is wat hun merk sterk maakt en waardoor ze blijven groeien, zowel nationaal als internationaal. Lees meer hierover in het artikel Het Waarom van Auping is de basis voor circulair ondernemen.
Het gaat er niet om dat je alleen maar groter wordt, het kan een goed middel zijn om je missie te bereiken. Het gaat erom dat je merk je helpt de juiste klanten aan te trekken en nieuwe markten te betreden zonder jezelf te verliezen. Als familiebedrijf kun je bouwen op je reputatie en vertrouwen dat al generaties lang is opgebouwd. Gebruik dat om verder te groeien.
Zodra je merk staat en je groeit, wil je misschien verder innoveren. Nieuwe producten, diensten of zelfs markten verkennen. Maar hoe doe je dat zonder je kernidentiteit te verliezen?
Een goed voorbeeld hiervan is Philips, ooit begonnen als familiebedrijf. Ze zijn van gloeilampen naar medische technologie geëvolueerd, maar hun focus op innovatie en betrouwbaarheid is altijd hetzelfde gebleven. Dit laat zien dat je je merk kunt uitbreiden en nieuwe wegen kunt inslaan, zolang je maar trouw blijft aan je kernwaarden.
Neem de betekenis van je merk als basis en zorg ervoor dat je daarop verder groeit. Evalueer regelmatig of je bezig bent met de juiste zaken om van betekenis te zijn. Zo niet, stuur dan bij. Op die manier kun je innoveren om je missie dichterbij te brengen.
Het begint met het bouwen van een sterk fundament, het creëren van een duidelijke identiteit, en het gebruiken van die identiteit om te groeien. Voor familiebedrijven is het ook belangrijk om vooruit te kijken en ervoor te zorgen dat het merk door de generaties heen consistent blijft.
Of je nu net begint met je merk, of je bent al een generatie verder, dit artikel helpt je om stappen te zetten. Je merk is niet alleen een logo of een naam. Het is een levend verhaal dat je doorgeeft van generatie op generatie.
Meer over het bouwen van een sterk merk met de merkreis lees je in het heldenmerk-pakket. Hierin zitten ook oefeningen en werkvormen om er zelf mee aan de slag te gaan!
Elke familie heeft een verhaal. En dat geldt ook voor familiebedrijven. Of je nu een klein ambachtelijk familiebedrijf bezig of een bedrijf dat meerdere generaties omspant, de vraag blijft: hoe bouw je een merk dat niet alleen vandaag werkt, maar ook de tand des tijds doorstaat? In dit artikel neem ik je mee op reis naar hoe je merkontwikkeling in familiebedrijven toepast.
Stel je eens voor: je hebt een familiebedrijf en je wilt je merk versterken. Maar waar begin je? Dit is waar de merkreis om de hoek komt kijken. De merkreis is een methode die helpt om stap voor stap je merk op te bouwen. Het gaat erom eerst te ontdekken wie je bent als bedrijf, wat je waarden zijn, en wat je wilt uitstralen naar de buitenwereld.
Wil je je eigen merk opbouwen? Begin met het definiëren van de betekenis van je merk. Waarom bestaat je bedrijf? Wat is de kernideologie? Volg dan de haltes van de merkreis om dit uit te werken naar een sterk merkverhaal.
Wil je aan de slag met het ontwikkelen van je merk? Doorloop dan de haltes van de merkreis. Hieronder beschrijven we elke halte voor je. Maar we starten bij een goede voorbereiding.
Een goede voorbereiding is alles. Helemaal als je aan de slag gaat met merkontwikkeling. Zorg ervoor dat je een merkteam samenstelt die alle lagen van de organisatie behelst. Dit zijn familieleden en niet familieleden. Managers, directeuren en overige medewerkers. Mensen die lef hebben, onconventioneel kunnen denken, maar ook mensen die kritisch kunnen zijn.
Daarnaast is het belangrijk dat het hele merkteam ook ruimte heeft in de agenda om met merkontwikkeling aan de slag te gaan. Wanneer zij geen ruimte hebben, is de uitkomst onzeker. Zorg er dus voor dat ze ruimte hebben.
Om de gehele organisatie (en ook de mensen buiten de organisatie) mee te nemen in het proces, is het goed om focusgroepen samen te stellen. Deze focusgroepen kun je tijdens het proces aanhaken om feedback te krijgen waarmee je bezig bent. Dit zijn interne focusgroepen (bijvoorbeeld van verschillende afdelingen) en ook externe focusgroepen. Denk aan klanten, samenwerkingspartners en andere mensen waar je merk impact op heeft.
Als laatste plan je een startbijeenkomst waar iedere medewerker bij is. Je presenteert het merkteam en neemt de medewerkers mee in het proces dat jullie aangaan. Dit zorgt ervoor dat iedereen weet dat er iets gebeurt en hun input kwijt kunnen bij het merkteam.
Voor elk bedrijf is de betekenis van je merk essentieel. Het is de kernideologie die nooit verandert. Bij familiebedrijven is deze vaak diep verbonden met de waarden en geschiedenis van de familie. Het is belangrijk dat je als familiebedrijf weet wat de kroonjuwelen uit je geschiedenis zijn, welk maatschappelijk nut je bedrijf heeft en welke gezamenlijke drijfveren er in de organisatie leven. Lees meer over betekenis.
Uit de betekenis ontstaan de visie en missie. Voor familiebedrijven zoals AFAS is de missie duidelijk: door innovatie het werk van anderen makkelijker en efficiënter maken. Hun visie richt zich op de toekomst van technologie en mensgericht werken. Voor jou als familiebedrijf is het belangrijk om helder te definiëren wat je kijk is op de wereld en welke opdracht je daarin te doen hebt. Op basis daarvan kun je een routekaart maken hoe je die opdracht gaat volbrengen. Dit fungeert als een kompas voor de groei van je merk en zorgt ervoor dat iedereen binnen het bedrijf op dezelfde lijn zit.
De persoonlijkheid van je merk is wat je echt onderscheidt van anderen. Voor een familiebedrijf kan de merkpersoonlijkheid sterk zijn verweven met de karakteristieken van de familie zelf. Het is belangrijk om je merk te zien als een persoon met eigenschappen en gedragingen. Zo kan je een consistente tone of voice en visuele stijl ontwikkelen die aansluit bij de identiteit van je familiebedrijf. Hoe je tot een persoonlijkheid komt lees je in het artikel Het vastleggen van de merkpersoonlijkheid.
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor familiebedrijven is positionering niet alleen een kwestie van marktsegmenten kiezen, maar ook van trouw blijven aan je oorsprong. Bij het positioneren kijk je naar je eigen merkidentiteit – welke we in de eerste drie haltes hebben doorgenomen -, naar de relevantie van bij je doelgroep én wat je onderscheidend maakt ten opzichte van je concurrenten. Gulpener heeft zich gepositioneerd als een duurzaam en lokaal biermerk dat breekt met massaproductie. Door te luisteren naar klanten en in te spelen op maatschappelijke trends, hebben ze hun positie in de markt versterkt. Analyseer ook je concurrenten en ontdek waar je merk uniek is. Zo kun je een sterke positie claimen die aansluit bij zowel je familieverhaal als de wensen van je klanten.
Je visuele identiteit is de eerste indruk die klanten van je merk krijgen. Voor Gulpener is de groene, natuurlijke uitstraling van hun logo en verpakkingen perfect afgestemd op hun duurzame missie. Bij het ontwikkelen van je huisstijl moet de visuele identiteit de identiteit en positionering van je merk weerspiegelen. Dit zorgt voor herkenning en versterkt het verhaal dat je wilt vertellen. Een sterke huisstijl helpt om consistentie te waarborgen, zowel online als offline.
Elk aspect van je merk, van je website tot de bedrijfspanden, moet consistent zijn met je visuele identiteit en verhaal. AFAS heeft ervoor gezorgd dat hun identiteit overal zichtbaar is, van hun website tot hun gebouwen. Voor jouw familiebedrijf betekent dit dat je elk communicatiekanaal en elk middel dat je inzet – zoals brochures, advertenties en je digitale kanalen – moet updaten om je herijkte merkverhaal en huisstijl consistent te kunnen communiceren.
De laatste stap in de merkreis is het laden en innoveren van je merk, zowel intern als extern. Voor je externe publiek moet je via campagnes, evenementen en communicatiekanalen je merk op een consistente manier blijven presenteren. Dit zorgt voor herkenning en loyaliteit, zowel bij je huidige klanten als bij nieuwe doelgroepen. Ga daarom aan de slag met een storytelling marketingplan.
Maar wat je naar buiten toe roept, moet je van binnen waarmaken. Het is daarom net zo belangrijk om je merk intern te laden. Bij Gulpener zorgen ze ervoor dat medewerkers niet alleen hun producten begrijpen, maar ook het verhaal erachter. Dit maakt hen trotse merkambassadeurs. Dat doe je door het merk te borgen in je organisatie. Je wilt dat iedere medewerker het merk kent, het beleeft en het tot uiting kan brengen in de dagelijkse praktijk. Meer hierover lees je in het artikel: Borgen van je merk, het stappenplan.
Het voorbeeld is al meer benoemd in dit artikel, maar laten we Gulpener er eens uitlichten. Voor het bedrijf, een brouwerij die al sinds 1825 bestaat, is hun identiteit sterk verweven met hun toewijding aan de natuur en traditie. Het merk draait om meer dan alleen bier; het weerspiegelt een filosofie van duurzaam en lokaal ondernemen.
Gulpener kiest er bewust voor om grondstoffen zoals hop en gerst lokaal te verbouwen. Ze werken nauw samen met boeren in de regio, waardoor ze een sterke band hebben opgebouwd met hun omgeving. Deze verbinding met het lokale landschap geeft niet alleen hun producten een unieke smaak, maar versterkt ook hun verhaal van duurzaamheid en ambacht. Het familiebedrijf zet daarnaast sterk in op milieuvriendelijke productiemethoden, zoals het hergebruik van water en energie uit duurzame bronnen.
Traditie speelt ook een grote rol in het merk Gulpener. Hoewel ze met de tijd zijn meegegaan en innovatieve brouwmethoden hebben omarmd, blijven ze trouw aan oude brouwtradities. Dit maakt dat hun identiteit stevig verankerd is in het verleden, terwijl ze vooruit blijven kijken naar de toekomst.
Dit alles zorgt ervoor dat Gulpener niet alleen een biermerk is, maar een symbool voor lokaal vakmanschap en duurzaamheid. De consument voelt zich verbonden met de waarden van het bedrijf en kiest bewust voor een merk dat verder gaat dan alleen commerciële belangen.
Merkontwikkeling draait niet alleen om het hier en nu. Als familiebedrijf is het essentieel om de toekomst in gedachten te houden en ervoor te zorgen dat je merk niet verwatert bij opvolging door een nieuwe generatie. Een duidelijke merkidentiteit biedt hierbij houvast.
Een mooi voorbeeld is Van Bommel Schoenen, het Nederlandse familiebedrijf dat sinds 1734 schoenmakerskunst van generatie op generatie doorgeeft. Hun merkidentiteit – vakmanschap, kwaliteit en stijl – is verweven met de bedrijfsvoering en wordt zorgvuldig bewaakt en vernieuwd bij elke opvolging. In hun fabriek in Moergestel combineren ze eeuwenoude technieken met moderne innovaties, waarmee ze trouw blijven aan hun kernwaarden, zonder de unieke familietraditie te verliezen.
Wil je dat jouw merk hetzelfde blijft als de generaties wisselen? Zorg dan voor een heldere merkidentiteit. Dit stelt de volgende generatie in staat om voort te bouwen op wat is bereikt, zonder de essentie van het merk te verliezen.
Een sterk merk biedt meer dan alleen herkenning. Het kan een drijvende kracht zijn voor groei. Kijk bijvoorbeeld naar Auping. Dit familiebedrijf is uitgegroeid tot een internationaal merk, maar is trouw gebleven aan hun waarom: Produceren in een eerlijke balans van duurzame kwaliteit en billijke prijzen. Dit is wat hun merk sterk maakt en waardoor ze blijven groeien, zowel nationaal als internationaal. Lees meer hierover in het artikel Het Waarom van Auping is de basis voor circulair ondernemen.
Het gaat er niet om dat je alleen maar groter wordt, het kan een goed middel zijn om je missie te bereiken. Het gaat erom dat je merk je helpt de juiste klanten aan te trekken en nieuwe markten te betreden zonder jezelf te verliezen. Als familiebedrijf kun je bouwen op je reputatie en vertrouwen dat al generaties lang is opgebouwd. Gebruik dat om verder te groeien.
Zodra je merk staat en je groeit, wil je misschien verder innoveren. Nieuwe producten, diensten of zelfs markten verkennen. Maar hoe doe je dat zonder je kernidentiteit te verliezen?
Een goed voorbeeld hiervan is Philips, ooit begonnen als familiebedrijf. Ze zijn van gloeilampen naar medische technologie geëvolueerd, maar hun focus op innovatie en betrouwbaarheid is altijd hetzelfde gebleven. Dit laat zien dat je je merk kunt uitbreiden en nieuwe wegen kunt inslaan, zolang je maar trouw blijft aan je kernwaarden.
Neem de betekenis van je merk als basis en zorg ervoor dat je daarop verder groeit. Evalueer regelmatig of je bezig bent met de juiste zaken om van betekenis te zijn. Zo niet, stuur dan bij. Op die manier kun je innoveren om je missie dichterbij te brengen.
Het begint met het bouwen van een sterk fundament, het creëren van een duidelijke identiteit, en het gebruiken van die identiteit om te groeien. Voor familiebedrijven is het ook belangrijk om vooruit te kijken en ervoor te zorgen dat het merk door de generaties heen consistent blijft.
Of je nu net begint met je merk, of je bent al een generatie verder, dit artikel helpt je om stappen te zetten. Je merk is niet alleen een logo of een naam. Het is een levend verhaal dat je doorgeeft van generatie op generatie.
Meer over het bouwen van een sterk merk met de merkreis lees je in het heldenmerk-pakket. Hierin zitten ook oefeningen en werkvormen om er zelf mee aan de slag te gaan!
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: