Gratis Tools voor merken:
Creating Heroes – Apeldoorn
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
De focus op het realiseren van een sterk merk wordt door bedrijven in de bouwindustrie niet altijd op waarde geschat. Wat enorm zonde is, omdat het juist een industrie is waar het belang van het merkdenken enorme potentie biedt. Hoe dit zit lees je in dit artikel.
Eén van de onderdelen waarin belang schuilt zijn de uitdagingen waarmee bouwbedrijven te maken krijgen. Het wonen en werken van de toekomst gaat er anders uit zien dan vandaag de dag. In deze transformatie zijn verschillende uitdagingen in de komende jaren:
Deze uitdagingen zorgen ervoor dat bouwbedrijven mee moeten of afhaken.
Het focussen en ontwikkelen van een sterk merk is enorm interessant voor de bouwindustrie. De belangrijkste redenen waarom het een belangrijk punt is zijn:
Kortom, een sterk merk is belangrijk voor bouwbedrijven omdat het helpt om zich te onderscheiden van de concurrentie, het vertrouwen van klanten te winnen en de groei van het bedrijf te stimuleren.
Lees ook: De kracht van een betekenisvol merk (en waarom je vanuit betekenis moet werken)
Nu zul je dit artikel lezen en je bedenken: Hoe moeten we hiermee nu aan de slag? Voor het realiseren van een sterk en betekenisvol merk hebben wij de merkreis ontwikkelt. In deze merkreis doorloop je 7 haltes:
Als bouwbedrijf is het belangrijk om te weten welke betekenis je hebt. Dit vormt de kern van je merk en helpt je om je te onderscheiden van andere bedrijven in de sector. Het kan zijn dat deze kern in de loop der jaren is ondergesneeuwd onder urgente zaken en verhalen, dus het is belangrijk om deze regelmatig af te stoffen en te herstellen. Daarmee bouw je aan de kernideologie van je merk.
Om je merk te versterken is de volgende halte om je visie en missie te formuleren. Wat is jouw droom en hoe ga je die vervullen? Door deze vragen te beantwoorden, krijg je meer helderheid over de betekenis van je merk en de speciale opdracht die je hebt in de wereld. En vooral voor de bouwwereld is deze vraag interessant, want het gaat niet om het bouwen, maar om het resultaat ervan. Want wat is het resultaat waaraan jullie bouwen?
Om impact te maken met je merk, is het belangrijk om het een persoonlijkheid te geven waarmee mensen zich kunnen verbinden. Bepaal daarom welke waarden, uitingen en woorden bij je passen en vertaal dit naar je kernwaarden, heldenkrachten, merktaal en merkverhaal.
Er zijn veel bouwbedrijven. Ze strijden allemaal om klanten en personeel. Hoe onderscheid jij je van je concurrenten en waarom ben je relevant voor je doelgroep? Dat zijn vragen die je moet beantwoorden om je positionering te bepalen. Samen met je identiteit bepaald dat de positioneringskeuze. Op basis van deze keuze kun je een domein claimen. Dit werk je uit in een statement dat de fundering legt voor je verdere communicatie.
Je huisstijl is een belangrijk onderdeel van je merk. Door consistent gebruik te maken van je huisstijl word je steeds beter herkend. Het kan zijn dat je je huisstijl moet aanpassen aan je nieuwe merkidentiteit en positionering.
Iedere uiting die je doet, moet hetzelfde verhaal vertellen en hetzelfde gevoel uitstralen. Daarom is de zesde halte om alle merkdragers te updaten. Denk aan middelen zoals je website, flyers en bestickering van je ramen en/of bedrijfsauto’s. Als ik een medewerker van je op de snelweg tegenkom, moet dit hetzelfde gevoel hebben als dat ik je website bekijk.
Om impact te blijven maken, moet je je merk laden en blijven innoveren. Het laden en innoveren doe je op drie sporen:
Zelf aan de slag met het ontdekken van je merkidentiteit? Download dan het Heldenmerk-pakket. Hierin ontvang je:
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
In de praktijk merken we dat er genoeg bedrijven zijn die niet de focus op hun merk hebben liggen. Vooral de kleine bouwbedrijven besteden minder aandacht aan hun merk ten opzichte van de grotere bouwbedrijven. Enerzijds heeft dit natuurlijk met budgetten te maken, maar in de meeste gevallen gaat het aan de extreme focus op de operationele taken. Kleine bouwbedrijven hebben vaak meer focus op de dagelijkse operationele taken, zoals projectmanagement en klantenservice. Hierdoor blijft er minder tijd en energie over om zich te richten op branding.
Het is belangrijk voor kleine bouwbedrijven om te beseffen dat merkontwikkeling essentieel is voor het opbouwen van een sterke reputatie en het aantrekken van klanten en partners. Het is daarom raadzaam om een merkstrategie te ontwikkelen die past bij de omvang en middelen van het bedrijf en die gericht is op het opbouwen van een sterk merk voor de lange termijn.
Als bouwbedrijf weet je als geen ander hoe belangrijk het is om een sterk merk te hebben. Met ons Heldenmerk pakket kan je jouw merk naar een hoger niveau tillen en je onderscheiden van de concurrentie. Met het Heldenmerk pakket krijg je toegang tot verschillende tools en bronnen die je helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit en het bouwen van een loyale klantenkring.
Download ons Heldenmerk-pakket nu en ontdek hoe je jouw bouwbedrijf kan transformeren tot een echte held in de bouwwereld. Met ons pakket kan je jouw merk versterken, je onderscheiden van de concurrentie en nieuwe klanten aantrekken. Aarzel niet langer en zet de eerste stap naar een sterker en succesvoller merk.
De focus op het realiseren van een sterk merk wordt door bedrijven in de bouwindustrie niet altijd op waarde geschat. Wat enorm zonde is, omdat het juist een industrie is waar het belang van het merkdenken enorme potentie biedt. Hoe dit zit lees je in dit artikel.
Eén van de onderdelen waarin belang schuilt zijn de uitdagingen waarmee bouwbedrijven te maken krijgen. Het wonen en werken van de toekomst gaat er anders uit zien dan vandaag de dag. In deze transformatie zijn verschillende uitdagingen in de komende jaren:
Deze uitdagingen zorgen ervoor dat bouwbedrijven mee moeten of afhaken.
Het focussen en ontwikkelen van een sterk merk is enorm interessant voor de bouwindustrie. De belangrijkste redenen waarom het een belangrijk punt is zijn:
Kortom, een sterk merk is belangrijk voor bouwbedrijven omdat het helpt om zich te onderscheiden van de concurrentie, het vertrouwen van klanten te winnen en de groei van het bedrijf te stimuleren.
Lees ook: De kracht van een betekenisvol merk (en waarom je vanuit betekenis moet werken)
Nu zul je dit artikel lezen en je bedenken: Hoe moeten we hiermee nu aan de slag? Voor het realiseren van een sterk en betekenisvol merk hebben wij de merkreis ontwikkelt. In deze merkreis doorloop je 7 haltes:
Als bouwbedrijf is het belangrijk om te weten welke betekenis je hebt. Dit vormt de kern van je merk en helpt je om je te onderscheiden van andere bedrijven in de sector. Het kan zijn dat deze kern in de loop der jaren is ondergesneeuwd onder urgente zaken en verhalen, dus het is belangrijk om deze regelmatig af te stoffen en te herstellen. Daarmee bouw je aan de kernideologie van je merk.
Om je merk te versterken is de volgende halte om je visie en missie te formuleren. Wat is jouw droom en hoe ga je die vervullen? Door deze vragen te beantwoorden, krijg je meer helderheid over de betekenis van je merk en de speciale opdracht die je hebt in de wereld. En vooral voor de bouwwereld is deze vraag interessant, want het gaat niet om het bouwen, maar om het resultaat ervan. Want wat is het resultaat waaraan jullie bouwen?
Om impact te maken met je merk, is het belangrijk om het een persoonlijkheid te geven waarmee mensen zich kunnen verbinden. Bepaal daarom welke waarden, uitingen en woorden bij je passen en vertaal dit naar je kernwaarden, heldenkrachten, merktaal en merkverhaal.
Er zijn veel bouwbedrijven. Ze strijden allemaal om klanten en personeel. Hoe onderscheid jij je van je concurrenten en waarom ben je relevant voor je doelgroep? Dat zijn vragen die je moet beantwoorden om je positionering te bepalen. Samen met je identiteit bepaald dat de positioneringskeuze. Op basis van deze keuze kun je een domein claimen. Dit werk je uit in een statement dat de fundering legt voor je verdere communicatie.
Je huisstijl is een belangrijk onderdeel van je merk. Door consistent gebruik te maken van je huisstijl word je steeds beter herkend. Het kan zijn dat je je huisstijl moet aanpassen aan je nieuwe merkidentiteit en positionering.
Iedere uiting die je doet, moet hetzelfde verhaal vertellen en hetzelfde gevoel uitstralen. Daarom is de zesde halte om alle merkdragers te updaten. Denk aan middelen zoals je website, flyers en bestickering van je ramen en/of bedrijfsauto’s. Als ik een medewerker van je op de snelweg tegenkom, moet dit hetzelfde gevoel hebben als dat ik je website bekijk.
Om impact te blijven maken, moet je je merk laden en blijven innoveren. Het laden en innoveren doe je op drie sporen:
Het e-book ‘Bouw een Heldenmerk’ met alle theorie om een heldenmerk te bouwen;
Het oefeningenboek waarin alle opdrachten staan om een heldenmerk te bouwen;
Canvassen en andere middelen die jou en je merkteam helpen bij de opdrachten uit het oefeningenboek.
In de praktijk merken we dat er genoeg bedrijven zijn die niet de focus op hun merk hebben liggen. Vooral de kleine bouwbedrijven besteden minder aandacht aan hun merk ten opzichte van de grotere bouwbedrijven. Enerzijds heeft dit natuurlijk met budgetten te maken, maar in de meeste gevallen gaat het aan de extreme focus op de operationele taken. Kleine bouwbedrijven hebben vaak meer focus op de dagelijkse operationele taken, zoals projectmanagement en klantenservice. Hierdoor blijft er minder tijd en energie over om zich te richten op branding.
Het is belangrijk voor kleine bouwbedrijven om te beseffen dat merkontwikkeling essentieel is voor het opbouwen van een sterke reputatie en het aantrekken van klanten en partners. Het is daarom raadzaam om een merkstrategie te ontwikkelen die past bij de omvang en middelen van het bedrijf en die gericht is op het opbouwen van een sterk merk voor de lange termijn.
Als bouwbedrijf weet je als geen ander hoe belangrijk het is om een sterk merk te hebben. Met ons Heldenmerk pakket kan je jouw merk naar een hoger niveau tillen en je onderscheiden van de concurrentie. Met het Heldenmerk pakket krijg je toegang tot verschillende tools en bronnen die je helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit en het bouwen van een loyale klantenkring.
Download ons Heldenmerk-pakket nu en ontdek hoe je jouw bouwbedrijf kan transformeren tot een echte held in de bouwwereld. Met ons pakket kan je jouw merk versterken, je onderscheiden van de concurrentie en nieuwe klanten aantrekken. Aarzel niet langer en zet de eerste stap naar een sterker en succesvoller merk.
In het heldenmerk-pakket ontvang je het E-book én oefeningenboek om je eigen betekenisvolle merk te bouwen.
Holthuis 22B 7335 AC Apeldoorn |
|
welkom [a] creatingheroes.nl | |
06 16 71 20 45 | |
KvK 67780121 | |
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy |
Graag inspireren wij helden zoals jij om een superheld te worden. Om onze content en website hiervoor te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Door op OK te klikken ga je akkoord met het gebruik van cookies op onze website. In ons Privacy Statement kun je meer hierover lezen.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: