Inspiratie

Laat je inspireren door blogs en vlogs over onze helden.
Op ons Youtube-kanaal HERO-TV delen video’s over helden, lifehacks en andere inspiratie.

Bekijk de laatste artikelen:

Guerrillamarketing is een mooie vorm van marketing om je klanten te bereiken, te enthousiasmeren en te inspireren. Als Heldenbedrijf is het belangrijk om je fans bewust te maken van jouw verhaal. Voordat we naar fantastische voorbeelden gaan kijken, even de term Guerrillamarketing verduidelijken. De definitie van guerrillamarketing volgens wikipedia:“Guerrillamarketing is een marketingtechniek die poogt om met beperkte middelen een groot resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een zeer korte tijd veel media-aandacht of aandacht van publiek te behalen. Veelal zijn deze kosten een fractie van de kosten die dure campagnes met zich meenemen.Omdat het vaak om ludieke acties of een bijzondere stunt gaat, is het bij guerrillamarketing veelal kosteloos om de reclameboodschap te verspreiden. Blogs, radio en televisie zijn bij een goede stunt graag bereid om de campagne te melden als nieuws of curiositeit. Het kost de onderneming niets maar stelt hen wel in staat een groot publiek te bereiken.”In dit artikel ontvang je toffe voorbeelden van guerrillamarketing:

Het formuleren van je visie en missie is vaak een lastige klus. Dit onderzoek van merkenbuerau BVH Identity Driven Thinking bewijst dat veel bedrijven het lastig vinden en dat veel van deze visies en missies echt onderdelen missen. In dit artikel op MT lees je er meer over. In deze blog maken we de combinatie tussen dit onderzoek, onze eigen ervaringen en de ervaringen met het formuleren van de missies/ visies van onze klanten.

Als heldenbedrijf is het verstandig om een doelgroep te bepalen, met een doelgroep krijg je binnen je bedrijf meer focus binnen de marketing en kun je een beter plan maken om klanten kennis te laten maken met je verhaal. We merken dat het voor veel bedrijven het lastig is om aan goede doelgroepbepaling te doen. Daarom ontvang je in dit artikel 5 praktische tips om je hierbij te helpen.

Als heldenbedrijf ben je een ondernemer op een missie. Om je missie te bereiken moet je groeien met je heldenbedrijf. Niet om meer winst voor je bedrijf te maken, maar om meervoudige winst te maken om positieve impact te creëren. In dit artikel ontvang je 5 tips om te groeien als bedrijf.

Als heldenbedrijf wil je bekendheid genereren voor je merk. Met je eigen verhaal wil je bewustwording creëren voor je merk, zowel op korte, middellange als lange termijn. Als heldenbedrijf wil je expert worden in je vakgebied en op de oplossing die je biedt voor de samenleving. In dit artikel krijg je 5 tips om meer bekendheid te genereren: 

Met je heldenbedrijf ben je op een missie: Je hebt de drive om positieve impact te creëren. Maar een groot onderdeel hiervan is om je product en dienst met dat mooie verhaal te verkopen. Om dat voor elkaar te krijgen is het belangrijk dat je bij jouw potentiële klant aan tafel komt. In dit artikel ontvang je 9 tips om bij je potentiële klant aan tafel te komen.

Bekijk de laatste afleveringen op HERO TV

Heldenpost ontvangen?

Wil je elke week heldenpost ontvangen met de meest inspirerende artikelen? Meld je nu aan!

* Door je aan te melden ontvang je iedere week heldenpost met inspiratie!

Creating Heroes – Apeldoorn

Prins Willem-Alexanderlaan 394
7311 SZ Apeldoorn
welkom [a] creatingheroes.nl
06 27 47 36 53
KvK 67780121
Wij vinden privacy erg belangrijk, bekijk hoe wij omgaan met jouw privacy