Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Belangrijke merken streven naar herkenbaarheid om hun unieke merkverhaal over te brengen aan een breder publiek. Een effectieve manier om dit te bereiken is door middel van PR-initiatieven.
Een betekenis merk bouw je niet enkel voor jezelf, maar voor de hele samenleving. Het doel is om impact te hebben op de wereld. Dit maakt het essentieel om bewustzijn en aandacht te genereren. Gezien journalisten voortdurend op zoek zijn naar maatschappelijk relevante onderwerpen, bieden PR-initiatieven een uitstekende gelegenheid om herkenbaarheid te vergroten.
Hoewel veel merken PR-initiatieven benutten, zijn het vooral de merken met een betekenisvolle boodschap die er optimaal van profiteren. Het gaat hierbij niet om het boosten van de verkoop, maar om het onder de aandacht brengen van hun belangrijke missie.
Pockies, een merk dat zich onderscheidt door ondergoed met zakken, is een mooi voorbeeld hoe PR kan werken voor je merk. Ze hebben diverse opmerkelijke campagnes gelanceerd, waaronder één die breekt met het traditionele schoonheidsideaal voor mannen. Dit werd door vele media, zoals Linda.nl, belicht. Daarnaast introduceerden ze ’s werelds duurste onderbroek voor € 25.000,-. Je kreeg er wel een auto bij! Hun humoristische en creatieve benadering resoneerde sterk met hun doelgroep en versterkte hun merkidentiteit.
Kromkommer, een merk dat zich inzet tegen voedselverspilling, heeft diverse opvallende PR-stunts gelanceerd. Zo organiseerden ze een protest met 7.000 courgettes op de Dam in Amsterdam. Deze courgettes, afgekeurd op uiterlijk, kregen zo toch de aandacht die ze verdienden. Daarnaast hebben ze ook een protest gehad midden op het binnenhof, om daar ook bij Kamerleden aandacht te vragen.
Zelf aan de slag met het ontdekken van je merkidentiteit? Download dan het Heldenmerk-pakket. Hierin ontvang je:
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor het lanceren van effectieve PR-stunts is een solide merkfundament essentieel. Dit fundament omvat aspecten zoals de betekenis, visie, missie, merkpersoonlijkheid, positionering, strategie, huisstijl en communicatiemiddelen. Zonder een sterke basis zal elke poging tot merkpromotie tevergeefs zijn. Zoals de bovenstaande voorbeelden laten zien, speelt merkpersoonlijkheid een cruciale rol. Het is dé manier waarop je merk zich naar buiten presenteert. Bij het vergroten van merkherkenbaarheid door PR-initiatieven is dit fundamenteel. Daarom doorlopen wij met ieder merk de merkreis.
Wil je meer te weten komen over het leggen van een sterk merkfundament? Bekijk dan het heldenmerk-pakket.
Belangrijke merken streven naar herkenbaarheid om hun unieke merkverhaal over te brengen aan een breder publiek. Een effectieve manier om dit te bereiken is door middel van PR-initiatieven.
Een betekenis merk bouw je niet enkel voor jezelf, maar voor de hele samenleving. Het doel is om impact te hebben op de wereld. Dit maakt het essentieel om bewustzijn en aandacht te genereren. Gezien journalisten voortdurend op zoek zijn naar maatschappelijk relevante onderwerpen, bieden PR-initiatieven een uitstekende gelegenheid om herkenbaarheid te vergroten.
Hoewel veel merken PR-initiatieven benutten, zijn het vooral de merken met een betekenisvolle boodschap die er optimaal van profiteren. Het gaat hierbij niet om het boosten van de verkoop, maar om het onder de aandacht brengen van hun belangrijke missie.
Pockies, een merk dat zich onderscheidt door ondergoed met zakken, is een mooi voorbeeld hoe PR kan werken voor je merk. Ze hebben diverse opmerkelijke campagnes gelanceerd, waaronder één die breekt met het traditionele schoonheidsideaal voor mannen. Dit werd door vele media, zoals Linda.nl, belicht. Daarnaast introduceerden ze ’s werelds duurste onderbroek voor € 25.000,-. Je kreeg er wel een auto bij! Hun humoristische en creatieve benadering resoneerde sterk met hun doelgroep en versterkte hun merkidentiteit.
Kromkommer, een merk dat zich inzet tegen voedselverspilling, heeft diverse opvallende PR-stunts gelanceerd. Zo organiseerden ze een protest met 7.000 courgettes op de Dam in Amsterdam. Deze courgettes, afgekeurd op uiterlijk, kregen zo toch de aandacht die ze verdienden. Daarnaast hebben ze ook een protest gehad midden op het binnenhof, om daar ook bij Kamerleden aandacht te vragen.
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
Voor het lanceren van effectieve PR-stunts is een solide merkfundament essentieel. Dit fundament omvat aspecten zoals de betekenis, visie, missie, merkpersoonlijkheid, positionering, strategie, huisstijl en communicatiemiddelen. Zonder een sterke basis zal elke poging tot merkpromotie tevergeefs zijn. Zoals de bovenstaande voorbeelden laten zien, speelt merkpersoonlijkheid een cruciale rol. Het is dé manier waarop je merk zich naar buiten presenteert. Bij het vergroten van merkherkenbaarheid door PR-initiatieven is dit fundamenteel. Daarom doorlopen wij met ieder merk de merkreis.
Wil je meer te weten komen over het leggen van een sterk merkfundament? Bekijk dan het heldenmerk-pakket.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: