Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Storytelling is voor ons een van de normaalste zaken in de marketingwereld. Nog te veel merken zetten het in als marketinginstrument, terwijl storytelling een strategische keuze is. Je zet bewust je heldenverhaal in en gaat daarmee van Bullshit naar Betekenis. Daarom is een storytelling-video een hele mooie vorm om in te zetten voor jouw heldenmerk.
Een storytelling video is een vorm van video marketing. Je maakt een video waarin het verhaal van je product, dienst of merk centraal staat. Het gaat daarmee niet in op droge stof zoals productspecificaties, maar het gaat om het verhaal hierachter. Veel partijen noemen een storytelling-video ook wel een corporate-video. In het Nederlands is dit een bedrijfsvideo of merkvideo.
Wat belangrijk is dat je het verhaal van je heldenmerk laat terugkomen in de video. De drive die jouw organisatie heeft om positieve impact te creëren is een belangrijkere pijler om te vertellen. Door storytelling toe te voegen verhoog je zowel de emotionele waarde van je video als de interactiviteit met de klant.
Het inzetten van video’s in de marketing heeft een hoop voordelen voor je merk. Wij onderscheiden 5 redenen waarom:
Meer over de redenen en de cijfers hierachter lees je in 5 Redenen waarom je video zou moet inzetten.
Storytelling is het structureel inzetten van de verhalen van je organisatie, om je doelgroep te bereiken. In ieder fase van de klantreis versterkt video het verhaal van je merk. Zoals hierboven al benoemd roepen video’s emoties op, met de kracht van je verhaal wordt dat alleen maar versterkt.
We kunnen verhalen verzinnen, maar dat werkt niet. Mensen prikken daar heel snel doorheen. De kracht van echte verhalen die van betekenis zijn helpt je bedrijf verder!
Een storytelling video is wat ons betreft onmisbaar voor je merk. Dit zijn de 3 redenen hiervoor:
Voor een verloskundigenpraktijk is vertrouwen enorm belangrijk. Met de storytelling-video leren toekomstig ouders de praktijk en de verloskundigen kennen. veel klanten hebben aangegeven dat de video van doorslaggevende factor was in de keuze om voor LaVita te kiezen, omdat zij vertrouwen hebben gewekt via de video.
Het prestigeproject Zonnepark Ecofactorij is een mooie samenwerking tussen drie Apeldoornse bedrijven: Oosterberg, deA en Mulder Systems. Samen vonden ze het belangrijk om het verhaal achter het Zonnepark te vertellen en welke uitdagingen zij zijn tegengekomen. Hierdoor wekken ze vertrouwen bij potentiële klanten van hun bedrijven. Meer over het verhaal achter het Zonnepark Ecofactorij lees je hier.
Landschapsarchitecten van Buro Ontwerp & Omgeving hebben de laatste jaren enorme mooie projecten gerealiseerd. Door de verhalen achter deze projecten te vertellen, geeft dit het bedrijf een gezicht én laat het zien waartoe ze in staat zijn. Een belangrijke factor voor toekomstige nieuwe klanten.
Storytelling is voor ons een van de normaalste zaken in de marketingwereld. Nog te veel merken zetten het in als marketinginstrument, terwijl storytelling een strategische keuze is. Je zet bewust je heldenverhaal in en gaat daarmee van Bullshit naar Betekenis. Daarom is een storytelling-video een hele mooie vorm om in te zetten voor jouw heldenmerk.
Een storytelling video is een vorm van video marketing. Je maakt een video waarin het verhaal van je product, dienst of merk centraal staat. Het gaat daarmee niet in op droge stof zoals productspecificaties, maar het gaat om het verhaal hierachter. Veel partijen noemen een storytelling-video ook wel een corporate-video. In het Nederlands is dit een bedrijfsvideo of merkvideo.
Wat belangrijk is dat je het verhaal van je heldenmerk laat terugkomen in de video. De drive die jouw organisatie heeft om positieve impact te creëren is een belangrijkere pijler om te vertellen. Door storytelling toe te voegen verhoog je zowel de emotionele waarde van je video als de interactiviteit met de klant.
Het inzetten van video’s in de marketing heeft een hoop voordelen voor je merk. Wij onderscheiden 5 redenen waarom:
Meer over de redenen en de cijfers hierachter lees je in 5 Redenen waarom je video zou moet inzetten.
Storytelling is het structureel inzetten van de verhalen van je organisatie, om je doelgroep te bereiken. In ieder fase van de klantreis versterkt video het verhaal van je merk. Zoals hierboven al benoemd roepen video’s emoties op, met de kracht van je verhaal wordt dat alleen maar versterkt.
We kunnen verhalen verzinnen, maar dat werkt niet. Mensen prikken daar heel snel doorheen. De kracht van echte verhalen die van betekenis zijn helpt je bedrijf verder!
Een storytelling video is wat ons betreft onmisbaar voor je merk. Dit zijn de 3 redenen hiervoor:
Voor een verloskundigenpraktijk is vertrouwen enorm belangrijk. Met de storytelling-video leren toekomstig ouders de praktijk en de verloskundigen kennen. veel klanten hebben aangegeven dat de video van doorslaggevende factor was in de keuze om voor LaVita te kiezen, omdat zij vertrouwen hebben gewekt via de video.
Het prestigeproject Zonnepark Ecofactorij is een mooie samenwerking tussen drie Apeldoornse bedrijven: Oosterberg, deA en Mulder Systems. Samen vonden ze het belangrijk om het verhaal achter het Zonnepark te vertellen en welke uitdagingen zij zijn tegengekomen. Hierdoor wekken ze vertrouwen bij potentiële klanten van hun bedrijven. Meer over het verhaal achter het Zonnepark Ecofactorij lees je hier.
Landschapsarchitecten van Buro Ontwerp & Omgeving hebben de laatste jaren enorme mooie projecten gerealiseerd. Door de verhalen achter deze projecten te vertellen, geeft dit het bedrijf een gezicht én laat het zien waartoe ze in staat zijn. Een belangrijke factor voor toekomstige nieuwe klanten.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.